Antalya Sokakları

103 6 21
                                    

İki aşık tatilinin üçüncü gününe uyandıklarında kısa bir Antalya turu yapıyorlardı.Serkan ve Eylül bulundukları tatil köyünü gezmek adına el ele çıkmışlardı.

Serkan:Hıh!Bu!Bunu alalım.

Serkan Eylül'ün bileğine bilekliği bağlarken Eylül de tezgahtan bulduğu bilekliği eşinin bileğine bağlıyordu ki Serkan karısının yanağına buseyi kondurmuştu bile.

Eylül:Ne yapıyorsun herkesin içinde..

Serkan:Herkes..Herkes eşiyle sevgilisi ile farkında mısın?

Eylül:Ya..

Satıcı yanlarına yaklaşınca Serkan parayı uzatıp sevgilisi ile el ele ilerledi.

Serkan:Gerçekten denildiği kadar varmış Akdeniz.Şu güzelliğe bakar mısın?Tabii çok sıcak.

Eylül:Katılıyorum!Aşkım evet bu tatilimiz iyi gidiyor ama bu kış dağlara kaçalım mı?Ya kartopu oynarız.

Serkan:Bu güneşten karımın aklına kar topu geliyor.Bu kız kışcı..Belli!

Eylül:Seni tanıdığımda Eylül ayı idi.

Serkan:Tanıdığın da?Tanıştığımıza emin misin en son tokatı çarptın bana ama?

Eylül eşi ile el ele yürürken yanağından öptü.

Eylül:Ah..kıyamam ben sana.

Serkan:Acımıştı ama Eylül Hanım.

Eylül:Acımıştı hı?o zamanlar sesin çıkmamıştı ama şimdi dökülüyorsun Serkan Beycim?

Serkan:Ne yapabilirdim ki aklımın ucundan geçmeyen başıma gelmişti.

Eylül:Ben miydim aklının ucundan bile geçmeyen hı?Tabii.Yetimhane kı-

Serkan:Aşık olmaktan bahsediyorum karıcım.

Eylül:Hiç mi hiç yoktu aklında?Hı..Koşuyolu kızları sana hastaydı ama Serkan Özgün.Yani buna adını anmak istemediğim sinsi eski kardeş bozuntusu da dahil.O kıvırcık Merve de.

Serkan kahkalarla gülerken yol boyunun sonuna geliyorlardı.Serkan dondurmacıya doğru ilerledi eşiyle.

Eylül:Vanilya ağabey..

Dondurmacı dondurmaları hazırlarken Serkan hâlâ gülüyordu.

Eylül:Serkan ben gülmüyorum ama farkında mısın sen?

Serkan:Ama çok komik!

Serkan dondurmasını alacakken Eylül iki külahı da aldı eline.Serkan ücreti ödeyip karısı ile yeniden yürümeye başladı.

Eylül:Komik mi yoksa beğenilmek hoşuna mı gitti?

Eylül dondurmayı kocasına uzatmış ve ardından Serkan da eşinin elini yeniden kavramıştı.

Serkan:Evliyiz.Baş başa İstanbul'dan çok uzaktayız ve konu lisedeki saçmalıklar mı?

Eylül:Hı..Sen gerildin yani?

Serkan:Hayır sadece gereksiz olduğunu düşünüyorum.Hem beni beğenen aldı.

Eylül:Beğenen değil.Hak eden aldı seni.

Serkan:Eylül Özgün..Fenasın.

Eylül:Seni ben seviyorum.

Serkan:Aşkım hadi eriyor.

Eylül ve Serkan dolu dolu gezmiş dolanmış ve fotoğraflarla dolmuşlardı fotoğraf makinalarını!Telefonları ikisinin de hâla kapalı idi.Eylül geldiğinde ılık duşunu alıp uzandı yatağa.Serkan ise karısının üzerini örttü ve ardından kendisi de tv'yi açıp gezinmeye başladı.Eylül ise uyuyakalmıştı.

..

Songül'ün yanına Kader ve Cemre gelmişti.Cemre günler sonra o evden çıkmıştı.

Songül:Cemre sen neredesin günlerdir?Bak kızlara teyzelik etmekten kaçıyorsunuz.

Cemre:Şey.Biraz dinlenmek istedim.

Kader:Beren daha küçük dahi..Ha Güney nerede bu arada?

Songül:Annesine gitti.Gelir birazdan..

Kader:Songül Eylül gelecek demiştin ne oldu?

Cemre kulak kesilince Songül Kader'e göz verdi.

Cemre:Yani ikimizin arasındaydı o sorun.Siz..size kızgın değilim asla.

Kader:Ay..ben sizin sorunu unuttum tamamen!Neyse..Nasıldı?

Songül:İyi gördüm.Yani tam olarak kestiremem tabii ki ama.Bence iyiydi.Sonuçta saldırıya uğradı.Zor bir durum ve süreç..

Cemre:Ne?Ne saldırısı ya?

Songül:Sen bilmiyor musun?

Kader:Aa..Cemre sen nasıl?Yani Eylül'e az daha o pislik adam..

Cemre:Hih!Eylül ne hâlde peki?Yani en son kardeşinin vefatını hatırlıyorum ben.

Kader:Sonraki gün işte.Eylül yatak odasında dinlenirken Serkan markete dek çıkmış.Bir anda..Yani Serkan yetişmese..Hırpalanmış tabi Eylül'ü ama..Yani..

Cemre:Ah..Üzüldüm!

Songül:Cemre bak Serkan'a olan his..hislerin falan varsa..Yani ben üzgünüm ama buna bu kez göz yu-

Cemre:Hayır.Yok zaten sadece kafa karışıklığıydı bitti gitti.

Songül:Eminsin değil mi?Bak Eylül ne halleri atlattı..Şimdi ona sen bu acıyı yaşa-

Cemre:Ben bitirdim kafamda.Songül hem ..yani mesela diyorum.Ben istesem bile..Serkan ona çok aşık.Yani ne beni..ne de başkasını asla ya..Serkan karısını seviyor.

Kader:Neyse..

Songül:Tatile gittiler.Bir hafta..

Kader:Ooo..Anlaşılan keyifler yerinde.

Songül:Valla orası onlara kalmış..

-Bölüm Sonu

eysercilerrr🌸
eyserizm🌺

-Esraa

Kırgın Çiçekler-Aşk MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin