☂︎𝑃𝑎𝑟𝑡 5☂︎

524 31 0
                                    

Arya szemszöge:

Mikor felkeltem, szörnyű fájdalom hasított a fejembe. Nagyon lassan, de felkeltem és kiballagtam a konyhába.

"Heló." Engedtem a csapon a poharamba vizet. "Van fájdalom csillapítótok?" Ittam bele a vízbe.

"Nem, viszont vagyok én." Mosolygott Allison. "Azt pletykálják..." kezdett bele, mire a hangja úgymond megbűvölt. "Hogy már nem fáj semmid." Fejezte be, mire elmúlt a fejfájásom.

"Köszi Al" hálálkodtam, amit egy mosollyal díjazott.

"Mi volt az a tegnapi romcsi megérkezés Ötössel?" Vont kérdőre Klaus.

"Uuuuh" piszkált Allison.

"Nos...úgy hozott haza, egy másodpercig sem voltunk úgy nyugi" Magyarázkodtam, de még mindig furán jó volt visszagondolni.

"Ahaa." Kacsintott Klaus.

"Holnap el kell vinnem pár ruhát Ötöshöz, ha nála kéne maradnom." Mondtam miközben beleharaptam a random almába amit találtam.

"Aztán ne támadd le!" Cukkolt tovább Klaus.

"Hülye." Csaptam fejbe nevetve. "Még mindig utálom." Simítottam el a vonásaim.

"Látni." Nevetett Allison is.

"Na megyek átöltözök és bemegyek az akadémiára a könyvekért amit Benibaba adott." Sétáltam be. Felvettem egy fehér pulcsit és egy fekete overált, majd elkezdtem pár cuccot pakolni.

Miután megvoltam, a szokásos táskámat felvéve felvettem a csizmám és megindultam az akadémiára.

"Megjöttem!" Szólaltam meg.

"Sziaa" jött oda Ben mint valami macska ölelésre. "Hiányoztál." Nevetett.

"Reggel mentem el." Öleltem vissza. "Baszki nem adtam oda Ötösnek a könyvet." Pánikoltam be.

"Semmi baj, nem olyan fontos." Mosolygott.

"Megnyugtattál" kuncogtam, majd felbattyogva eltettem a könyveket.

"Van kedved társasozni?" Jött be Ben.

"Persze, már választottál?" Ültem le a földre, mire a fiú bólintott. Elkezdtünk játszani, s 5 kör után már eléggé meguntuk. "Szerintem ha nem baj hazamegyek." Nyújtózkodtam ki, majd felvettem a táskámat.

"Rendben, szia!" Integetett, majd láthatatlanul kimentem. A biztonság kedvéért az maradtam. Amikor hazaértem, egy nagyon kikészült Klaussal találtam szemben magam.

"Hali, mi történt?" Csuktam be magam után az ajtót.

"A bátyád éppen azzal a nyomozóval hancúrozik." Forgatta a szemeit, mire meghallottam mire gondol.

"Oh...hallom." Vágtam én is komor fejet. "Vacsit?" Kérdeztem, majd bólintott. Síri csöndben csináltam a tükörtojást kettőnknek, míg a bátyám éppen élvezte a nem teljes egyedüllétét a csajszival. "Tessék." Tettem le Klaus elé, aki csak biccentett egyet. Miután megettük a kajánkat, elmentem zuhanyozni, s mire kijöttem végre elkussoltak a szerelmes galambok, és nyugiban aludhattam.

Másnap...

Reggel amint felkeltem természetesen fogat és arcot mostam, majd felvettem egy fekete nadrágot fekete felsővel, és kimentem a konyhába. Az a látvány fogadott ahogy Diego és a csaja egymás szájában túrnak.

"Reggelt." Forgattam a szemem, majd csendben csináltam egy kávét. Amint kész lett, a kávéval a kezében felültem a pultra.

"Szia Arya." Köszönt Diego.

"Azta. Valaki köszönni is tud." Nevettem gúnyosan, majd miután megettem a reggelimet elmosogattam. Belépve a szobámba észrevettem hogy csörög a telefonom, mire felvettem. "Igen?" Szólaltam meg.

"Szia Ary, gondoltam felhívlak hogy minden oké-e." Mondta Ötös, mire azonnal rájöttem kié is volt az a szám a papíron.

"Aha, természetesen. Ma majd akkor vigyek pár cuccot?" Ültem le az ágyra.

"Hát ha neked jó. Én egész nap itthon vagyok, szóval bármikor gyere." Válaszolt.

"Oksi, akkor nemsokára megyek, szia!" Köszöntem el, majd nem megvárva a válaszát letettem a telefont. Gyorsan elmentettem a számát, majd még bepakoltam a ruháim mellé pár fontosabb dolgot, könyveket és a naplómat, amit Allison adott még régebben. Felkaptam a hátizsákomat is, majd hívtam egy taxit. "Én mentem!" Mondtam Diegoéknak, akik ezúttal a kanapén nyálaskodtak.

"Hova?" Kapta fel a fejét a bátyám.

"Nem mindegy?" Babráltam a kulcsokkal.

"Nos, nem." Jött oda. "Vigyázz magadra." Lágyult el a hangja.

"Rendben." Öleltem meg, majd kimentem. Mire kiértem a taxi már ott volt, így beszálltam. Kb. 15 perc után megérkeztem, fizettem majd kiszálltam. Szokásosan bekopogtam, mire Ötös megint megjelent előttem. "Erre számítottam." Nyújtottam ki a nyelvem.

"Na gyere." Mosolyodott el, mire megint elém lépett, átkarolta a derekam és be teleportált.

"Nem lehetne ezt a teleportálgatást máshogy megoldani?" Kérdeztem zavartan.

"Nos, sajnálom, de ez a legbiztonságosabb mód arra hogy valakit magammal vigyek." Nevette el magát. "Csak nem zavarba hoz?" Nézett rám vigyorogva.

"Neem." Füllentettem, mire elnevette magát.

"Kérsz kávét?" Indult meg a konyhába, s egy hümmögéssel tudattam vele hogy igen. "Hoztál cuccokat ugye?" Nézett hátra rám.

"Persze. Viszont majd még hozhatnék cuccokat hogy otthonosabb legyen?" Kérdeztem a fiút.

"Persze, azt hozol amit szeretnél. Illetve a fürdőt szerintem megtalálod, majd ha itt alszol adok türcsit meg ilyenek." Vont vállat. "Nyugodtan menj kipakolni a cuccaid, majd viszem a kávét." Mosolygott, mire elindultam a kis búvóhely felé. Az ajtaja fel volt nyitva, így csak beugrottam. Ledobtam a táskáim, majd elterültem matracon, ami felettébb kényelmes volt. Elkezdtem kipakolni, majd megakadt a szemem Ben egyik könyvén, amit a kezembe véve elkezdtem nézegetni. Eléggé belemerültem, s csak azt vettem észre ahogy a fiú leül elém kezében egy tálcával. "Mit olvasol?" Érdeklődött.

"Ezt Ben adta, de én sem tudom mit olvasok." Mondtam rá sem nézve. Csendesen olvasgattam, s amikor felpillantottam hogy mondjak valamit, beleakadtam a fiú zöld szemeibe.

"Nagyon romantikus a pillanat de még mindig utállak." Vigyorgott meg nem bontva a kellemes szemkontaktust, mire kinyújtottam a nyelvem. "Diego tegnap mondta hogy berúgtatok Klaussal." Nevetett.

"Huu ne is mond." Vettem el a kávét én is nevetve. "Nincs véletlen piád?" Suttogtam, mire a fiú elkezdett vigyorogni, majd elteleportált, s vissza, de ezúttal két üveggel a kezében. "Tekerd fel a barkácsolós rádiót." Biccentettem az asztal felé, majd beleittam az italba. Feltekerte a rádiót, majd ő is elkezdett inni...

𝐶𝑟𝑖𝑚𝑖𝑛𝑎𝑙☂︎ ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin