☂︎𝑃𝑎𝑟𝑡 9.☂︎

475 22 4
                                    

Arya szemszöge:

Amint megérkeztünk a parkolóba elengedte a derekamat, majd megigazítva az öltönyét felém fordult.

"Szóval...nem akarlak megbántani, viszont most az egyszer kell azt mondanunk hogy tényleg csak barátokként jöttünk, és semmi nem volt köztünk, rendben? És ne érts félre, nem azért mert nem flörtölgetnék veled meg ilyenek, csak ha esetleg Diego megtudja mind a kettőnk el lesz verve." Nevetett.

"Rendben, csak barátok vagyunk. Nemde?" Nevettem vele én is, mire nyomott még egy puszit az arcomra, majd elindult, én pedig utána.

"Itt a meghívó, illetve hoztam magammal az egyik barátom." Mutatta fel a meghívót a fiú, mire a nő aki szerintem a vendégekkel foglalkozott biccentett egyet. Bementünk, majd Ötös azonnal oda ment az egyik társasághoz. "Üdv Mike." Köszönt, majd elvett egy pohár pezsgőt.

"Üdvözöllek a partyn!" Mosolygott a férfi akihez beszélt. "Ki ez a fiatal hölgy?" Nézett rám olyan tipikus ijesztő bácsisan, mire fintorogva elmosolyodtam.

"Az unokahúga vagyok." Füllentettem.

"Igen, az unokahúgom." Bólogatott Ötös is. "Nem fáj a lábad?" Suttogta oda nekem.

"Csak egy picit de ki tudom bírni." Válaszoltam mire bólintott. Igazából hazudtam mert már tényleg eléggé fájt. "Elmegyek hozok vizet magamnak." Indultam meg, mire a fiú visszarántott.

"Jól vagy?" Suttogta a fülembe.

"Nagyjából igen." Mosolyogtam, majd megindultam az innivalós pult felé, majd elvettem egy pohár vizet, és visszaindultam. Leültem az egyik székre, és unottan hallgattam amit beszélgetnek. Közben elmentem mosdóba is.

"Fáradt vagy? Haza szeretnél menni?" Ült le mellém.

"Nem kell, addig maradunk ameddig akarsz." Vontam vállat. Körülbelül hajnali egy óra körül megint leült mellém.

"Ha szeretnéd mehetünk." Közölte velem, mire felpattantam. "Sziasztok, mi megyünk!" Köszönt el a barátaitól.

"Viszlát." Köszöntem el én is, majd ahogyan kimentünk megöleltem.

"Mi a baj?" Simogatta meg a hátam.

"Semmi, csak oreót akarok enni." Nevettem.

"Van otthon." Mondta, majd hazateleportált minket.

"Ez gyors volt." Kuncogtam, majd elment keresgélni. "Köszi." Mondtam, miután odadobta nekem az édességet.

"Azért én is kérek." Nevetett, majd elvett ő is egyet, majd leteleportált minket a búvóhelyre, s óvatosan lesegített engem a matracra.

Író szemszöge:

"Akartam valamit mondani..." szólalt meg a fiú.

"Mondd nyugodtan" nézett rá Arya.

"Nem is tudom, hogy mondjam" pirult el a fiú, ami eléggé meglepte a kisebbet.

"Nyögd már ki." ült közelebb nevetve Ötöshöz aki rá nézett, majd megcsókolta.

"Ennyi?" kérdezte ahogyan szétváltak.

"Talán." mondta és levette a zakóját.

"Pedig én másra gondoltam." Bújt hozzá a lány.

"Például?" kérdezte Ötös egy vigyorral az arcán.

"Aludhatnánk." Vont vállat a lány.

"Te most hülyéskedsz?" nézett a szemébe, mire Arya elnevette magát .

"Nem." puszilta meg az ajkát.

"Ez a legrosszabb ötlet amit valaha
hallottam. " kuncogott.

"Te quiero." motyogta.

"Mit mondtál?" kérdezte a fiú.

"Nem fontos." Sóhajtott, majd újra megszólalt. "Na menjünk aludni, fáradt vagyok."

"Várj, még egy csók." mondta Ötös és közel húzta magához a lány fejét. Érezte az oreo keksz ízét és a tejes krém keverékét, ahogy Arya ajkait az sajátjának nyomta.

"Oreo ízű a szád." jegyezte meg, mire a lány elpirult.

"A tiéd is." Kuncogott, majd fáradtan, s még mindig a ruhájában ledőlt az ágyra, mellé pedig a fiú.

Arya szemszöge:

"Nagyon szeretlek." Bújtam hozzá egy ásítás kiséretében.

"Én is." Adott egy puszit az arcomra. "Kérek még oreót." Mutogatott a doboz felé, mire kuncogva az erőmmel odahoztam. "Köszi." Vigyorgott. "El tudsz menni zuhanyozni, vagy kell segítség?" Kérdezte, mire furán néztem rá. "Nem úgy értem." Nevetett, mire csatlakoztam hozzá.

"Igen, szerintem menni fog, nemsokára ittvagyok." Mosolyogtam, majd felkeltem. "És igen tudom hol a törcsik." Biccentettem mielőtt felmásztam. Kivettem egy türcsit, majd a már eléggé elkenődött sminkem lemostam, és megmostam és kifésültem a nagyon kócos hajam, meg persze letusoltam, kiszálltam a zuhanyból, és egy törülközőt magamra illetve a hajamra tekertem. Visszamentem a búvóhelyre, ahol gondolom Ötös éppen csukott szemmel gondolkodott. "Visszatértem." Mondtam fáradtan, majd amint rám pillantott picit tátva maradt a szája. "Mi az?" Nevettem.

"Semmi, csak fura hogy lejöttél törülközőben." Kuncogta ő is el magát.

"Azért ennyire ne folyasd a nyálad." Pózoltam be, mire odajött és megint megcsókolt. "Na át akarok öltözni." Toltam picit el a fiút magamtól.

"Rendben." Huppant le.

"Ne nézz." Néztem rá szúrósan.

"Azt nem ígérhetem." Kacsintott, mire kuncogva megforgattam a szemeim. Becsuktam a szemem hogy ne lássam ha figyel, majd ledobva a törülközőt elkezdtem öltözni. Amint kész voltam kinyitottam, majd azzal szembesültem hogy Ötös szemei is csukva voltak.

"Becsuktad a szemed?" Érdeklődtem, mir elmosolyodott.

"Hát kb." Mosolygott, majd ő is felment zuhanyozni. Miután visszajött felöltözött, majd elmentünk szundizni...

𝐶𝑟𝑖𝑚𝑖𝑛𝑎𝑙☂︎ ✅Where stories live. Discover now