Aláhúzott szöveg: Amit Arya ír
Dőlt betűs szöveg: gondolatokArya szemszöge:
"Sonja , nem lenne baj ha ma ott aludnék Elliotéknál? Nagyon rég láttam a bátyámat is, és szeretnék egy kis időt tölteni vele is." Írtam le, majd odaadtam Sonjának a papírt.
"Dehogy kincsem, nyugodtan menj, csak öltözz át." Mosolygott kedvesen. Elmentem átöltözni, s egy farmer rövid nadrág, illetve Ötös felsője volt rajtam. Lesiettem a lépcsőn, majd láttam ahogy Sonja és Ötös nagyon beszélgetnek, s elhallgattak amikor megláttak engem.
"Mehetünk?" Mosolygott Ötös, én pedig bólintottam. Mosolyogva megragadta a derekam, s magához húzott. "Ez eszméletlenül hiányzott már." Mondta halkan, mire egy kis pír szökött az arcomra. Nekem is hiányzott. Pislantottam egyet, s Elliott konyhájában voltunk. A férfi éppen egy videó kazettát hívatott elő, szóval inkább nem zavartuk. Lila meg Diego a kanapén szerelmeskedtek. "Fuuuj!" Kiabálta Ötös, mire elhúzódtak. Én csak fintorogva nevettem.
"Ti is nyálasok vagytok!" Szólt vissza Diego, kinyújtva a nyelvét. Elkuncogtam magam, majd hirtelen belenyilallt a fájdalom a fejembe. Olyan volt mintha valami szét akarná nyomni. Elhalványult a látásom, s sípolt a fülem. A fejemhez kaptam, majd letérdelve vártam mikor lesz vége. "Hugi jól vagy?" Szaladt oda Diego. Könnyezve megráztam a fejem, mire megölelt. "Sssh." Simogatta a fejem. A fájdalom lassan elmúlt, én pedig Diego karjaiban szipogtam. "Jobban vagy?" Kérdezte.
"Már minden oké..." gondoltam, majd Ötös felsegített.
"Akkor örülök." Szólalt meg egy hang a fejemben, viszont senki nem beszélt.
"Ez mi volt?" Kérdeztem vissza, majd beazonosítottam a hangot. A hang Ötöshöz tartozott.
"Én voltam, de hogyan hallak téged?" Szólt vissza a fiú.
"Nem tudom, mintha a gondolataink összefűződtek volna." Válaszoltam játékosan. "Szóval hallani fogjuk egymás gondolatait?" Érdeklődtem.
"Lehet." Válaszolta. "Mármint nem zavar, jó végre hallani a hangod." Mentegetőzött, majd 'hangja' ellágyult.
"Mi a baj srácok?" Kérdezte Diego. "Olyan furán néztek egymásra"
"Elmondjuk?" Kérdezte Ötös.
"Ne." Vágtam rá, majd elkezdett beszélni.
"Nincs semmi baj, csak gondolkodtam mi történt Aryával." Mosolygott.
"Viszont mi most megyünk be a szobába Lilával." Vakarta meg a tarkóját Diego.
"Gyere, amúgy is mondani akarok valamit." Ragadta meg a kezem Ötös, majd behúzott a saját szobánkba. Szépen leületett, majd megszólalt. "Nos, ezt ne értsd félre...nagyon szeretlek, ezért adom ezt neked." Mosolygott, majd beletúrt a fiókba ami az ágya melletti szekrényben helyezkedett el. Kivett egy pici dobozt, amiben egy gyűrű volt. "Ez egy ígéret gyűrű. Lényegében ha ezt elfogadod, akkor ígéretet teszel hogy ha maaajd megkérem a kezed igent mondasz." Mosolygott.
"Sonja mondta, nem de?" Kuncogtam, mire feszülten felsóhajtott.
"Lebuktam. De igen, mivel meg akartam mutatni valamivel hogy mennyire szeretlek, ő ajánlotta ezt. Akkor, mi a válaszod?" Kérdezte kissé izgulva.
"Elfogadom." Mosolyogtam, majd felhúzta az ujjamra az ígéret gyűrűt, s hosszasan, de lassan megcsókolt. "Szeretlek."
"Én is." Mosolygott boldogan. "De gyere nézzük meg ezek mit csinálnak, nem akarok keresztapa lenni." Nevetett, majd kézen fogva Diegoék szobája felé vettük az irányt. Benyitottam, s azt láttam ahogy Lila éppen Diegóval smárolt... De szerencsére hirtelen elfordultam! "JÉZUSOM!" Kiáltott fel Ötös, mire én eltakartam a szemeim. "BASSZUS MA MÁR MÁSODSZOR!" Ordibált, majd az ajtót nyitva hagyva, s az én kezem megragadva kiviharzott a szobából.
"Hé az ajtót becsukhattad volna!!" Kiabálta ki a bátyám.
"Fuuuj." Kuncogtam, majd egy undorodott arckifejezéssel nekiállt kávét főzni. "Írtam neked minden nap egy levelet..." mondtam, mire érdekesen nézett rám.
"Hogy érted?" Érdeklődött felvonva az egyik szemöldökét.
"Teleportálj a szobámba kérlek Sonjánál, egy szempillantás az egész." Álltam elé, s eleteleportált. Megragadtam a dobozt, majd egy pillanat alatt megint Elliottnál voltunk. Odaadtam a kezébe a dobozt, ami rengeteg levelet rejtett.
"Oh, kedves naplóm, találkoztam egy fiúval
Ő örömmel töltötte meg eddig üres szívem
Oh, kedves naplóm, darabokra hullottunk
Üdvözöllek, Electra Heart életében" olvasta fel, majd felnézett rám."Azt hitted elveszítettél?" Kérdezte lágyan, mire bólogattam. "Ahj, gyere ide kicsi." Tárta szét a karjait, majd ölelésbe vont.
"Kezd keső lenni, megyünk zuhanyozni?" Kérdeztem, mire bólintott, s odadobott nekem egy nagy felsőt aludni. A kicsit hosszabbra sikeredett zuhanyzás után, szerencsére felöltözve kimentünk a konyhába, ahol Diego és Lila vacsizott.
"Hallom jól szórakoztatok." Forgatta a szemét Diego. Olyan volt mint valami vérfarkas.
"Ti ne mondjatok inkább semmit." Kuncogott a mellettem álló fiú. Vacsora után mindenki bement, s valószínüleg csak mi ketten voltunk fel Ötössel. "Gyere mutatok valamit." Ragadta meg a kezem, majd kiteleportált egy tetőre.
"Azta..." képedtem el. Egyenes a sötét égbolt tárult elénk, telis-tele csillagokkal. Két pokróc, illetve két párna hevert ott. Lefeküdtünk, majd Ötös összekulcsolva az ujjainkat nézegette az égboltot. "Hullócsillag! Kívánj!" Mutattam a fénycsíkra. Azt kívánom, hogy Ötös mindig mellettem legyen.
"Kívántál?" Kérdezte halkan, meg nem törve a körülöttünk lévő csendet.
"Igen." Suttogtam. Lágyan megcsókolta az ajkaimat, én pedig vissza. Kiélvezve minden percét. Szükségem volt rá. Nem szexuálisan, hanem mentálisan. Ő volt a támaszom, az ember aki boldoggá tett. Szükségem volt a tudatra hogy ott van velem. S tett nekem egy ígéretet, én szintén. És szerettem. Mindennél jobban szerettem őt. Szükségem volt a lágy csókjaira, az ölelésére, a hangjára, s az egész lényére!
Olyan megnyugtató érzés, hogy életem szerelme mellettem fekszik...
Írói szemszög:
Arya még mindig csak az elméjén keresztül tudott kommunikálni szerelmével, viszont ez nem zavarta őket. Szerették egymást, talán már-már lelki társak lehettek. A szerelmük nem mindennapi, viszont különleges volt. Egyikük sem tapasztalt még szerelmet, viszont senkit sem tudtak volna jobban szeretni mint egymást. Ötös az ígéret gyűrű által megígért valamit Aryának. Viszont be fogja ezt tartani? Arya csak arról álmodozott hogy Ötössel élje le élete hátralévő részét, ami remélhetőleg még sok év lesz.
Nem csak az ő szerelmük volt szép. Diego is szerette Lilát. Talán már túlságosan is. Beleszeretett a lány kissé dilis természetébe. Hasonló volt mint ő. Nem szerette kimutatni az érzéseit.
Ben és Klaus sem maradt egyedül. Vagyis... nem teljesen. Benre is rátalált a szerelem, s a hölgy a végzet gyermekei közé tartozott. Klaus pedig... csak boldog volt. Végre tiszta, viszont boldog.
Allison ugyan úgy kereste élete szerelmét, ahogy mindig is. Nem volt igazán boldog Raymond mellett, hiába hitte azt. Minden nap ugyan úgy remélte belebotlik Lutherbe. De ez nem történt meg...
Luther pedig... szintén remélte hogy az utcán meglátja Allisont. Nem akarta őt elveszíteni.
Vanya hiába nem emlékezett semmire s senkire, szintén szerelembe esett. S nem másba, mint Sissybe. A farmer hölgybe. A kisfiára vigyázott, mivel neki túl sok teher volt, így ezt a szívességet megtette. Ők biztos szállást nyújtottak neki. Igaz titokban, viszont szerette a szőke nőt...
Folytatjuk...
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐶𝑟𝑖𝑚𝑖𝑛𝑎𝑙☂︎ ✅
FanficBefejezett <3 A történet spoilert is tartalmazhat, szóval ha nem láttad az Esernyő Akadémia 2 évadját nem ajánlatos elolvasni. Viszont ha érdekel, jó szórakozást♥︎ 1.évad: part 1- part 13. 2.évad: part 14- part 24. 3.évad: part25- part 25.