Pov. Nicole
Właśnie kończyła się premiera. Nagle zobaczyłam jak ktoś ciągnie mnie za rękę. Nie widziałam gdzie ale poznałam ta osobę.Oczywiście był to finn. Oboje się nie upiliśmy a on ciągnął mnie do naszego pokoju.
-Skarbie co się dzieje...
-Chodź albo teraz albo nigdy
Byłam trochę zaskoczona. Chłopak rzucił mnie na łóżko i zaczął całować.
-Finn czy ty?...
-A chcesz tego?
-Oczywiście że chce- uśmiechnęłam się
Finn zaczął rozpinać moją sukienke całując mnie po szyi.
-Zamknęłeś drzwi?
-Tak słońce nie martw sie
Ogarnął moje włosy za ucho a ja jedną ręką zdejmowałam mu pasek od spodni a On przez chwilę z troską patrzył mi się w oczy.
Zrobiłam mu malinkę na szyi. On mi też, może jedną lub dwie. Nigdy nie czułam się taka pewna przy nim.
W pewnej chwili oboje już byliśmy bez ubrań. On i ja. Nie myślałam wtedy o antykoncepcji. Wiedziałam że ją ma, ufam mu.
I w tym momencie wszedł we mnie. Robil to bardzo delikatnie. Był czuły i nie chciał zrobić mi krzywdy.
(I SĄ JUŻ PO BO NIE UMIEM PISAĆ TAKICH RZECZY DZIĘKUJĘ DOBRANOC)
W tym czasie u sophii i jaedena
Pov. Sophia
Właśnie tańczyłam z jae. Trochę się dziwię gdyż nagle muzyka ucichła. Wokół mnie i mojego chłopaka zrobił się okrąg.Nagle leciała piosenka której słuchałam z jae zawsze kiedy leżeliśmy razem i już zasypialiśmy. "All i want" kodaline.
Brunet uklęknął przede mną a z kieszeni wyjął pierścionek...
Pierw myślałam że to sen. Było bajecznie. Z oczu zaczęły mi lecieć łzy a on patrzył się na mnie z szerokim uśmiechem. Nagle usłyszałam to:
"Sophia... Znamy się już długo. Dużo razem przeszliśmy. Nasza miłość udowodniła że nic nie stanie nam na drodze. Odmieniłaś mnie, pokazałaś prawdziwy świat. I teraz ja chciałbym się ciebie zapytać czy ty Sophio Brown uczynisz mnie najszczęśliwszym mężczyzną na świecie i zostaniesz moją żoną?"
Zamarłam. To było spełnienie marzeń. Zaczęły lecieć niekontrolowane łzy a ja szeroko się uśmiechałam. Jedyne co z siebie wydusiłam to "tak, zostanę".
Jaeden założył mi na rękę obrączkę i pocałował z wszyscy zaczęli bić brawa...
Tak wiem trochę mocny ten rozdział...
CZYTASZ
Be you - Jaeden Martell//zakończone//
Фанфик❤️To moje pierwsze ff więc proszę nie zabijcie mnie jak nie będzie najlepsze. Lovki Sophia ❤️ ❤️Zaczęte pisać 22.07.20❤️ ❤️Ta książka to cringe❤️ ❤️#3 - Jaeden 21.11.20❤️ ❤️#4 - Romantic 24.11.20❤️