Eylül'ün Değişen Sınırları

147 6 30
                                    

Serkan erkenden uyanmış Eylül için sağlıklı bir kahvaltı hazırlamış ve yatak odasına girmiş ardından eşinin boynuna indirmişti dudaklarını..

Serkan:Kalkabilecek misin?Günaydın..

Eylül uykulu gözlerle gülümseyip eğilmiş olan Serkan'ın yanağına buse kondurdu.

Eylül:Günaydın..Saat kaç..Yorgun hissediyorum Serkan.

Serkan:Saatin kaç olduğunun ne önemi var ki?

Eylül:İlla edebiyat yapacaksın yani Serkancım.

Serkan:Edebiyat mı? Kocan sana romantiklik yapmaya çalışsın sen ne diyorsun..

Eylül:Sevgilim sen romantiksin zaten merak etme.Ayrıca..çok yakışıklı görünüyorsun.

Serkan:Hımm..Teşekkür ederim hanımefendi.Yatağı terk edecek misiniz acaba?

Eylül:Tamam tamam..Sen ekmeği aldın mı?

Serkan:Kapıcıya söyle-Ah geldi!

Serkan çalan kapıya gidince Eylül ayaklandı.Dolabı açtı o kadar fazla kıyafet vardı ki..Ne giymeliydi?Yan tarafın kapağını açtığına kıkırdadı.Bunlar neydi böyle!Defne..Kesin o almıştı da asmıştı bir de..Eylül eline aldı saten sabahlığı..Oldukça iddialı olduğunu düşünürken neden giymeyeyim diye düşünüyordu.Cemre'nin sözü bir anda şimşek gibi kafasında çarpmıştı.Serkan'ın eşi idi.Onun yanında istediğini giyerdi.Hem az da rahatsız hasta idi.Serkan sorsa bile verecek cevabı vardı.Eline aldı birini..Eh!Hangisini giyecekti ki?Bir yandan da hâlâ sırıtırken Serkan'ın sesini duydu.

"Çaylar soğuyoor hadi!"

"Tamam sevgilim"

Eylül gül kurusu sabahlığı geçirdi üzerine ardından kendisine baktı aynada.Sabahlık dizine anca iniyordu kuşağını bağlayıp saçlarını savurdu!Eylül Özgün..Kendi kendine son kez bakıp kapattı kapıyı.Serkan'ın arkası dönük masada beklerken Serkan'ın yanağına buse kondurdu ve karşısındaki sandalyeye oturdu.

Serkan:Eylül ben san-Hayatım?

Eylül içten içe sevinse de ciddiyetini koruyarak kahvaltısını ederken Serkan'a baktı o seslenince.

Eylül:Efendim canım?

Serkan:Iı..şey..şey afiyet olsun diyecektim ben..Nasıl?Beğendim..oo..çok beğendim ben ya.

Serkan eşini izlerken Eylül göz göze gelmemek adına kahvaltısını ederken bir yandan da çatalını salatalığa batırıp gülümsedi ama gözleri Serkan'da değildi.

Eylül:Anlamadım?

Serkan:Bencede..

Eylül çok mutlu hissediyordu.Lisedeki o kalıbı yıkmak istiyordu.İkisi de evli idi.İlişkisi olan iki liseli değillerdi.

Eylül:Canım anlamadım dedim..sen dedin ya beğendim falan anlamadım bende.

Serkan:Ha..şey ya..Domatesler!Bir daha almayalım..Yani bence.

Eylül:Domates..Yani rengi falan güzel bence.

Eylül çatalını batırıp Serkan'ın ağzına verdi domates dilimini.Serkan ise hâlâ eşinin güzelliği karşısında büyülenmişcesine duruyordu.

Serkan:Rengi..rengi bayağı güzel.

Eylül:Serkancım?Bana bakmasan mı?

Serkan:Bakmasam mı?Ne..

Eylül:Çay soğudu diyordun bak ben bitirdim.

Serkan:Doldurayım..Aslında sıcak süt iç diyecektim de neyse dedim.

Eylül:Ee ne yapıyoruz bugün?

Serkan:Kimse gelmesin kimseye de gitmeyelim.Film izlesek mi?Ya da..

Eylül:Bende çıkmak istemiyorum dışarıya.Film..bilmem ki ne izleriz Serkan?

Serkan:Hadi geç-geçer misin sen artık içeriye?

Eylül sırıtarak mutfaktan çıkıp yatak odasına girdi.Serkan nasıl heyecanlanmıştı öyle!Eylül de onun bu heyecanını yüreğinde hissetmişti.Üzerini değiştirip bir kazak ve ardından da bir pijama geçirdi.Salona girdiğinde Serkan'ın yanına oturdu.

Serkan:Hıh..giyinmişsin.

Eylül:Hı?

Serkan afalladı.Ne diyordu böyle!

Serkan:Yani..hastasın sevgilim..Üşüteceksin.

Eylül:Ay ne bileyim aşkım öyle elimi attığımı giyiverdim.Dün hastaneden geldiklerimle uyumuşum ağırlık yapmış resmen yani.

Serkan:Alışverişe falan mı çıktın sen benden habersiz?Yani..gül kurusu falan..

Eylül Serkan'ı bu kadar etkilediğini bilmiyordu.Ona yaklaşıp gülümseyip yanağından öptü..

Eylül:Gitmedim de alışverişe şey ya kızdın mı?

Serkan:Kızmak..Yok kızmadım tabii ki de haberim yoktu.

Eylül:Netten siparişlerdi herhalde hatırlamıyorum canım.

Serkan:Hı.İyi..yani sen ne istersen al..

Eylül:Serkan..

Serkan:Efendim sevgilim?

Eylül kocasının yanaklarını avuçlayıp gülümserken Serkan da elini aldı yanağından.Avuç içine bıraktı dudaklarını..

Eylül:Seni çok seviyorum diyecektim.

Serkan:Bende seni..

Eylül:Şeyy..ben uyuyayım mı?

Serkan:Kollarıma alayım seni..

Serkan eşini kendisine çekip sarmaladı onu.

Eylül:Bırakma beni.

Serkan:Bırakmam ne seni..ne de bizi.

-Bölüm Sonu

Kırgın Çiçekler-Aşk MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin