Haklı Kavga

119 7 25
                                    

İkisinin bu kırgınlığı patlıyordu sonunda. serkan evden çıkmayınca Eylül hızla evden çıktı.Serkan bağırsa bile duymak istemedi onu.Eylül çok öfkeliydi.Kendisini Poyraz'ın yanında buldu.

Poyraz:Ağlamışsın..

Koltuğa oturdu Eylül.Poyraz hemen ona su getirdi.Telefonu sürekli çalarken bildirim ekranına düşen belki de yirmi cevapsız çağrı vardı.

Poyraz:Korkutma beni anlatsana ne oldu?

Eylül:A-anlatamam..Ama çok derinden..derinden..

Poyraz:Serkan seni kırdı mı?Bu saatte evi terk ettiğine göre..Ah ya.

Eylül:O evden çıkmak istedim sadece.Şimdi soru sorma..Ben sana geldim ama aklıma gelmedi bir anda başka bir yer..

Poyraz:Meraklanma.

Bu sırada Serkan Poyraz'ın telefonunu arıyordu.

Eylül:Açma..

Poyraz:Asıl o zaman şüphelenir.Dur açayım hallederim ben hadi sen elini yüzünü falan yıka.

"Alo?"

"Poyraz!Eylül evden çıkıp gitti.Ufak bir tartışma oldu aramızda.İşte..nerede biliyor musun?Birce'yi herkesi liseden dostlarımızı herkesi aradım yok!"

"Serkan..ben bilmiyorum"

"Bak yalan söylüyorsan!"

"Lan ne yalan söyleyeceğim!"

"Poyraz onu tek başına bırakamam..Anla!Sebeplerimiz var bizim.."

"Serkan gecenin ikisinde beni Eylül diye arıyorsun uykumu bölüyorsun hadi işine yarın elbet gelir derse!"

Poyraz kapatır kapatmaz Eylül ona sarıldı.

Eylül:Çok saol.

Poyraz:Sana yer açayım yatak..uyu hadi.

Poyraz Eylül hakkında ne düşünüyordu ki?Ne..

..

Serkan tekrar eve gelmiş sabaha dek içip ardından da kendisini üniversite kampüsünün çimlerinde yatarken bulmuştu.Güney Serkan'ın yanına tesadüfen geldi.

Serkan:Nerede o? gördün mü ağabey çıldıracağım ya yok!

Güney:Serkan sen içtin mi?Lan leş gibisin!Eylül'e gitsen bile bu halde dinler mi ha seni!

Serkan:Güney.Anlamıyorsun!

Güney:Neyi anlamıyorum?

Serkan:Cemre..

Cemre:Serkan naber?

Serkan kalkıp Cemre'nin üzerine yürürken Güney onu tutmaya çalışıyordu.

Cemre:Aa delirdin mi?

Serkan:Delirdim!Sen ne yapmaya çalışıyorsun evliyim ben!Karım o benim!Niye aldın bilekliği sen!

Cemre:Serkan..Eylülcük yine benim kocam modunu açık kıskançlık yapmış öyle mi ah..kıyamam ona.

Serkan:Güney duyuyorsun değil mi ağabey!Böyle yap-Eylül!Eylül karıcım!

Eylül ve Birce yürüyerek kendi fakültelerine geçiyorlardı.

Birce:Seninki dileniyor seni.

Eylül:Birceee..Yapma!

Serkan:Eylül neredeydin!Seni aradım sabaha dek!

Eylül durdu Cemre onları izliyordu ona fırsat vermek istemese de bir yandan da çok kızgındı kocasına.Ne yapacaktı şimdi?

Kırgın Çiçekler-Aşk MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin