Bir haftalık büyülü tatil sona eriyordu.Eylül ve Serkan havaalanında soluğu aldıklarında uçuş için zaman azalmıştı.
Serkan:Yetiştik işte acele ettirdin beni.
Eylül:Serkancım kusura bakma ama çıkacağımız gün neredeyse on saat uyudun.
Serkan:Uyumuşum olabilir yani.
Eylül:Peki aşkım!Peki sen haklısın ben haksızım peki!
..
Songül Eylül ve Serkan'ı havaalanı sonrası yemeğe çağırmıştı.Eylül ve Serkan bavullarını eve bırakıp onlara gittiler.Songül güzel bir masa kurmuştu.Eylül ve Serkan'ın mutlu olmasına seviniyordu.Güney kızlarını uyutmaya çalışırken Songül çalan kapıyı açtı.
Songül:Hoşgeldiniz..Ay tatil sonrası belki gelmezsiniz dedim ama ne bileyim güzel bir yemek olsun istedim.
Serkan:Ben bayağı acıkmıştım aslında.
Güney:Serkan efendi..Naber?
Serkan:İyi harika bomba!
Eylül gülerken bir yandan da hemen masaya oturdular.Serkan gerçekten yemek yemeye hızlı başlamıştı.
Songül:Ee tatil nasıldı?Yani size iyi gelmiştir onca sorun falan..
Eylül:Antalya harika!İlk fırsatta yeniden orada olmak istiyorum.
Serkan:Hıı..Ay Serkan çok sıcakmış diyen Eylül'e bakar mısınız?
Güney:Aranızı bozalım demedik ya tatil hakkında bilgi alalım dedik.
Gülüştüler.
Eylül:Ya evet sıcak olsa da güzeldi yani sıcak olacak tabi temmuzun ortasında ne bekleyebilirsin ki?
Songül:Haklısın arkadaşım.Serkan doymad-
Serkan tabağını uzatınca Eylül gözlerini devirip Serkan'a bakınca Güney kahkahasını patlattı.
Serkan:Acıkmış olamaz mıyım?
Songül:Serkan otelin yemeklerini pek sevemedi galiba.
Serkan:Ya otel veriyordu ama almadık daha çok Eylül Hanım ile beraber yapmaya çalıştık.
Eylül:Ee yani?Sevmedin mi?
Serkan:Olur mu hiç öyle şey?
Eylül:İkizler nerede sesleri yok asıl ben onları özledim bile biliyor musunuz!
Serkan:Yalan.Aklına bile gelmedi.
Eylül:Aklıma gelmemiş sen nereden biliyorsun ya benim aklımı?
Serkan:Güzelim aklında ben vardım çünkü ondan biliyorum.
Songül gülümserken Güney alkış tutmuş Eylül'de eşinin yanağından öpmüştü.
Güney:Serkan bence sende özlemişsindir bence kızları hı?
Serkan Güney ile ağlayan bebeklerin sesine odaya gittiğinde Songül ve Eylül masada kaldılar.
Songül:Eylül sormayayım diyorum ama..şey nasılsın?Yani son ola-
Eylül:Çok iyiyim Serkan'ın da aslında dediği gibi biliyor musun aklımda sadece O vardı tatil boyunca.Her şey bu şehir içinde kalmış gibiydi.Yani ben huzurluydum.Şimdi de huzurluyum.Songül ben şunu biliyorum ki birgün tüm acılar eskir.
Songül:İyi olmana çok sevindim inan bana.
Eylül:Ee kızlardan yok mu haber?
Songül duraksadı.En son onlarla Eylül küs gibiydi ama..Ne diyecekti şimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Çiçekler-Aşk Masalı
FanfictionEySer evlenmişti peki ya sonra? #eyser #songün #kırgınçiçekler