Üniversite de günler yoğundu.Bir sınav bitiyor diğeri başlıyordu.Serkan sınavda iken Eylül elinde kahvesi her zamanki açık alanda ders çalışıyordu.Bir anda yanına oturana inanamadı.
Cemre:Merhaba.
Eylül:Seninle uğraşamayacağım.
Cemre:Uğraşmak?Serkan'ı yine affetin..
Eylül:Sanane.Benimle o anladın mı?Her gece benim yatağımda benim yanımda uyuyor uyanıyor.Sen nasıl bir insan oldun böyle ya!
Cemre:Sen yokken ben vardım Eylül.Niye bunu kabullenmiyorsun?Serkan sana acıdı..Sen onun eli-
Eylül:Kocamla ne yaşadığımı ne yaşacağımı..bunların hesabını sana verecek değilim ama çok merak ediyorsan Eylül Özgün olduğumu bil yeter tamam mı?
Cemre:Herkes sana acıyor sende bunu bil.
Serkan geliyordu Eylül kocasının geldiğini görünce sımsıkı sarıldılar birbirilerine.
Serkan:Gidelim mi sevgilim?
Eylül:Yok aşkım gitmesi gereken kişi biz değiliz.Evli bir adama neler diyor ya!
Serkan:Tamam..birtanem boşver.
Cemre giderken Eylül Serkan'ın göğüsüne başını yasladı.
Serkan:üzme nolur kendini.Cemre iyi değil yani ben artık onun normal davrandığından emin değilim.
Eylül:Umrumda değil.Sınavın nasıl geçti?
Serkan:İyi diyelim.Sen gireceksin şimdi hazır mısın?
Eylül:Sayılır.
..
Eylül sınavından sonra yeniden çıkıp banklardan birine oturdu.Telefonu ile uğraşırken yanına gelen Poyraz ona kahveyi uzattı.
Poyraz:Yine erken çıktın sınavdan.
Eylül:Çalışmıştım Birce nerede?
Poyraz:Birce fotokopi için gitti.Eylül..
Eylül:Efendim bir derdin mi var?
Poyraz:Sen bence çok güçlüsün biliyor musun?Yani genç yaşında evlilik..bunu kaldırabiliyorsun.
Eylül:Çok seviyorum çünkü...Yani çok seviyorum Poyraz bizim hikaye biraz farklı.
Poyraz:Bir lise sevdasından fazlası mı diyorsun?
Eylül:Fazlası..yani başka işte.
Poyraz:Anladım..
Bu sırada Serkan gelip Eylül'ün yanağına buse kondurup oturdu bankın diğer yanına.
Eylül:Canım..
Serkan:Selamlar..Ne yapıyorsunuz Birce nerede?
Eylül:Fotokopi için gitmiş.Senin bitti mi sınav işin?
Serkan:Bitti bitti gidelim diyecektim.Poyraz?Ayıp olmaz sana umarım.Yani karımı yan-
Poyraz:Size iyi günler.
Poyraz bozulmuştu Serkan umursamadı ama Eylül peşinden gidiyordu ki Serkan karısını kolundan tutup durdurdu.
Serkan:Eve gidelim yorgunum.
Eylül:Serkan bir vedalaşsaydık.Yani sende bir garip konuştun..
Serkan:Aşkım yarın yine göreceksin ne vedası yapma.
Eylül:Of..olmadı ama böyle.
Serkan:Ya ben seni özlemişim..Hadi hadi acıktım da..Annemler de yemek yiyelim öyle geçelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler-Aşk Masalı
FanfictionEySer evlenmişti peki ya sonra? #eyser #songün #kırgınçiçekler