Arya szemszöge:
Felkeltem, majd a fájdalom a nyakamba hasított. Megláttam Ötöst, majd rámosolyogtam.
"Szia." Fogta meg a kezem. "Hogy vagy?" Nézett rám aggódóan. Válaszolni akartam neki, de nem jött ki hang a torkomon.
"Pogo!" Szólt neki Ötös. "Ary felkelt." Kiabálta. Nemsokára megérkezett az emlegetett, majd elmosolyodott.
"Arya kisasszony, örülök hogy minden rendben." Mosolygott kedvesen. "Most lehet majd pár hétig nem fog tudni beszélni amíg be nem gyógyul teljesen a sebe." Mondta, mire bólintottam. Anya is megjelent, akinek óvatosan a nyakába borultam.
"Kedveském, jó újra látni." Mosolygott. Ötös odanyújtott egy füzetet meg egy tollat. Kimentek, majd Ötös óvatosan megcsókolt.
"Nagyon féltem...féltem hogy elveszítelek." Szorította meg a kezem.
"Szeretlek" Írtam rá az egyik lapra.
"Én is" csókolt meg mégegyszer. Gyengén felálltam, s odamentem a szekrényhez. Kivettem egy fekete felsőt, egy barnás színű kardigánt és egy ugyanolyan színű nadrágot.
(Megint pofázok, ilyennek képzeljétek el: ~szerk)
Ötös segített levenni a fehér felsőt amit anyáék adtak rám, mivel az előző tiszta vér volt illetve le kellett vágni. Segített felvenni, majd a kezembe nyomva egy fehér pici tablettát illetve egy pohár vizet, leültetett az ágyra. Rámadott egy vastag zoknit hogy ne fázzak fel.
"Az fájdalom csillapító, de előbb igyál, biztos ki vagy száradva. Illetve ez lehet fájni fog még a nyakad miatt." Mosolygott. Beleittam a vízbe, amit csak egy picit éreztem. Bevettem a tablettát, majd elindultunk le. Fogva a kezem segített lemenni. "Odamész Allisonhoz? Aggódott érted." Kérdezte, mire bólintottam. Felteleportált, majd vissza. Odaadta a füzetet a tollal, majd odabattyogtam Allison szobájába. Bekopogtam, majd vártam a válaszra.
"Ne gyere be!" Szólt, mire válasza ellenére benyitottam. "Arya!" Pattant fel majd megölelt. "Annyira féltettelek. Mi történt?" Ültetett le, mire elkezdtem írni.
"Vanya ideges volt, valószínüleg Leonard miatt. A hegedűvonója elvágta a nyakam, de látszott az arcán a megbánás. Utána Leonard elrángatta valahova." Mutattam felé a füzetet.
"Holnap el kell mennünk a koncertjére, persze ha nem haragszol rá. De ugye majd fogsz tudni beszélni?" Kérdezte aggódóan, mire bólintottam.
"Hugi!" Jött oda Klaus majd ölelésbe volt. "Örülünk hogy jól vagy." Mosolygott.
"Na gyere ide, már megijedtem hogy nagyobb bajod esett." Nyomorgatott meg Ben is. Diego szó nélkül vont szoros ölelésbe, majd adott egy puszit a homlokomra.
"Arya, én holnap otthon maradok, már majdnem befejeztem a kis masinát amivel biztonságban maradhatsz. Szerencsére eddig az Intéző csak Cha-Csa-t küldte, de nem okozott nagy kárt." Magyarázott.
BINABASA MO ANG
𝐶𝑟𝑖𝑚𝑖𝑛𝑎𝑙☂︎ ✅
FanfictionBefejezett <3 A történet spoilert is tartalmazhat, szóval ha nem láttad az Esernyő Akadémia 2 évadját nem ajánlatos elolvasni. Viszont ha érdekel, jó szórakozást♥︎ 1.évad: part 1- part 13. 2.évad: part 14- part 24. 3.évad: part25- part 25.