Kriz

155 7 29
                                    

Eylül Serkan'ın yanağına öpücük kondururken Serkan gözlerini açtığında eşinin gözleri ile karşı karşıya kaldığından gülümsedi.

Eylül:Kahvaltı hazır bile..Uyansana.

Serkan:Zaten şurada birkaç günümüz kaldı üniversiteye derslere..Bırak da uyuyayım.

Eylül:Aşkım ben çıksam şimdi senin kahvaltını hazırladım.

Serkan:Nereye gidiyormuşsun sen?

Eylül:Ya kızlarla buluşacağız o kadar.

Serkan:Hı..Ben ne olacağım evde peki?

Eylül:Gelirim hemen..

Serkan kızı çekiverince Eylül yatağa bıraktı kendisini..Serkan kızın yanaklarını avuçladı.

Serkan:Sevgilim..Sen nereye gidiyormuşsun böyle hı?

Eylül:Geleceğim dedim..Hadi bırak.

Serkan alnına öpücük kondurdu eşinin ardından onu bıraktı.Eylül ise evden hızlıca çıkıverdi.Serkan'a yalan söylemişti hızlıca Güney'in arabasına bindi.Birlikte bir kafeye geldiler.

Güney:Neden buluştuğumuzu anlamıyorum Eylül.

Eylül:E Songül gelmiyor mu?

Güney:Nasıl ya?Songül bana gelmeyeceğini mesaj attı.Aslında bakarsan biz bitirdik gibi bir şey.

Eylül:Ne!Güney sen ne dediğinin farkında mısın!

Güney:Ne demek farkında mıyım?Eylül bak Songül senin gibi değil..Yani baksana ilişkimiz adına hiçbir fedakarlık etmiyor.Bak bizim aramızda ne yaşandığını bilmiyorsun Serkan ve se-

Eylül:Biliyorum.Songül bana her şeyi anlattı.Sizin ne yaşadığınızı da senin gideceğini de anlattı ama gitmen yanlış Güney.Gitme..

Güney:Ya bundan sanane Eylül?Bak sana da yalan söylemiş buraya gelmeye teşrif bile etmeye tenezzül etmedi.

Eylül:Güney yapma bak üzülürsün.

Güney:Kendisi böyle olsun istedi Eylül benim yapabileceğim başka da bir şey kalmadı artık!

..

Serkan kahvaltısını ederken telefonuna gelen mesaja baktı.

"Yenge seni kıskandı o da senin çocukluk arkadaşınla takılıyor galiba"

Serkan fotoğrafı yakınlaştırdı.Güney ve Eylül müydü o?Serkan Eylül'ü aradı hemen.Görkem onlara nerede rastlamıştı ki?Ayrıca masada kızlar da yoktu.Telefonu açmadı Eylül.Serkan ise arabanın anahtarını alıp çıktı.

..

Güney:Dur desin o zaman.

Eylül:Bak belki o da gitme demek istiyordur ama..Of Güney sende Songül de o kadar inatsınız ki!

Güney:Telefonun..Baksana.

Eylül:Serkan..Of!Az öncede açmadım..

Güney:Bak lütfen sonra da ne diyeceksen de gideceğim.

"Efendim canım?"

"Güzelim..Ne yaptın açmadın ya merak ettim"

"İyiyim ya lafa dalmışız kusura bakma..Sen evde misin?"

"Kızlar nasıl?"

"Kızlar..iyi aynılar biz çok uzak kaldık ya üç seneden beri baya öz-Serkan.."

Eylül telefonu kapattı.Çünkü Serkan karşısında dikiliyordu.Güney başını çevirince Serkan'ın öfke dolu gözlerine maruz kaldı.Eylül derin nefes alırken Serkan onu izliyordu dolan gözleriyle!

Kırgın Çiçekler-Aşk MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin