Uçuş Öncesi

101 8 18
                                    

Kızlar dağılıyordu aslında hepsinin kurduğu bir yaşam vardı.Songül evli ve iki çocuklu olmuştu.Cemre dünden beri Çağlar'ın yanında nefes alıp veriyordu.Meral ses eğitimi alıyor Kader de yetiştirme yurtlarına gidip çocuklarla ilgileniyordu ve bazen Songül'e yardım da etmek adına onlarda kalıyordu.Eylül ve Serkan Nazanlar'a kahvaltıya gelmiş masaya geçmişlerdi.

Nazan:Akşama uçuyorsunuz yani.Defnecim bizde tatile çıksak ne dersin?Baban gelmez..

Eylül:Sizde gelseydiniz Nazan anne bizimle.

Serkan gülümsedi.Eylül ise Nazan'a bakıyordu.

Defne:Ya olur mu siz dinlenin az buçuk kendinize bakın.

Eylül:Biz bir haftaya döneceğiz.İsterseniz daha sonra üçümüz çıkarız.Yani..

Nazan:Olabilir kızım.Benimde artık şu şehirden ayrılmaya ihtiyacım var.

Tevfik:Nazancım hiç bakma..Gelemem işler tavan yaptı yoğunluk var.

Serkan:Bu arada üçümüz kim Eylül?

Eylül:Annem Defne ve ben.

Defne kahkaha atarken Serkan Eylül'ün ağzına salatalık verdi.

Serkan:Bak bir de annem Defne ben diyorsun.

Eylül:Serkancım ne yani ben çıkamaz mıyım tatile sensiz?

Serkan:Bensiz tatil olmaz bu birincisi aşkım.Ardından da ben seni Defne ile koymam yan yana.

Nazan:ha bana okeysin yani.İyi Eylülcüm ben sizinle geleyim Antalya'ya hemen.

Eylül:Valla iyi olur annecim.

Serkan:Ya siz eskiden daha mı iyiydiniz ben yanlış mı yaptım acaba?Annecim hı?

Tevfik:Hanımlar rahat bırakın oğlumu.

Serkan:Oh ya benim arkamda duran biri de çıktı.Aşkım bunları sana bir güzel hatırlatacağım tatilimizde haberin olsun.

Eylül:Hı..Peki tamam!Tamam susuyorum aşkım.Sustum bak..

Serkan gülümsedi.

Nazan:Eylül annen biliyor mu kızım tatil işini?

Eylül:Yok söylemedim yani biz konuşmuyoruz zaten.Siz biliyorsunuz gideceğimizi.Bizi başka soran yok..

Serkan karısının elini alıp öptü.

Serkan:Güzelim..

Eylül gülümsedi.

..

Çağlar Cemre'yi yurda göndermemişti.O geceden sonra büyülenmişti.Cemre ise ne yapacağını bilmiyordu ama yine de burada kalmaktan hoşnut oluyordu.

Cemre:Çağlar..ben buradayım ama yani sorun yok değil mi?

Çağlar:Ne sorunu..Seninle bütünüz..Kimse umrumda değil.

Cemre:Her şey birden oldu.Yani biz..biz birlikte olduk.Çağlar bu..ilk defa bana oluyor anla beni.

Çağlar:Birbirimize aşık olduğumuzun farkındayım.Sen çok başkasın..

Cemre gülümsedi ve Çağlar'ın kolları arasına girdi.

..

Nazan Eylül'e sarılmış ve ardından Eylül gülümsedi.

Nazan:İyi tatiller.

Eylül ve Serkan havaalanına gelir gelmez işlemler sonrası uçağa geçmişlerdi.Eylül heyecan doluydu!

Serkan:Biraz havalanırken korkabilirsin.

Eylül:Sen yanımdayken bana bir şey olmaz.

Serkan:Önce uyuruz varır varmaz ardından ertesi gün harika bir kahvaltı ile başlarız.Sonra biraz havuz..

Eylül:Ya planlar hazır haberim yok bak sen.

Serkan:Eh yapalım bu kadar da Eylül Hanım.

Eylül:Seni o kadar çok seviyorum ki..Sevgilim..

Serkan:Bende seni..

..

Eylül yatağa uzandığında artık gözlerini kapanıyordu.Oteli çok sevmişti.Yeşilin içinde..Baş başına kalacakları bir yerdi.Minik evin dışında bahçe ardından da havuz vardı minicik.Eylül yataktan geri kalkıp perdeleri açtı.Boydan boya cam olan perdenin açılması ile gecenin ayı içeriyi aydınlattı.

Eylül:Harika..Denizin üzerine vuruyor ayın ışığı..

Serkan kızın belinden sarıp ellerini göbeğinde birleştirince Eylül huzurla gülümsedi.

Eylül:Çok güzel her yer.Her şey..

Serkan:En çok da sen..

Eylül gülümserken Serkan karısının boynuna bırakıp dudaklarını koyup birkaç buse kondururuken Eylül de Serkan'ın ellerinin üzerine bıraktı ellerini.Serkan'ın minik buseleriyle mest olduğunun farkındaydı.

Serkan:En çok sen..

Eylül başını çevirince dudaklarını kapattı Serkan'ın dudaklarına..

Eylül:Serkan..

Serkan:Efendim?

Eylül:Serkan ben..

Serkan karısının alnına öpücük kondurdu.

Serkan:Şimdi dinlenmen lazım..Yol bizi yordu.

Eylül:Hıhı..

..

Songül:Serkan ile Eylül..o kadar şey atlattılar ki..Umarım mutlu olurlar.Ha.Cemre nerede ya?Geleceğim dedi tamı tamına üç gün oldu!

Güney:Cemre bilmem gelirim dediğini bende hatırlıyorum aslında..Eylül ve Serkan'a gelirsek yani elbette mutlu olmalarını isterim sevgili.Sonuçta arkadaşımız onlar bizim.

Songül:Eylül'ün bana kırgın olmamasına sevindim.Cemre..yani biliyorsun.

Güney:Beren bu konuşmayı tabii ki kesecekti.Ah kızım!

Beren ağlamaya başlayınca Deren'de çığlığı koparmıştı.

Güney:Deren aynı sen bak!Hemen benim sesim çok çıksın diyor!

Songül:Hangisini alıyorsun?

Güney:Beren'i..

Güney kızını aldı.Songül de Deren'i aldı ve emzirmeye başladı.

-Bölüm Sonu

Evet işte geldim! eysercilerrr❤️

Kırgın Çiçekler-Aşk MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin