13. Rozmowa

223 14 1
                                    

Skip timeee
Minął tydzień od sytuacji z Lilą. Nicole zaczęła chodzić z finnem wszystkie się dziwiły czemu tak szybko ale tak wyszło. Sophia dalej przyjaźni się z lillis i nie ma kontaktu z jaedenem. Postanowiła że zadzwoni do swojego najlepszego przyjaciela Jacka.
-hej jackuś
-no hej piękna jak na wymianie?
-czy ja wiem myślałam że będzie lepiej...
-w jakim sensie? Jest źle?
-no trochę. Nicole ma chłopaka a Olivia przyjaźni się z oleffem. Nie masz z nimi kontaktu ? To twoi najlepsi przyjaciele.
-a z kim chodzi Nicole?
-z wolfhardem
-a to nie za szybko ? Znacie ich dwa tygodnie.
-zawsze mamy ciebie. A propo mnie... Poznałam przyjaciółkę ma na imię Sophia i też ją znasz ona jest wspaniała zastępuje mi ciebie. Tęsknię za tobą- nagle dla Sophii zaczęły napływać łzy do oczu.
-nie płacz maleńka, zawsze możesz mi się wygadać.
-wiem i dziękuję. Chodzi o to że zaprzyjaźniłam się z jaedenem i jego dziewczyna o-ona...
-lila. Ugh nienawidzę jej jest podła. Mówimy dla jaedena żeby z nią zerwał ale on nas nie słucha. Coś ci zrobiła?
-powidziała że jestem szmatą uderzyła mnie i powiedziała żebym się nie przyjaźniła z jaedenem bo pożałuje że się urodziłam- nagle Sophia wybuchla płaczem
-chciałbym cię przytulić i dziewczyny oczywiście też.
-ja ciebie też.
-powiem dla jaedena co zrobiła ci Lila
-nie mów mi proszę. Nie chcę ranić jego uczuć.
-no dobrze ale jak jeszcze raz ci coś zrobi to pożałuje lafirynda.
-kocham cię jack.
-ja ciebie też soph. Dobrze muszę kończyć zadzwonię w wolnej chwili bo idę na plan. Buziaki.
-buziaki. Sophia się rozłączyła i zaczęła płakać w poduszkę.

Be you - Jaeden Martell//zakończone//Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz