Eylül Cemre ile karşılaşmak istemiyordu.Bu yüzden erken evden çıktı ve yürümeye başladı.Serkan ise okula erken gelmişti.
Çağlar:Serkan demek evlisin ha?Büyük cesaret kutlarım yani.
Aslı:Bir anlık bir şeyle mi evlendiniz yani yıldırım nikahı falan.
Çağlar:Aslı..Üç senedir beraberiz diyor.Eh üç senede bitmeyen bitmezdi zaten ha şimdi evlenmişler ha iki sene sonra.
Aslı:Ay ne bileyim hiç bana göre değil bayar böyle şeyler.Ev derdi o bu şu.Aileler..En sıkıntısı da o.Bence ömür boyu ne birini sevmek zorundasın ne de ailesine katlanmak zorundasın yani.
Serkan:Aslıcım bizim durumlar biraz farklı oldu.
Aslı:Serkan filmlerdeki gibi kaçırdın mı sen yoksa Eylem'i?
Serkan:Eylül.Eylem değil..Kaçırmadım ama imkanlar izin vermeseydi yapardım.
Çağlar:Beyimiz aşık..Baksana gözler ışıl ışıl.
Okay:Sen ne anlarsın lan aşktan?
Bu sırada masaya Cemre oturunca Serkan şaşırsa da ona döndü.
Aslı:Cemre..Cemre Derinoğlu değil misin sen?
Cemre gülümsedi.Eski hayatından tanınması hoşuna gitmişti.Elini uzatıyordu Çağlar Cemre'nin elini öpüp gülümsedi.
Çağlar:Bende Çağlar..Serkancım hanımefendi senin arkadaşın galiba.Bizi neden tanıştırmadın sen?
Serkan:Bilmem..Cemre de liseden arkadaşım.Cemre..bunlar da bizim fakültenin can damarları..Çağlar Bey kendini tanıttı zaten.Aslı ve Okay..
Cemre:Memnun oldum..Ya ben oturdum ama ben fazla tanımıyorum daha insanları.
Serkan:Kızlar yok mu?
Cemre:Derste onlar.
Serkan:Hı..anladım.
Aslı:Başına gelen felaketi duymuştum başın saolsun yeniden.
Cemre:Saol.Ee Serkan size nelerden bahsetti?
Çağlar:Aşk!Sevda..evlilik.
Cemre:Serkan ya..
Serkan:Ben bahsetmiyorum kendileri soruyor bende cevaplıyorum ne yapayım?
Aslı:Cemre seninle tanıştığıma çok memnun oldum.Ya bence kaynaşırız biz.Ne dersiniz akşam çıkalım mı bir?Serkan:Aa ben gelemem.
Çağlar:Yenge mi izin vermeyecek Serkan ?
Serkan:Ne alakası var?Zaten gün boyu okuldayız o yoğun ben yoğun.Akşamları en azından evimde olmayı isterim yani tabi eşimle.
Okay:E Eylül de gelsin.
Serkan:Yok saolun.Şey ya..biraz rahatsız.
Aslı:E biz çıkalım!Cemre sen bu teklife hayır demezsin gibi geliyor.
Cemre elini uzatan Aslı'nın elini tuttu.
Serkan:Eylül çıkmış ben o'nun yanına gideyim.Cemre?Hadi..
Cemre:Aa ne ya?Görmüyor musun kendime yeni arkadaşlar ediniyorum.
Serkan şaşırsa da bir şey demedi adımladı.
..
Eylül ve Serkan eve geldiklerinde Eylül önce yemeği yapıp hemen yediler.Ardından pijama takımlarını çektiler.Serkan karısının yanına koltuğa geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler-Aşk Masalı
FanfictionEySer evlenmişti peki ya sonra? #eyser #songün #kırgınçiçekler