Eylül güzelce duşunu alıp saçlarını tararken Serkan yataktan sevgilisini izliyordu.
Serkan:O kadar güzelsin ki..Kahvaltıyı da çok beğendim bu arada..
Eylül:Kahvaltı hazırlamayı..Böyle senin bana bakmanı..Serkan ben seni öylesine özlemişim ki..Bunun tarifini edemem.
Serkan:Bende seni..bizi evimizi yuvamızı.Biletleri aldım bu arada.
Eylül:Hadi hazırlan da şu bebeklere gidelim. bakalım çok merak ediyorum!
..
Eylül Songül'ün kızını kucağına aldığında diğer bebek Songül'ün kucağındaydı.
Eylül:Hayırlı olsun yeniden sağ salim bir hayatı olsun.Gerçi annesinin kalbi çok hoş..
Songül:İnşallah.Eylül ben gelemedim yani en son kırgındık.Hem kardeşin hem de..şey..
Eylül:Serkan bana her şeyi anlattı.Yani evet kırgındım ama bitti Songül.Ben bazı şeyleri öğrendim..
Songül:peki..O zaman kardeşliğimiz..
Eylül:Teyze oldum diyelim.
Eylül hediye paketlerini Songül'e uzattığında gülümsediler.
Songül:Ne gerek vardı yani..
Eylül:Hiç olur mu?Ee ikisi karışıyor mu?
Serkan:Aynen ya aynı bunlar.
Güney:Nereden aynı lan?İkisi farklı..
Songül:Hıı tabi tabi.Bu varya ilk on gün bana bebeği emzirtti.Diyorum ki hadi Beren'i ver.Deren'i vermiş..
Güney:İsimlere bakar mısın?Ya Serkancım sizde ikizsiniz..Serkan-Defne ama adınız ne güzel.Benim kızların adı da benzer.
Songül:Ayşe Beren-Selin Deren..aslında.
Eylül:Ne?Ya..Annenin adı..benim kucağımdaki kim?
Songül gülümsedi.Güney ise kızına baktı.
Eylül:Hadi söylesenize..
Serkan:Bence onlar da bilmiyor aşkım.
Hepsi kahkahalar atarken Serkan huzurluydu demek ki Eylül mutluydu.İçten gülümsüyordu..
Songül:O benim anneme ait olan isimli kızımız.Ayşe Beren..
Eylül bebeği öpüp Serkan'a veriyordu.Serkan şaşırmış Eylül'e bakarken Eylül gülümseyerek bakıyordu kocasına.Ne demek istiyordu?
Eylül:Sende amcasın ama aşkım.Ya Serkan tut bir şey olmaz.
Güney:Kırılmazlar merak etme Serkancım.
Serkan bebeği kucağına aldığında elini.Minik Deren'in Serkan'ın parmağını tuttu.
Serkan:Miniciksin..Hayat sana hep güzellik sunsun.
Eylül:İnşallah..
Beren ise babasının kucağından pusetine bırakılmıştı.
Güney:Ee nasılsınız?Yani..tatile çıkacaktınız?
Serkan:Aynen..Tatile çıkacağız.
Songül:Eylül bak döndükten sonra dinlemem baş başa kalmanızı falan!Seç birini götür şu kızların.
Serkan:Songül sevdim ben Ayşe Beren'i biz bakarız buna.
Songül:memnun olurum.
Güney:Valla bana da uyar.
..
Eylül ve Serkan evlerine geçtiler.Eylül Songül ile görüştüğü için mutluydu.Peki ya diğerleri?Cemre mesela..Onunla bir daha görüşecek miydi?Cevabını kendisi de bilmiyordu.
Serkan:Eylül ne yapıyorsun gelsene yanıma.
Eylül:Kahve hazırladım bize.
Eylül Serkan'a uzattı kahveyi ardından kocasının yanına oturdu.
Serkan:Çok mutlular.Daim olur inşallah.Güney baba oldu ya..Laf dinlemez Güney'e iki minik laf dinletiyor.
Eylül:Hem de iki tane!Gerçekten mucize gibiler.Annenlerinin adlarını koymaları da ayrı bir hoş olmuş.Selin Hanım'ı bilmem ama..Ayşe teyze keşke görseymiş bugünlerdi.Songül annesine hep hasretti.
Serkan:Ben nasıl senin yanındaysam..Güney de öyle meraklanma Güney onu asla yalnız koymaz.
Eylül:Sende beni asla bırakamazsın.
Serkan:Asla..Sen tatilimiz için bavulunu hazırladın mı?
Eylül:Hazıralamadım ne zaman gideceğiz ki?
Serkan:İki gün sonra uçuyoruz.
Eylül:Ne?Uçakla mı nereye gideceğiz ki?
Serkan:Aslında yurt dışı planlamıştım ama şimdilik Antalya.
Eylül kocasının boynuna sarıldı.
..
Cemre Çağlar'ın yanında uyandığında ne hissetiğini bilmezken Çağlar kadınının gözlerine bakıyordu.İkisinin yüzleri birbirlerine dönmüştü.
Çağlar:Günaydın Cemre.
Cemre:Ben..ne oldu nasıl bilmiyorum.
Çağlar bir şey demeden Cemre'nin dudaklarından öpüp gülümsedi.
Çağlar:Ben biliyorum bu bize yeter bence.
Cemre:Biz mi?Çağlar sen..Yani bir ilişkiden mi bahsediyorsun?
Çağlar:Ne yani sen kendini böyle geçecek bir heves olacağını mı sanıyorsun asıl?
Cemre:Be-ben ne hissedeceğimi bilmiyorum.
Çağlar:Çünkü ilkler başkadır..
Cemre gülümsedi.Çağlar ise onu kendisine çekip yeniden öpmeye koyuldu.
..
Serkan her şeyi hazırlarken bir yandan da Eylül'ü düşünüyordu gözle görülür derece de iyileşmişti..Canı yanmıyordu artık.Hem Cemre hem de diğer sorunlar geride kalıyordu.
Serkan:Yarın akşam uçuyoruz haberin olsun sevgilim.
Eylül:Peki.Ben hazırım zaten Serkancım..
Serkan:Tamı tamına bir hafta orada olacağız biliyor musun?Harika bir balayı oteli..sessiz huzurlu..
Eylül:Balayı oteli mi?Neden..
Serkan:Yani..şey..Ne bileyim daha güzel olmaz mı?
Eylül:Yani olur galiba.Yarın annemlerle de vedalaşıp gidelim ama.
Serkan:Annem?
Eylül:Serkan benim ailem sensin..Senin annen de benim annem değil mi?
Serkan kıza sarılıp saçlarına öpücükler kondurdu.Tek ailesi..Doğruydu!Eylül'ün tek ailesi vardı ve o ailenin de soyadını taşıyordu Eylül.
-Bölüm Sonu
Tatil yaklaşıyor haberiniz olsun 🌼
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler-Aşk Masalı
FanfictionEySer evlenmişti peki ya sonra? #eyser #songün #kırgınçiçekler