Eylül uyanır uyanmaz rüyada olmadığını anlayıp sırıttı.Serkan'dan sıyrılıp ellerini yüzünü yıkayıp dünkü geçiriverdiği kıyafetlerden kurtulup yerine daha da iyi şeyler giydi.Mutfağa geçtiğinde dolap doluydu.Peynir zeytin ve reçeller.Her şey çeşit çeşitken Serkan'ın onlar düğündeyken kesin bu eve yeni eşyalar aldığını fark ediyordu.Kahvaltıyı hazırlayıp masaya dizerken bir yandan sırıtıyordu.Evi..kocası..Bunlar gerçekti değil mi?Yatak odasına gidiyordu ki Serkan ile mutfak kapısında karşılaşınca Eylül kapı ile Serkan arasında kalıvermişti.
Eylül:Günaydın..
Serkan:Günaydın sevgilim..
Eylül geçecekti ki Serkan belinden sarıverdi..
Serkan:Nereye kaçıyorsun?
Eylül:Kaç-kaçmıyorum çaylarımız soğur..
Serkan:Günaydın.
Eylül:Günaydın demedim mi ben?Şey Serkan ben saçma sapan çok heyecanlıyım yani neden bilmi-
Serkan onun bu tatlı telaşına gülümseyip eşine eğilip burnuna buse kondurunca Eylül de onun yanaklarını avuçlayıverdi.
Eylül:Ne yapıyorsun ben derdimi anlatmaya çalışıyorum..zaten anlatamıyorum..Serkan..aşkım?
Serkan kızın tatlı telaşına hayran kalmış ses etmeden izlerkek sırıtıyordu.
Serkan:Aşkım benim..
Serkan bir buse daha bırakınca Eylül de gülümsedi yeniden.
Serkan:Günaydın.
Eylül:Aşkım?Sen iyi misin?Yani bence..bir şey var.
Serkan kızın yanağına buse kondurdu bu kez.Eylül ise kızarmıştı..
Eylül:Hı?
Serkan:Günaydın..
Eylül anlamazken Serkan kızın diğer yanağına gelirken Eylül kocasının dudaklarının yanağına dokunmasına izin vermedi..Burun buruna kalmalarını sağlamak adına yanaştı kocasına..
Serkan:Güzel karım..
Eylül sırıtıp gözlerini kapatıp Serkan'ın dudaklarına minicik buse bırakıp sıyrılıverdi gidiyordu ki Serkan'ın ellerinde kaldı elleri.
Serkan:Hıh..şimdi..
Eylül:haa..günaydın sevgilim..
Eylül günaydın öpücüğü diye anladı.Kaçarsına uzaklaştı masaya oturdu.Serkan ise sırıttı ona ve ardından masaya geçti.
Serkan:Nefis görünüyor her şey.
Eylül:Aşkım..demek sen günaydın öpücüğü istiyorsun hı?
Bir yandan kahvaltılarını ederken Serkan bu konuyu Eylül'ün açmasına mutlu olup gülümsedi.
Serkan:Her gün bir tane..ama noktası fark etmez.
Eylül:Ya..
Serkan:Oh kızarsın o yanaklar..Mis gibi..
Eylül:gözümden kaçmadı..iki gün önce kullandığımız hiçbir şey yok.
Serkan:O zaman başkaydı şimdi evliyiz başka.Her şey yeniden evimiz yeniden..
Eylül gülümseyip kahvaltısını etmeye devam etti.
..
Kızlar yeni yurtlarında üniversitenin açılışını beklerken Songül ise huzursuzdu.
Songül:Eylül ile buluşmam lazım.
Cemre:Aa Songül biz ne güne duruyoruz?Hem artık evli o rahat bırak.
Songül:Cemre ne demek bu?Ben sıkıyor muydum sizi yani?
Kader:Öyle demek istemedi.Yani değil mi Cemre?
Songül:Arasam mı?Ya..şimdi daha ilk günden de gitmek istemiyorum.Serkan kızar..
Cemre:Akşama doğru ara bence..Yani daha uyanmadılar belki.
Songül başını sallayıp ardından yatağına uzanıp battaniyesini çekti kafasına.
..
Nazan:Gidelim konrtol edelim.Ya on sekizinde benim çocuğum!Hem o salak kızın ailesi gelmiş olamaz mı?Eylül evlendi bizde o eve yerleşelim diye!
Tevfik:Ya Nazan sen delirdin mi?Ne demek gitmek..Ne çocuğu!Oğlun evlendi şimdi de evinde..
Defne:Ya ben giderim.bugün değilse bile yarın giderim bir..
Nazan:Zaten üniversite başlayacak şunun surasında birkaç hafta kaldı.Nasıl yemek falan yapacaklar..Ah Serkan!
Defne:Annecim sen yaparsın.
Nazan:Saçmalama!Eylül Hanım bilir herhalde.Gerçi yurtta büyüyen kızdan ne beklersin ki?Annesi sahip çıkmamış..
Tevfik:Nazan..Eylül senin oğlunun eşi..
Nazan:Ya tamam yeter bu kadar EySer muhabbeti..Hadi alışverişe Defne.
Defne masadan kalkıp hazırlanmak adına odasına geçti.
..
Eylül bulaşıkları yerleştirmişti.Serkan ise salonda telefondan oyun oynuyordu.Eylül gelip oturdu eşinin yanına.Serkan da telefonu bıraktı.
Eylül:Ne yapacağız şimdi?Yani..evliyiz.Okul bir yandan başlamak üzere.
Serkan:Tadını çıkaracağız..Gözlerine bakacağım.
Eylül gülümserken Serkan onun yanağına buse indirdi.
Serkan:Mutlusun değil mi Eylül?
Eylül:Mutluyum.
Serkan:Hep mutlu edeceğim işte seni..hep.
Eylül:Akşama ne yapayım yemek?
Serkan:Olmaz akşam dışarda yiyeceğiz..
Eylül:Peki..
..
Eylül hazırlandı simsiyah bir elbise giymişti üzerine.Kulağına küpelerini geçirip ardından kızların kendisine hediye aldığı paketlerden ayakkabı olanı buldu ve ardından gülümsedi.Bu topuklu ayakkabıyı Meral hediye almıştı.Serkan kapıyı tıklayıp girdiğinde öksürüp baktı eşine.
Eylül:Canım?
Serkan:Asıl sen benim canım..Şu haline bak gelinlikten sonra bugün de çok güzelsin.
Eylül:Olmuş mu?Ya fazla olma-
Serkan:Eylül Hanım..buyrun lütfen..
-Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler-Aşk Masalı
FanfictionEySer evlenmişti peki ya sonra? #eyser #songün #kırgınçiçekler