Ne İstediğini Bilmeme

124 7 24
                                    

Eylül ve Serkan hazırlanıp okula el ele vardılar.İlk derslerin ardından ikisi boşlukta buluşup kafeye geçtiklerinde Meral Songül oturuyordu.Birce de Eylül ile gelmişti.Serkan oturmadan karısının yanağına buse kondurdu.

Songül:Neredesiniz arkadaşlar?Ben bile bu kadar gecikmiyorum iki bebekle.

Eylül gülümseyince Serkan eşine göz kırptı.Dünden sonra gün doğumunu izleyip ardından sekiz gibi uyuyakalmışlardı.

Meral:Ay gülümsüyor bunlar.Eylülcüm evlilik sana yaradı ya.Bende denesem memnun kalır mıyım acaba hı?

Birce:Memnun kalmak mı? Meralcim çıkar giy gömlek mi bu?

Meral:Birce de haklı ne yapsam bilemedim.

Songül:Meral bir şey soracağım kardeşim aday var mı ki sen takıldın kaldın hı?

Herkes gülüşürken Güney de gelince o da kahvesini söyledi.

Güney:Sohbet keyif dolu galiba.Naber kardeşim?

Serkan:İyiyim Güneycim sen nasılsın?

Güney:Uykusuz yorgun bitkin.Lan hani bebeklere bakacaktık beraber?

Serkan:Arada geliyoruz işte Güney.

Güney:Hı tabi.Tabii geliyorsunuz canım.

Bu sırada Birce'nin telefonu çalınca kalkarken Çağlar ve Cemre el ele sarmaş dolaş girdiklerinde Eylül ve Serkan hariç alkış yağmuruna tuttular diğerlerini.

Çağlar:Eh yılın çiftine bu yakışırdı.Serkan sende kız tarafındaymışsın bir enişte olarak niye çağırmadın beni buraya?

Serkan:Taraf?Yok ben evliyim direkt.

Eylül gülümsedi buna..

Cemre:Çağlar sizlerle tanışmak isteyince kıramadım onu.

Songül:Hoşgeldin aramıza..

Serkan:Eylül güzelim biz gidelim.

Çağlar:Nereye kanka?

Serkan bir şey demeden karısının elini tuttu ve dışarıya attılar kendilerini.

Eylül:Kalkmamıza gerek yoktu..

Serkan:Onunla baş etmeni istemiyorum.

Eylül:Serkan sen benim eşimsin.Zaten hiç kimse benimle baş edemez bu konuda..

Serkan:Ne bileyim ben Çağlar ile iyi değilim zaten.

Eylül:Ne-neden?Çağlar ile geçen seneden beri iyiydin.Cemre olayı çıkınca mı..Serkan?

Serkan:Aşkım hayır ne alakası var?Yani Cemre ile ne halt ediyorsa etsin.Boşver..derse girecek misin?

Eylül:Ne yapacağız ki?

Serkan'ın telefonu çalınca açmak zorunda kaldı.Annesi yemeğe gelmelerini söylüyordu.Serkan Eylül'e sorup onay alınca birlikte arabaya geçtiler.

Eylül:Serkan benim bilekliğim buradaydı.

Eylül arabanın ön gözünde bileklik arıyor Serkan dün onun en son Cemre'nin elinde olduğunu hatırladı.

Serkan:Boşver yenisi alı-

Eylül:Serkan..bilmiyormuş gibi yapma.O Antalya sokaklarından aldığımız ve bize şahit bir bileklik..Hı?

Serkan:Arabaya neden koydun ki sevgilim?

Eylül:Sıkmıştı.Çıkarmıştım..of!Nerede bu!

..

Kırgın Çiçekler-Aşk MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin