Nikah

140 6 38
                                    

Günler günleri kovalarken Eylül ve Serkan'ın nikah tarihi gelmişti.Mesude kızının yanında olmak istiyor ama yine de huzursuzluk çıksın istemiyordu.Eylül uyanmış mutfakta Serkan'ın uzattığı çayı aldı eline.

Serkan:Günaydın güzelim.

Eylül:Serkan!Uyanmışsın..Ya çay..ellerine sağlık.

Serkan:Ne demek..Kızlar gelmez mi birazdan?Ya ben düşündüm de..Aşkım hazırlan sen.

Eylül:Serkan saat daha çok erken gelinlikle duramam tüm gün..

Serkan:Aşkım onu demiyorum.Üzerine bir şeyler giyin pantolon falan..Annene gidelim.

Eylül şaşırmıştı.Serkan'ın tavrını bilirdi bu duruma şaşırmış ardından da gülümseyip sevgilisinin yanağına buse kondurdu.

Eylül:Teşekkür ederim.

Serkan:Eh hadi..geç kalmayalım.

Eylül hazırlanıp gelmişti..

..

Meral:Kızlar hadi artık yorulmayın bu kadar ne güzel düğünümüz var!

Cemre:İnşallah Nazan teyze bir sorun falan çıkarmaz.

Songül:Nazan'ı geçtim o Mesude ve Kemal bir şeyler karıştırıp kızı üzmeseler bugünde.

Kader:Ya gelmezler inşallah.Serkan nasıl da özenle hazırladı her şeyi.

Songül:İki güne boşanmasalar..Umarım bir heves gibi geçmez.Aa Güney arıyor!

Songül telefonu açtı ve beraber kızlar taksiye bindiler.

..

Eylül kapıyı Serkan ile el ele kapıyı çaldığında Büşra açmıştı kapıyı..Mesude ise sesleniyordu.

Mesude:Kim?

Serkan sevgilisinin elini bir an bile bırakmadan adımladı.

Mesude:Oturun..

Eylül:O adam evde mi?

Mesude:Kemal ağabeyin yok evde kızım.Siz?

Serkan:Mesude Hanım..Biz Eylül ile bugün evleniyoruz.Daha öncede belirttim.Biz buna mecbur olmanın yanında birbirimizi gerçekten çok seviyoruz..

Mesude:Bırak da kızım konuşsun!Bu yaşta kızımı neye mecbur ediyorsun?

Eylül:Asıl ben onu mecbur ettim!Bak o bugün bile gelelim annenin yanına dedi.Anne..anne ben çok sevdim..çok sevildim.Bugün buraya geldiysem..bir an eksik kalmayayım dedim.

Serkan:Eylül kapıda bekliyorum.

Serkan çıkınca Eylül annesinin yanına oturdu.

Mesude:Sen karar vermişsin Eylül.Onun ne anası denen o kadın Nazan ne de babası..Seni gelip istemedi benden ve üvey babadan..Bu yakışmadı.Seni bizim kay-

Eylül:Anne..Sen beni kızın saymazken onlar beni nasıl sayıp gelebilirdi senden istemeye..Ayrıca Serkan ve ben..biz bunları aştık.Ben çıkıyorum..

Mesude çıkarken kızına sarıldı.Eylül de sarıldı annesine..

..

Eylül ve Serkan eve yaklaşırken ikisi de sessizdi.Araba otoparka yanaşırken Serkan park etti ve durdurdu arabayı.

Serkan:Sevgilim..iyi misin?

Eylül:Serkan..

Serkan kıza döndü kızın ellerini sıkı sıkıya tuttu.

Kırgın Çiçekler-Aşk MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin