Saklama

285 7 15
                                    

Genç çift yemekten çıkıp evlerine geldiklerinde hiç ummadıkları manzara ile karşı karşıya kaldı.Serkan kapının açık olduğunu fark edip içeriye adımlarken Eylül'ün dışarıda kalmasını sağladı.Ev darmadağındı ve duvarda kocaman yazı vardı.

"Sen benim olacaksın Eylül"

Serkan sinirden ne yapacağını bilmezken hemen kapıyı kapatıp Eylül'ün elini kavradı.

Eylül:Aşkım?Kapı açıktı Serkan..Ne oldu?B-bir şey mi ol-olmuş?Serkan..

Serkan:Eve girmeyelim.Otele gidelim bugün.Ya da seni..annemlere bırakayım.

Eylül:içeri niye girmiyoruz Serkan?Evimize..yuvamıza ne diye girmiyoruz ki?

Serkan:Eylül..hadi.

Eylül girmek istiyordu ama Serkan onu oradan kaçırırcasına hızla asansöre sürükledi eşini!Annesine gitmek mantıksızdı..Nazan şimdi bir sürü laf ederdi.Hemen en yakın otele sürüp hemen bir oda numarası aldı.

Eylül:Serkan?Ne olduğunu söyler misin?Gecenin bu saatinde buradayız!

Serkan:Aşkım uyur musun hadi..

Eylül:Niye evimizde değiliz?O kapı açıktı!Niye eve girmeme engel oldun Serkan söyle!

Serkan:Bağırmakla bir yere varamazsın.

Eylül:O evde ne gördün..Ne gördün de bu otel odasındayız!

Serkan:Girmen yanlıştı çünkü.Bu kadar basit..Basit yani anla beni.

Eylül:Biz evliyiz..evliyiz..değil mi?Eşimsin sen değil mi? Orası da evimiz değil mi?

Serkan:Ya..evet öyle ama girmemen lazımdı diyorum Eylül.Hadi şimdi uyu üzme beni yorma..

Eylül:Eve gideceğiz!Ya ne bu?Ne oldu da kapı açıktı Serkan!

Eylül çıkıyordu ki Serkan onu tutup kendisine çekiverince Eylül de sığındı kocasının göğüsüne.

Eylül:Sevgilim..Ne oldu?Anlat..

Serkan:Yarın..şimdi uyuyalım.

Eylül bir şey demeden Serkan'ın kollarından sıyrılıp yatağa uzandı zaten uzanması ile uykuya dalması bir oldu.Serkan ise babasını aramış olanları anlatmıştı.Polislere kadar gitmişti olay..Eylül uyurken bunlardan habersizdi tabii.Tevfik her şeyi hallediyordu.

..

Serkan ve Eylül el ele karakola giderken Eylül'e sadece eve hırsız girdiğini söylemişti Serkan.Dahasından bahsetmemişti..Nasıl bahsederdi ki!Yeni travma demekti bu.Buralara dek zorla gelmişlerdi zaten..Şimdi başa sarmak Eylül'ü yorardı.

Eylül:Altınlarımızı almış mı?

Serkan:Ha-hayır..Bulamadı herhalde.Yani bilmiyorum babam bende dedi.

Eylül:Serkan hırsız..hırsız altın almadıysa ne alır evden?

Serkan:Eylül şimdi anlarız.

Başkomiserin odasına girdiler.Yan yana oturup onu dinlemeye başladılar.Bu sırada Tevfik de oradaydı.Evden bir şey çalınmadığını iletti polis onlara..Oysa ki Serkan biliyordu girenin kim olduğunu!Ses edemezdi..Eylül'ün o yazıyı görmemesi lazımdı.Polisin odasından çıkıp arabaya bindi üçü de.

Eylül:Nereye?Serkan nereye?

Tevfik:Kızım bize gidelim..

Eylül:Ya biz eve giderdik..Yani madem bir şey çalınmadı ne işimiz var sizde?

Kırgın Çiçekler-Aşk MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin