48. Wywiad

113 9 3
                                    

Pov. Sophia
Dzisiaj minął tydzień od przyjazdu Jacka. Będzie tu jeszcze długo więc nie muszę się martwić. Jako iż dostałam rolę do filmu to zostałam zaproszona na wywiad. Będzie on o 13 a jest 10 więc mam jeszcze trochę czasu.
Poszłam do łazienki, jack jak zwykle jeszcze spał więc się nie przejmowałam że mogę się ogarniać dosyć długo.
Po umyciu się ubrałam to:

Specjalnie założyłam kurtkę żeby nie było widać moich blizn

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Specjalnie założyłam kurtkę żeby nie było widać moich blizn. Wzięłam telefon i zrobiłam śniadanie dla mnie i mojego przyjaciela. Poszłam do niego do pokoju i rzuciłam się na niego.
-Heeejj
-Hej- powiedział ziewając
-No wstawajj dzisiaj mam wywiad
-No już już ughh
Pocałowałam go w policzek i zeszłam uśmiechnięta na dół. Od dawna nie czułam się tak zestresowana i szczęśliwa w jednym. Zjadłam śniadanie i przeglądałam Instagrama. Na którym nic ciekawego się nie działo. Chyba jak zwykle. Lila wstawiała posty z Jaedenem. Stwierdziłam że poprzyglądam się nim. Na jednym zdjęciu zobaczyłam jak jae trzyma w ręku kartkę, która była ledwo widoczna ale było tam napisane "Pomocy S.B" to dziwne. Jakby napisał moje inicjały. No nic później się tym zajmę. Jack zjadł śniadanie a ja napisałam Nicole że jadę na wywiad. Livka i wyatt wyjechali gdzieś za miasto na domki ale obiecali że obejrzą. Śmiałam się z być może zostanę ciocią. Ah te marzenia...
Wsiadłam do samochodu i poszłam do studia

Skip time do wywiadu
(Taką czcionką będzie napisane to co mówi prowadzący)

Witamy wszystkich widzów "celebryty world'' w dzisiejszym odcinku mamy zaszczyt przeprowadzić wywiad z Sophią Brown która będzie grać Kate w nowym filmie reżysera (wymyślcie sobie imię bo nie mam pomysłów)
Może bez przedłużania zacznijmy

Określ film w trzech słowach

Hmm swoją drogą to nie takie łatwe ale spróbuję... Napewno dynamiczny i pełen akcji oraz wzruszający

Uwaga idealny film do płakania. A jak u ciebie z życiem miłosnym.

Aktualnie nie szukam drugiej połówki. Staram się skupiać na zawodzie, szkole i bliskich. Staram się też pomagać innym

Ulubiony zespół?

Calpurnia, mojego przyjaciela Finna którego pozdrawiam

W czasie wywiadu u jaedena...
Pov. Jaeden
Siedziałem przed telewizorem a obok mnie Lila. Przełączając kanały natrafiłem na wywiad z udziałem soph...
-Nawet nie myśl że będziesz to oglądał Martell
-Prosze pozwól mi chociaż na to
-Uhh no dobra
Oglądałem wywiad ze skupieniem. Zatrzymałem się na jednym pytaniu o miłość. To tak cholernie bolało. Chociaż na końcu mówiła coś o pomocy. Być może zobaczyła moją wiadomość. Oby... Patrzyłem się na nią jak na anioła, którym właściwe była, jest i będzie. Chociaż w taki sposób mogłem ją ujrzeć...

W tym samym czasie u Nicole...
Pov. Nicole
-Finn!!!!- krzyczałam oglądając wywiad
-Cooo
-Sophia cię pozdrowiła
-Też ją pozdrów
-W wywiadzie idioto
-Wiem że i tak mnie kochasz
-CIEBIE NIE DA SIĘ NIE KOCHAĆ ŻABO

Be you - Jaeden Martell//zakończone//Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz