Eylül yurt odasına girdiğinde Meral ve Cemre uyuyor,Songül ise kitap okuyordu.
Songül:Neredesin sen sabahtan beri?
Eylül elini cebine koydu.Kızlar ne derdi bu duruma bilemedi..Aslında ani ve zamansız olduğunun kendisi de farkındaydı ama Serkan'a da hak vermek istiyordu.
Eylül:Anneme gittim..Ardından Serkan ile buluşup konuştuk biraz.
Songül:Pek bir mutlu gibisin sen.Annen iyilik falan mı yaptı sana?
Eylül:Of..Songül.Hayır!Sen ne yapıyorsun Kader nerede?
Songül:Kütüphanede..Yarın sınav var biliyorsun.
Eylül:Biliyorum..
Eylül Songül'e nedensizce sinirlenmişti.Serkan'ın attığı mesaja bakıp gülümserken Cemre yataktan kalkmış çatık kaşlarla onları izliyordu.
"Yarın okula birlikte gidelim..Ben yurdun önünde beklerim seni"
"Tamam.."
Eylül tamam yazabildi.Serkan'a karşı ne diyebilirdi ki?Evlenmeyi şu an istemiyordu çünkü hem yaşları hem de imkanlarının olmadığını düşünüyordu.
..
Serkan kızlarla çıkan Eylül'e elini uzatıp yanağına buse bıraktı.
Serkan:Günaydın kızlar..Eylül günaydın canım.
Eylül:Günaydın Serkan.
Kader:Bunlar beraber gidecekler anlaşıldı..biz ilerleyelim.
Songül göz devirdi ve Eylül hariç önde yürümeye başladılar.Eylül Serkan'ın elini bırakıyordu ki daha da çekti kızı kendine..
Eylül:Serkan..
Serkan:Eylül buna alışmaları lazım.Siz arkadaşsınız.Ben senin sevgilin hatta yakında eşin olacağım.
Eylül:Arkadaş değil kardeşiz biz Serkan.
Serkan:Neden bana duymuyorlar o zaman?Mesela Songül size her atarı yapıyor ama Güney ile rahatça takılıyor.
Eylül:Songül hakkında böyle mi düşünüyorsun..Ne zamandır bu şekilde düşünüyorsun Serkan?Yani..
Serkan:Eylül sen şunu anlamakta ısrar ediyorsun.Evet zor süreçleri beraber atlattınız ve atlatmaya beraber yaşamaya bir şekilde devam etmeye çalışıyorsunuz farkındayım..Ne kadar zor yaşam olduğunun da farkın-
Eylül:Gerçekten farkında olduğuna inanıyor musun?
Serkan afalladı.Ne diyordu Eylül kendisine!Serkan kızın elini bırakıp durdu.Eylül ise hatasını anlar gibi ofladı..
Eylül:Özür dilerim.Serkan ben gerçekten özür dilerim bir anda..
Serkan:Bana bunu niye bunu yapıyorsun?Ya ben seninle olmak istiyorum!Seninle bu hayatı paylaşmak istiyorum Eylül!İlişkimize verdiğimiz emek..Bu emek ne az farkında mısın!
Eylül:Emek mi?Serkan biz birlikteyiz..Evet kavga ya da yanlış anlaşılmalar oldu olmadı diyemem..Ama..
Serkan:Bana bencillik yaptığını düşünüyorum.
Eylül bir adım geriledi.Serkan'a öfke ile bakıyordu.
Eylül:Sana bencillik yapan bir kızla ne diye evleneceksin o zaman Serkan!
Serkan:Bencilliği bırakman içindir belki!Başına ne geliyorsa bana anlatman içindir!Benden yardım istemen içindir!Aynı evi..aynı soyadı taşırsak!Kızlara değil bana sığınman içindir belki!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler-Aşk Masalı
FanfictionEySer evlenmişti peki ya sonra? #eyser #songün #kırgınçiçekler