1 AY SONRA
Üniversiteler açılmış eğitim başlamıştı bugün.Eylül yaz boyu annesini birkaç defa ziyarete gitmiş ama yine Kemal yüzünden hakaret yediği için gitmemeye başlamıştı.Songül'ün bebeklerine bakıcı bakıyor ama Songül ve Güney de oldukça hızlıca eve gelmeye çalışıyordu.Cemre ve Çağlar arasında ilişki devam ederken Eylül ve Cemre ilk kez bugün karşı karşıya gelecekti belki de..Serkan arabayı çalıştırınca Eylül de binip kemerini bağladı.
Serkan:Bu yoğun tempoya gram hazır değilim desem.İnan tatil iyiydi.Hele Antalya..
Serkan göz eşine göz kırpıp ardından da direksiyonu çevirdi.
Eylül:Bende hazır değilim.Ev Nazan annemler falan ne güzel gidiyordu cidden.
Serkan:Daha iki sene olacak olması beni delirtiyor.
Eylül:O kadar da değil.Yani meslek sahibi olmak için..çalışmamız başarılı olmamız lazım herkes senin gibi baba şirketi kontenjanı ol-
Serkan:Kimmiş o ya?Kim?Hı?Eylül ne zaman fark edeceksin ya sende benim ailemsin.Babam senin de babam..Para pul şirket!Hepsi bize de ait..Yapma.
Eylül:Hak etmemiz lazım öyle hazıra konma ne yani?
Serkan:Tamam aşkım!Tamam sen mezun ol hatta bir sene de dershaneye git tamam mı?Ardından da KPSS'ye girersin çekersin doksan puan atanırsın.
Eylül:Hadi dur burada ineyim.Sende park et arabayı..
Serkan:Fakültenin önünde insen ne olur?
Eylül:Sevmiyorum Serkan geçen sene de aynı şeyi dedim sana.Her öğrenci gibi aslında belediye otobüsü metro falan kullanmam lazımken..audi ile gelmek..ne bileyim.yani..garip.
Serkan:Sen Eylül Özgün olduğunu unutuyorsun galiba bazen.Hı?
Serkan arabayı durdurup karısına döndü.
Eylül:Unutmam.Unutturma..
Serkan gülümseyerek eşinin dudaklarına ardından da boynuna buseler kondurunca Eylül kıkırdadı.
Eylül:Peki unutturmassın.
Serkan:Dikkatli ol.Öğlene doğru yemek yiyelim hı?Tost falan yeme saçma sapan.
Eylül:Alyansını çıkarma.
Eylül arabadan inip üç aydır görüşmediği arkadaşı Birce ve Poyraz ile sarıldı.Bir senede bu kişilerle arkadaşlığı oldukça sıkılaşmıştı.
Poyraz:Eylülcüm bir döndün bir pir döndün Serkan Bey arabayı mı yeniledi?
Eylül:Ama yapma böyle ben çok utanıyorum ya.
Birce:Poyraz sana demedim mi ben bu üçüncü arabaymış diye susmuyorsun!
Hep birlikte gülüşerek dersliğe yürüyorlardı.Hemen yan yana oturdular.
Birce:Eylül paylaşımlarını gördüm o kadar güzeldin ki!
Poyraz:Eylül Hanım tatil yaptı cidden.
Birce:Kardeşin..yani onu da duydum.Başın sağolsun.
Eylül başı ile onayladı Birce ile sarıldılar.
Eylül:Hem kötü hem güzeldi diyebiliriz.
Poyraz:Ee Serkan Bey bu arabayı nasıl aldı?
Eylül:Tevfik babam..Büyük bir ihaleyi kazanınca sürpriz yapmak istemiş.Yani ne diyebilirim ki..of benim için tek değeri yok.
..
Serkan da dostları ile kahveyi yudumluyor.Çağlar sigarasını yakmış Okay ise bir yandan tost yiyordu.
Çağlar:Serkan senin tatil sevdanı maşallah her paylaşımda gördük.
Serkan:Ben mi paylaştım?Eylül paylaştı birkaç şey.Hem onun da hakkı..
Okay:Bakma sen ona.Nasıldı tatil?Hem yeni araba da almışsın.
Serkan:hediye..Babam yani.
Çağlar:Serkan bak sen varya harcanmışsın ya.
Serkan:Ne alaka?Ayrıca tüm dumanı ben yutuyorum ya içme şunu!
Çağlar:Sizin şu Songül mü ne varmış neydi Güney'in eşi.
Serkan:Ee niye sordun?
Okay:Haberin yok mu Serkan?Oha..tabii yaz boyu görüşmediniz ki nereden bileceksin tabi.
Serkan:Neyi ya?Ne oldu ki?
Okay:Çağlar ve Eylül'ün yurt-
Cemre gelince Çağlar Cemre'yi sıkıca sararken Serkan elinde kahvesi ile donup kaldı.Neydi bu?
Cemre:Aşkım..
Çağlar:Hoşgeldin güzellik!Nerede kaldın seni almaya geldim ama açmadın telefonunu.
Cemre:Hazırlanıyordum duymadım.
Cemre masaya geçince Serkan kendi kendine güldü.
Serkan:Selam Cemre..
Cemre:Ah sende mi buradaydın nasılsın Serkan?Tatil nasıldı yani..Eylül beni engellemiş Çağlar dan izledim ben.
Serkan:İyiyim.Saol sende iyi görünüyorsun ama..herhalde şey..
Çağlar:Serkan madem bu kadar güzel!Bu kadar cesur!
Çağlar Cemre'yi yanağından öperken Cemre Serkan'a karşı bakışlarla kıkırdıyordu.
Çağlar:Bu kadar harika bir arkadaşın vardı da..ne diye bekletip tanıştırmadın..
Serkan:Ben..yani..
Çağlar:Neyse ki bir bugün kapı çalındı baktım Cemrecim gelmiş.
Serkan sinirlerinin bozulduğunu hissetti.Çağlar'ın bu tavrı da neyin ne idi yani?
Serkan:Eylül arıyor.Ben gideyim..
Serkan masadan kalkıp gitti.Ne hissetmişti?Kıskançlık?Hayır..olamazdı.Olmamalıydı.Antalya'da o gece verdiği sözü..unutmamalıydı.
-Bölüm Sonu
eysermehdamhikayeler dönmüş bu bölümde ona olsun ❤️
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler-Aşk Masalı
FanfictionEySer evlenmişti peki ya sonra? #eyser #songün #kırgınçiçekler