Üniversite başlayalı iki hafta olurken Güney Songül ile kalmış ve bebeğini kabullenmişti birkaç haftaya evleneceklerdi.Eylül üniversiteyi sevmişti herkes evli olduğuna şaşırsa da mutluluklar diliyordu.Eylül ders arasında Serkan'ın fakültesinin yolunu tuttu.
Serkan:Canım..Sen dersteydin buraya dek yoruldun mu?
Eylül:Hep sen geliyorsun bu kez de ben gelmek istedim.Ne oldu bir sorun var galiba.
Serkan:Hayır neden olsun..Geç otur.
Fakülte binasının içerisindeki kantine oturdu Eylül de.Serkan işletme okuyordu tabii ki!Başka ne olabilirdi ki?Babasının devasa şirketini kim alacaktı yoksa?
Eylül:Merhaba..Eylül ben.
Eylül elini uzattı masadakilere biri Aslı diğeri Okay ve Çağlar idi.
Çağlar:Eşin mi Serkan?
Serkan başını sallayıp Eylül'ün elini kavradı.
Eylül:Tabii şaşırdınız siz herhalde.Aşkım evli olduğumuzu söylemedin mi?
Aslı:Yok daha fırsat olmamıştı Eylül.Ben Aslı bu arada..
Eylül gülümsedi.Aslı diye geçirdi içinden.Güzel kızdı belliydi.Eylül kıskanıyor muydu?Ortada hiçbir şey yokken.
Serkan:Neyse biz kalkalım arkadaşlar..
Okay:E son bir ders kaldı.
Serkan:Gelirim tekrardan..İyi günler size.
..
Eylül:Serkancım sen bir hemen kalktın falan ne oldu rahatsız mı ettim seni?
Serkan:Aşk olsun hiç öyle bir şey olabilir mi Eylül?
Eylül:Kızlarla kafede oturacağız..Bu arada Cemre'yi de ilk defa göreceğim.
Serkan anlamadı ama Eylül gözlerini büyüttüğünde anladı ne demek istediğini çocukluk aşkı mevzusu diye geçirdi içinden.Serkan ofladı.
Serkan:Hâlâ mı sevgilim bu konu?Ya ben sana ne diyorum umursama şu insanları demiyor muyum?
Bu sırsda Meral ve Cemre geldiğinde Eylül Serkan'ın elini kavradı ve ona sokuldu.
Cemre:Merhaba..Merhaba Ser-
Eylül:Aşkım bak mutlaka diyorum unutma.
Serkan:Hı?
Eylül:Sen dedin ya akşama yemeğe gideceğiz diye.
Serkan:Sevgilim sana iyi oturmalar kızlarla dersim bir saate biter.
Eylül kocasının yanağına buse kondurdu ve Serkan el sallayarak gitti.
..
Cemre:Eylül sen biraz kıskanç olmaya mı başladın?
Eylül:Hayır.Yani Serkan benim kocam Cemre.Bizimkisi bir çocukluk sevdası ya oyuncak evcilik değil.Sadece onun yanındayım o da benim yanımda.
Cemre:Serkan'ın yanına fakülteye gitmişsin basar gibi yani onu küçük düşüreceksin bence.
Songül:Cemre ne oluyor sana?Yani evli onlar bırak.
Cemre:Ahaha diyene bak.Kız sende hamilesin..Ona bakarsan Güney ile hiç ayrılmaman lazım ama sen Eylül'den rahatsın maşallah.
Songül:Hamile olabilirim ama Güney'i boğmama gerek yok zaten içimde onun parçası ile huzurluyum.Artık Güney'e ihtiyacım kalmadı.
Gülüştüler.Eylül fevri olduğunun farkında dâhi değildi ama çok geriliyordu.Serkan'ı kıskanmaktan yoruluyordu ama kocasına çok aşıktı ve kabuklarını onunla kırmaya çalışırken şimdi asla kavga istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler-Aşk Masalı
FanfictionEySer evlenmişti peki ya sonra? #eyser #songün #kırgınçiçekler