20.Ateşin Neden Olduğu Kayıp

60 5 107
                                    

Multimedya: Mercan Okyan

#Zack Hemsey-The Way

🌟

Sarper Mertoğlu

Mercan karşıma oturduğunda üçüncü sigaramı çoktan yakmıştım. Tırnaklarını kemirmesini sakinlikle bekledim ve gözlerinin içine bakıp anlatacaklarını dinlemeye hazırlandım.

"Bundan emin değilim." Sarı saçlarını toplamış, gözlerine koyu bir makyaj yapmıştı. Sigaramı yeni yakmış olmamı umursamadan masada ona doğru eğildim. Bana karşı hal ve hareketleri garipleşmeye başlamıştı son zamanlarda. Eskisi gibi rahat davranmıyordu. Lafını esirgemiyordu da, o her zamanki Mercan Okyan'dı. Ama eskisi gibi de değildi işte. Garip olan neydi henüz anlayamamıştım, anlamaya da çalışmıyordum.

"Anlat artık, ne oldu? Telefonda bir sorun olduğunu söyledin." Biraz eğildikten sonra fısıldadı.

"Hakan ile beraber kulübe gittiğim gün... Günce beni gördü." Kolunu tutup kendime çektiğim an yüzü buruştu ve diğer eliyle masadan destek alarak biraz doğruldu.

"Bana dikkatli olacağını söylemiştin!" Hızlı bir şekilde kolunu benden kurtarıp oturuşunu düzeltti ve kolunu ovalayıp dik dik baktı.

"Dikkatliydim zaten oldukça, o gün kulübe gitmeselerdi beni Hakan ile gören birisi olmamış olacaktı. Önceden bu tarz bilgilendirmeleri yapan sendin. Bana oraya gideceklerini söylemedin."

"Neyim ben, Google haritası mı?"

"Bende mit ajanı değilim, gördü işte beni." Göz göze geldiğimizde boğazını temizledi ve gözlerini kaçırdı.

"Başka ne oldu?"

"Çektiği fotoğrafta çıkmış olabilirim ama çıkmamışımdır da belki."

"Mercan sen beni delirtmeye mi çalışıyorsun?" Tam bağıracakken bir dakika işareti yapıp beni susturdu ve araya girdi.

"Ama kabul etti." Duraksadım.

"Ne?" Saçını geriye doğru savurup aniden kendinden emin bir havaya büründü.

"Bunun için onunla yatmam gerekti ama, kabul etti." Dudaklarım aralandı.

"Onunla yattın mı?" Titreyen ellerini yeniden yumruk yaptı.

"Ne olursa olsun, kabul ettirmemi söylemiştin. Memnun ol istedim sadece." Başımı sağa sola salladım. Memnun olmam gerekirdi ama yine de hoşuma gittiğini söyleyemiyordum da.

"Ayrıca sadece senin için değil, kendim de istiyorum. Mutsuz olmalarını istiyorum. O yüzden böbürlenme." Bir süre yüzüne baksamda sonunda tebessüm etmiş başımı sallamıştım.

"İyi," Dedim sigara paketimle oynamaya başladığında.

"Böbürlenmem." Ben böyle der demez etrafa bakındı ortalığın sessiz sakin olduğunu görüp bana doğru eğildi.

"Ferya'nın adresini bilmediği için, Ferya'yı çiftliğe çağıracak. Çağdaş'ın numarası varmış zaten Hakan'da. Ferya'yı aldıktan sonra gerisi kolay iş. Sen Ferya'yı kaçırdığında Hakan da Umut ile Hayat'ı oyalar." Sırıttım ve yanağından makas alıp keyifle arkama yaslandım.

Hayat Işığı✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin