EYLÜL
Serkan ile eve girdiğimde artık evli olduğumuzu anladıkça gülümsüyordum.Ne yapacaktım şimdi?Evlilik neydi?Serkan:O kadar yoruldum ki..
Serkan'a gülümsedim kanepeye geçince bende oturdum yanına.Ellerimi tuttu.
Serkan:Eylül konuşsana güzelim benimle..
Ses etmedim.Ne diyecektim?
Eylül:Şey..Serkan..
Kalbim yerinden çıkacaktı sanki..Ne yaşıyordum ben böyle?
Serkan:Bence sende çok yoruldun hatta uykuya direniyorsun şu an..
..
Eylül yutkunup Serkan'a döndü.Serkan ise hiçbir şey demeden onu izlerken ne yapacağını merakla bekliyordu.Eylül'ün aklından geçen ne idi?Serkan'ın düşüncelerinin yanından bile geçiyor muydu ki?
Eylül:Serkan..
Serkan kendisine yaklaşan kıza gülmemek adına zor duruyordu.Kendisi de bilerek ona yanaştı dudaklarının buluşacağını sanan Eylül kendisinin yanağına inen buse ile Serkan'a dikti gözlerini.
Serkan:ne yapıyorsun?Ne diye kendini geriyorsun sen hı?
Eylül:H-hiç..şey öyle..öyle ol-olmaz mı?Biz evlendik..Serkan ben..
Serkan:Ee ne var evlenmişsek?Güzelim..Konuş benimle..ya evlendik evet soyadımı aldın..ama bu..bu yani Eylül..
Eylül:Serkan..
Serkan:Bu ilk gecemizi bu saçma sapan konuşmalarla mı harcamayı planıyoruz hı?
Serkan kıza yanaşırken Eylül şaşırdı.Hem onun dikkatini dağıtmak adına konuşup hem de niye şimdi ona yaklaşıyordu.Serkan ise yine onu kandırmanın derdindeydi.Amacı Eylül'ü konuşturmaktı ondan sıkıştırıyordu.Eylül ellerini Serkan'ın yanaklarına bırakmışken Serkan kızın burnuna buse kondurdu.Eylül ise yine şaşırıp kaldı.
Eylül:Sen de-dedin ki..
Serkan:Ne demişim?
Serkan kızın ellerini tuttu.
Eylül:Dedin..ilk gecemizi..bu saçma sa-sapan konuş-konuşmalarla harcamayacağız de-dedin..ama a-ama..se-sen..se-sende son-sonra..
Serkan:Aşkım öncelikle nefes alabilir misin?Ağlamak istiyorsan ağla..ya da ne bileyim..
Eylül:Ağlamak yok..Unuttum ağlamayı..
Serkan gülümsedi.
Serkan:Bak güzelim benim..Biz evlendik..Ama neyin ne olduğunu biliyoruz..ben seni biliyorum..Biz evlendik..Ben biliyorum ki zamanımız var.Ben biliyorum ki seni..seni bekleyeceğim..sen biliyorsun ki sende beni bekleyeceksin..Niye kendine bu eziyeti çektiriyorsun hı?İlk gecemiz..evet..Evli olarak ilk gecemiz..bu gece hâlâ özel..bize özel..
Eylül gülümsedi.Rahatlamıştı!Evet saçmaladığını düşündü.Serkan'a sarılıp göğüsüne koydu başını.Serkan da karısını sarıp sarmaladı..
Eylül:Saçmaladığım için..özür-
Serkan:Dileme..Sadece şunu de..
Eylül başını kaldırıp Serkan ile burun buruna kaldı.
Eylül:Seni seviyorum.
Serkan:Seni seviyorum..
Eylül kokusuna doydu eşinin!Yanaklarını kavradı..Öylesine bakışıp durdular..
Eylül:bu gece..hâlâ özel..
Serkan:Hıhı..ve sende çok yorgunsun gelin hanım..Uyur musun artık?
Eylül:Uyurum..Ama sende benimle uyursan..sarılısan bana.
Serkan:Artık zaten sensiz uyumayacağım.Şey..bildiğim kadarı ile insanlar evliyse beraber uyumaz mı?
Eylül:Hıhı..
Serkan sevgilisi ile yatak odasına gitti el ele..Ee şimdi yine kaos çıkacaktı işte!Bu kıyafetlerle uyumayacaklardı ya!
Serkan:Ben çıkayım sen giyin..
Eylül:Y-yok sen giyin..Ben gelirim..Makyajımı da temizlemem lazım.
Eylül çıktı..Kalbine engel olamıyordu.Neydi bu heyecan lavaboya geçip makyajını temizledi.Yatak odasına geçtiğinde Serkan kıyafetlerini yatağın üzerine bırakmıştı.Gömleği aldı eline Eylül..Kokusunu aldı çekti burnuna..Serkan!Onu hak edecek ne yapmıştı da bu sevdayı yaşıyordu?Oyalanmadan üzerine bir şeyler giyindi.Serkan geldiğinde Eylül yatağa uzanmış gözlerini kapatmıştı.Serkan yatağa oturup eşinin elini eline aldı..
Serkan:Seni ne kadar sevdiğimi bir bilsen..Sana ne kadar aşık olduğumu..Sensiz hayat geçirmeceğimi..seni hep seveceğimi..Eylül Özgün..
Eylül sırıtınca Serkan çattı kaşlarını..Eylül gözlerini açtı.
Eylül:Beni ne kadar sevdiğini biliyorum mesela Serkancım.
Serkan uzandı karısının yanına..Sımsıkı sarıldı belinden kulağının dibine getirdi dudaklarını.Eylül hissettiği nefes ile kalbinin ritmini hissediyordu.
Serkan:Çok seviyorum.Kollarımdasın.şimdi sana bir nefes kadar olduğumu biliyorum..
Eylül inen buse ile boynunu oynatıp gülümsedi.Sevgilisinin ellerine dokundu sardı onları..
Eylül:Bende seni.
Eylül gözlerini kapattı.Uykuya dalar mıydı bilmiyordu ama Serkan'ın ellerini ellerinde hissederek gülümsedi..
-Bölüm Sonu
eysercilerrr yazarcım ve her zamanki okurum eyserizm
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler-Aşk Masalı
FanficEySer evlenmişti peki ya sonra? #eyser #songün #kırgınçiçekler