Kayınvalide Savunması

119 8 17
                                    

Serkan annesi ile kahvesini içerken bir yandan da annesinin bu tavrına sevinmişti.Sonuçta Eylül'ü kabul ettiği anlamına gelirdi bu durum.

Nazan:Gelmiş evi basmaya! Sen annelik yapacaksan eğer yurtta yapacaktın.Kızı ne diye bıraktı kim bilir!Serkan..sende söylesene ne olmuş da bu hâle gelmişler?

Serkan:Annecim sonra..Yani bunu benim açıkla-

Nazan:Serkan hâlâ güvenmiyor musun bana oğlum?Bak eğer ben Eylül'ü kabullenmeseydim..bugün o kadına sizin evinizin adresini verirdim.

Serkan:Anne bazı şeyler işte..Başka ne dedi sana?

Nazan:Yüzüne kapıyı kapattım Serkan.

Serkan:İyi etmişsin.Teşekkürler anne yani her anlamda o kadın karşısında bize sahip çıktığın için..

Nazan:Sen benim oğlumsun..Eylül de ne kadar başta sevemesem de..Bir şekilde seninle evlendi.Yani ortak kararınız tabii.Ne yapabilirim ki? Senin mutluluğun Eylül'e aitse..bende anca kabullenirim.

Serkan:Canım annem..Ben gideyim artık.Eylül'ü alacağım oradan da eve geçeriz.

Nazan gülümseyerek oğluna sarıldı ardından Serkan da annesinin yanağına buse kondurup ayrıldı.

..

Mesude tedirgindi.Nazan bile ona artık kapı kapatır olmuştu.Demek ki Eylül'ü kabulleniyordu Nazan da.

..

Eylül kızlarla sohbet edip kahvesini yudumluyordu.

Meral:Eylül..Tatilde Serkan ile planınız var mı?

Eylül:Yani şimdilik yok ama neden olmasın?

Meral:Yurt dışına gidersiniz bence..Ah ah Serkan'ın kıymetini bil.

Songül:Serkan benim kardeşimin kıymetini bilsin asıl Meralcim.Var mı böyle güzellik?

Meral:Aa Serkan da yakışıklı ama birbiri ile uyumlu çift onlar.

Eylül:Kızlar tamam nazar falan olacak şimdi.Yani Serkan ve ben sadece mutluyuz.

Songül:Cemre gelmedi mi Meral?

Meral:Aman gitti Aslı mı ne varmış onunla çarşıya geçecekti ama bilmiyorum sormadım.Cemre son birkaç haftadır uzak bana..Yani garip.

Eylül:Tek sana öyle olsa keşke.Of..

Songül:Ne oldu?Eylül..sizin aranızda bir sorun mu oldu?

Eylül:Ya şey..Cemre ile..aslında biz bir tartışma yaşadık gi-Aa Serkan?

Serkan kafeye girince Eylül ayaklanıp kendisine uzatılan eli tuttu.

Eylül:Sen aramayınca bende kızlarla oturdum.

Serkan:Hanımlar nasılsınız?

Songül:İyiyiz Serkan sen nasılsın?

Serkan:Şükür diyelim..Bebek nasıl?

Songül:O daha minicik ya..Ama iyidir herhalde..Yani annesi iyi.

Serkan:Ahaha.

Eylül:O zaman gidelim..

..

Eylül ve Serkan yemeklerin yerken günlük sohbetlerini ediyordu.Bulaşıkları dizip ardından ikisi de yatak odasına geçtiğinde Serkan yatağa uzanmış Eylül ise aynanın karşısında oturmuş kremlerini sürüyordu.

Serkan:Eylül seninle konuşmam lazım.

Eylül arkasını dönüp Serkan ile göz göze geldi.

Eylül:Kötü..kötü bir şey mi oldu?Serkan Kemal..onunla mı ilgili hı?

Serkan:Hayır sakin ol.Önce gel yanıma.

Eylül yatağa oturdu.Serkan'da eşinin ellerini tuttu.

Serkan:Sinirlenmek ağlamak yok seni üzmek için söylemiyorum ben bunları..

Eylül:Beni korkutma Serkan ne oldu söylesene.

Serkan:Bugün ben üniversitedeyken annem aradı.Bende öylesine açtım hal hatır sordu.

Eylül:E?Nazan Hanım..Yani iyi mi ı?Babama mı bir şey oldu?

Serkan:Hayır..Hayır herkes iyi..

Eylül:Aşkım bak korkuyorum..Serkan..

Serkan:Ya hayır.Korkman için değil..Aşkım annen bugün annemlerin evini basmış.Bağırmış çağırmış kızımı verin demiş.Yani işte o daha küçük nasıl evlenirler onlar evlenmekten ne anlar gibi bir sürü şey dökmüş.

Eylül dudağını ısırdı ağlamamak adına.

Eylül:Annen..Nazan Hanım ne demiş peki tartışmışlar mı?Anne seni bu yüzden..mi aradı?

Serkan:Ben annemin yanına gittim.Yani olanları bana evde anlattı.Bende dedim yani..annecim biz evliyiz hani ne derse desin.

Eylül:Serkan..ben özür dilerim yani hem senden aşkım hem de Nazan Hanım'dan..aklım almıyor ne hakla buna cesaret edebilmiş?

Serkan:Bilmiyorum Eylül.Yani belki de sen haftalık ziyaretlerini de kestin diye..Seni mi özledi diye düşündüm ama..

Eylül:Serkan hayır!Bana sakın özlemek demesin o kadın!

Serkan:Tamam..Tamam sevgilim!Tamam..Ben sadece haberin olsun istedim.

Eylül:Peki..Peki annen bir şey dedi mi?Yine benim yüzümden annenle kavga etmedin değil mi?

Serkan gülümsedi.

Eylül:Ne..Serkan ya sana kaç defa dedim ama..Neden tartışıyorsun annen beni sevmek zorunda değil.

Serkan:Kavga etmedim annemle tartışmadım bile.Çünkü annem annene bizim evli olduğumuzu seni aramak sormak için de bir daha kapımıza gelme demiş.

Eylül:Ne?Yani..bu..bu demek ki..

Serkan:Annem bize alışıyor Eylül.Bak gördün mü her şey zamanla nasıl da kendi kendine yolunu buluyor.

Eylül:Annene de teşekkür etmem lazım.Yarın gideyim mi?

Serkan:Ne?Yarın dersim çok benim..

Eylül:Aşkım sen gitmeyeceksin.Ben gideceğim dedim ya zaten.

Serkan:Eylül..emin misin sen?

Eylül:Serkan ben anne eksikliğini..yani bunu ne zamandır hissediyorum bilemezsin.

Serkan:Peki ama seni ben bırakıp ben alırım.

Eylül gülümseyerek kalkıp dolabı açtı.

Serkan:Ne bu saatte?

Eylül:Kayınvalide ve gelin görüşmesine uygun parçalar bulacağım.

Serkan gülerken Eylül de gülerek dolaba döndü.

-Bölüm Sonu

eysercilerrr🌼
eyserizm🌹

-Esra

Kırgın Çiçekler-Aşk MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin