Mecburi Ayrılık

133 7 21
                                    

Serkan karısının üzgün olduğunu bildiğinden üzerine gitmiyordu.Nihayet sınavların sonunda hafta sonu geldiğinde Serkan erkenden kalkıp ufak bir piknik sepeti hazırladı ardından yatak odasına geçip Eylül'ün yanağına öpücük kondurdu.

Eylül:Uyanmak istemiyorum..

Serkan:Uyanmanı istiyorum..pikniğe gidiyoruz.

Eylül:Saçmalama..

Serkan:uykucu aç gözlerini de huzurla dolsun içim..

Eylül gülümseyerek gözlerini açınca Serkan ise burun kalmıştı.Serkan eşinin dudaklarına kapanıp onu öpmeye başlamıştı bile..

Eylül:Sabah için fazla iddialı.Dur aşkım.

Serkan:Uyansaydın sende..

Eylül:Piknik nereden çıktı?Bunlar hep gönlümü almak için değil mi?Ya iki gün sonra gidiyorsun.

Serkan:Gitmeyecekmişim gibi davranalım o zaman sevgilim.Hadi..hazırım ben seni bekliyorum.

Eylül kocasının yanağından öpüp ayaklandı.

..

Piknik sefası hazırdı.Eylül Serkan'ın dizlerine yatmış kocasının gözlerini izliyordu.Elleri de birleşikken ikisi de gülümsüyordu.

Eylül:Huzurla bakmanı o maviliklerin bana baktığını biliyorum ya.O nasıl bir his bilsen.

Serkan:Ta lisede düştün kalbime Eylül Hanım.O an varya tamam dedim ya..Tamam bu kız işte.

Eylül:Ee Serkan Bey?

Serkan:Tokat geçirdin.İstemedin egolu buldun beni sandım..ama yaranı bilmiyordum..

Eylül kocasının yanağına bıraktı elini.Serkan da eğilip eşinin dudaklarına minicik buse kondurdu.

Serkan:Bilseydim..

Eylül:Yaralarımı sen ellerinle teker teker sarıp ardından şifa verdin içimdeki her acıya..Seninle var olduğumu..yeniden var olduğumu hissettiğimde benim olduğuna..benimle olduğuna defalarca şükürler ettim ben..

Serkan:Öyle güzelsin ki..

Eylül:Ben senin gözlerine bakamazken sen elimi tuttun Serkan.O adamı bıçakladığımda..ormanda..yani..

Serkan:Hı?

Eylül:Bıçaklamıştım ya..o pisliği.O zaman elimi sıkıca tutmuştun korku hissediyordum evet ama..güvenin ne olduğunu da tatmıştım sanki..

Serkan:Bende o an..heyecanı hissetmiştim.Senin korkunu paylaşıyordum evet ama umrumda değildi ama..elimi bırakmamıştın ya..O yetmişti bana..Sana ulaşmak zordu..

Eylül:Biraz..

Serkan:Ulaştığımda sinemada..ellerini yeniden tuttuğumda o zamanlar bana gülümsediğinde..her gülümseyişinde anladım.

Eylül:Neyi sevgilim?

Serkan karısının yanağına buse kondurup ardından elini alıp onu da dudaklarına kapattı.Avuç içini defalarca öperken Eylül gülümsedi.

Eylül:Sevgilim..hadi ama..neyi?

Serkan:Ömrümün sana adanacağını..Her gülüşünde bana hayat vereceğini..anladım.O gülüş..hıh!bak yine öyle gülümsüyorsun..

Eylül kocasının dizlerinden kalkıp yanaklarını avuçladı Serkan'ın.

Serkan:Yine..öyle..

Eylül:Çünkü sen beni böyle gülümsetebilirsin sevgilim..bir tek..bir tek sen..

Serkan:sana aşığım..

Eylül gülümsedi kocasına daha da sokulup dudaklarını birleştirip öpmeye başladığında kalbinin sesini duyarken Serkan da huzurla cevap vermeye devam etti karısına.

Eylül:Bende sana aşığım..O günden beri..

Serkan:İyi ki hayatımın en özelisi sensin.

Eylül:Artık evimize dönelim..

Serkan:Peki..ama ağlamak yok tamam mı?

Eylül:Orasına söz veremem.

..

Nihayetinde o gün gelip çatmıştı.Serkan elinde bavulu ile hazırlanmıştı.Eylül ise ağlamıyordu güçlü durmak istiyordu bir de böyle yaparak kocasını üzmek istemiyordu.

Eylül:Bir hafta..

Serkan:Bak aklım sende kalmasın lütfen üzme kendini her fırsatta arayacağım seni..

Eylül:Tamam..Biliyorum sevgilim.Dikkatli olacağım..

Serkan:Lütfen..

Eylül gülümserken zil çalınca ikisi el ele çıktılar.Tevfik arabayı kullanırken Nazan da ön koltukta oturuyordu.Yol boyunca Eylül Serkan'ın göğüsüne yaslamıştı başını.Serkan ise minik minik buseleri Eylül'ün saçlarına kondurmuştu.Havaalanına geldiklerinde Tevfik arabayı park edip Nazan ile ilerlerken Eylül ve Serkan otoparkta kalmıştı..

Eylül:İçeriye girersem nasıl yollarım seni?

Serkan:Çabuk döneceğim..aşkım üzmeyecektin..yapma..

Eylül kocasına sımsıkı sarılırken Serkan da eşinin boynuna gömdü dudaklarını..

Serkan:Seni çok seviyorum.

Eylül:Hadi..hadi git artık.Ben araba da bekleyeceğim annemi.

Serkan:Ama..

Eylül:Serkan hadi diyorum sana!

Serkan son kez eşine sarılıp ardından dudaklarına öpücükler bırakıp gitti.Eylül ise arabaya bindiğinde akan gözyaşlarına direnmeye çalışıyordu.

..

Eylül uyumamış gelecek telefonu bekliyordu.Bugünlük kayınvalidesini kırmamış ve onunla onlara gelmişti.Serkan'ın yatağında uzanırken telefon çalar çalmaz açtı.

Serkan:Güzelim..uyandırdım mı?

Eylül:İndiniz mi!İyi misin sen hı?

Serkan:İyiyim güzelim..sen neden uyumadın..

Eylül:İndiğini bilmek istedim Serkan.Bu kadar da olsun...

Serkan:Biz otele geçeceğiz ardından ilk toplantı..

Eylül:Kapatıyorsun..tamam.

Serkan:Çok seviyorum..

Eylül:Kendine dikkat et..lütfen.

Serkan:Sen?Sen iyiysen iyi olurum..

Eylül:Peki..görüşmek dileğiyle..

Eylül gözlerini kapatıp uykusuna çoktan teslim olmuştu.

-Bölüm Sonu

eysercilerrr💖
eyserizm❤️

-Esraa

Kırgın Çiçekler-Aşk MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin