Konuşmalar

158 8 30
                                    

Günler günleri kovalıyorken sınav derdi de bitmişti.Liseliler birkaç güne mezuniyet partilerini kutlayacaklardı.Eylül istediği bir sınav geçirmiş Serkan da kendiden emindi.Eylül Serkan ile yine parkta buluştu.

Eylül:O gün..ben yüzüğü kaptırdığım için üzgünüm..

Serkan:Eylül ya unut artık.Hem sana demedim mi yenisini alalım diye.Kabul etmedin.

Eylül:Serkan nasıl unutayım?Bana ilk..

Serkan gülümsedi.Kızın yanaklarını avuçlayınca Eylül de tebessüm etmeye başladı.

Serkan:İlk ne?

Eylül:Bildiğin soruyu sormak da nereden çıkıyor?

Serkan:İlk ne dedim?

Eylül:İlk aşkım..Oldu mu Serkan Bey?

Serkan kıza büyünlemişcesine bakıp derin bir iç çekip alnına buse kondurup ardından ellerini tuttu.

Serkan:Ben senin ilk aşkınım demek.

Eylül:Öyle olduğunu biliyorsun Serkan.Şimdi burada sorgulamaca oynamayacağız değil mi?

Serkan:Tamam tamam..Ee parti için hazırlıkları yapıyor musunuz?

Eylül:Kızlarla aramı biliyorsun.Yani anlamıyorum evlenirsem ben evleniyorum!

Serkan:Tamam sinirlenme canını sıktığına değmez inan bana Eylül.

Eylül:Peki ne yapacağız?Bak yurttan ayrılmama çok az kaldı..Sonuçlar tercihler..Serkan korkuyorum.

Serkan:Ben yanındayım..Her zaman yanında olacağım.

Eylül:Baban..Geldi mi yurt dışından?

Serkan:Bende bunu sormanı bekliyordum.Evet geldi yarın bizimle görüşmek konuşmak istiyor.

Eylül:Bende mi?Serkan ben ne derim?Yani..

Serkan:Aşkım..Biz varız.Ben sen yok bunu konuştuk defalarca..Hem geleceksin tabii.Sen oraya gelin geleceksin.

Eylül kahkahalarla gülerken Serkan onun ne kadar az güldüğünün ve şimdi bu kahkahalarla ne kadar mutlu olduğunu anladı.

Eylül:Gelin falan aman Serkan..

Serkan:Ne aman ya?Ne aman..

Birdenbire yakınlaşmışlardı..Neydi bu çekim?Eylül Serkan'ın bu sıcaklığını sevip ona sığınmayı öyle istiyordu ki ama Serkan kızı kırmayaya âdeta yemin etmişti..Serkan elini kızın beline sarmışken Eylül'ün elleri Serkan'ın ensesindeydi.

Eylül:Serkan..

Serkan:Efendim..

İkisi birbirine yaklaşırken aslında ikisi de biliyordu o öpücüğün şimdi zamanı olmadığını..Serkan kızı izlemeyi seviyordu.Kalbine düşen ilk heyecandı Eylül onun için hem sadece sevgilisi değildi ki Serkan onun..Her şeyiydi.9nce bir sırrı sonra bir sevdayı paylaşmaya başlamışlardı.Peki ya Eylül?Onun da güvendiği ilk erkek değil miydi Serkan?Sığındığı ilk limandı onun kalbi..tandığı hiç erkeğe benzemiyordu.Naifti bir defa..Kırmıyordu.İki aşık konuşmadı öylece daldılar birbirlerinin gözlerine bir süre.

Serkan:Efendim..Eylül.

Eylül kendisine yaklaşan sevgilisine direnmeye çalışmak yerine kendini o da kaptırıyordu.

Eylül:Sevgilim..

Serkan sarhoş oluyordu sanki..Eylül ile alınlarını birbirlerine yaslamışlardı.Nefesleri ard ardına alıp dans ediyordu.

Kırgın Çiçekler-Aşk MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin