#Kesha-Woman
🌟
Alp boğazını temizleyince Günce ve Afra da onu fark etmişti.
"Bir ilan-ı aşka tanıklık ettim sanırım. Gerçi bunu Çağdaş'ın duyması gerekiyordu." Başımı eğip alnımın çatına vurmamak için kendimi frenleyerek Günce'yi kurtarabilecek herhangi bir şey düşündüm.
"Şaka yapıyor ya..." Diye saçmalayıp gülümsediğimde Alp'in kaşları alayla havaya kalkmıştı.
"Yemiyorum Hayat'ım. Neyse, sizi çağırmaya gelmiştim. Beni de oyaladınız kaldık böyle." Kenara çekilip birer birer çıkmamızı bekledi. En önce Günce başını eğip Alp'in yanından geçip gidince arkasından da Afra çıkmıştı. Kaçabileceğimi düşünecek kadar aptaldım ki Alp kolumu yakalamıştı bile.
"Günce, Çağdaş'ı ne zamandır tanıyor ki?" Dudak büktüm.
"Yani işte senin tanıştığın gün tanıştı o da. İlk görüşte aşktır belki?" Gözlerini kıstı ve kolumu bıraktı homurdanarak.
"Asabımı bozmayın benim. O çocuğun gıcık gıcık cevapları var, ayar oluyorum bazen. Günce'ye göre değil o." Tek kaşımı kaldırdım ve kollarımı göğsümde birleştirip hesap sorma modumu açtım.
"Girme şu kılığa, çöz kollarını." Sertçe karnına vurdum ve fısıldadım.
"Kim Günce'ye göre söyle de bilelim sayın Esra Erol." Burun kıvırdı.
"O kadın artık evlilik programı yapmıyor, gündemi takip et biraz." Ona dik dik bakıp son söylediğini duymazlıktan gelerek bir kere daha vurdum karnına.
"Tanrım! Vurma."
"Kızın tüm kısmetini kapıyorsun zaten, kara kedi gibisin. Rahat ver, belki de Çağdaş ile mutlu olur." Gözleri büyüyünce yanağını sıktım ve salona doğru yürümeye başladım.
"Hayat. Hey! O ne demek? Hayat dedim!" Arkamdan fısıltıyla bağırsada dönüp ona bakmamış, onu takmamıştım.
"Ee tatlıları beğendiniz mi?" Umut'un yanına oturup bana uzattığı tatlıyı aldım ve baş parmağım ile dudağının kenarında kalan krem şantiyi alıp parmağımı dudaklarıma götürdüm. Bu hareketimden sonra ağzı açık bir şekilde bana baktığını görünce yutkundum ve mırıldandım.
"Kapasana ağzını." Aynı zamanda parmaklarımla çenesine baskı yapmış kapamasını sağlamıştım.
"Ben ne gördüm az önce?" Ferya'nın sesi ile ikimizde dönüp ona bakmıştık. Onunda tıpkı az önce Umut'un olduğu gibi ağzı açıktı.
"Ne yaptın sen az önce? Sevgililerin yaptığı bir hareketti o." Gözlerim büyüdü.
"Ne oldu? Neyi kaçırdım?" Günce heyecanla Ferya'ya doğru eğilip bize doğru baktı.
"Şu şahıs," Dedi ve beni gösterdi.
"Şu şahısın," Parmağı Umut'a kayınca, Umut oturuşunu düzeltmiş boğazını temizlemişti.
"Dudağına bulaşan krem şantiyi parmağı ile alıp, sonra parmağını yaladı." Alp birden öksürmeye başlayınca Afra sırtına vuruyor aynı zamanda sırıtarak bize bakıyordu. Günce ve Ferya kikirdemeye başlayınca Çağdaş'ta bıyık altından sırıtmıştı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Işığı✔️
Teen FictionAdam, son dileğini diledi. Son dileği bir ışık olup gökyüzüne ulaştı ve yıldız oldu. Gökyüzündeki yıldız, turuncu saçlı kızın yolunu aydınlattı. Hayat, bir aileye kavuştuğunda hayatına onu mutlu edebilmesi için bir şans daha verdi. Hayat ışığı, bir...