☂︎𝑃𝑎𝑟𝑡 4.☂︎

597 30 3
                                    

Arya Szemszöge:

Elindultam a taxival a megadott címre. Fizettem, majd kiszálltam, majd a házszámot megtalálva picit meglepődtem, ugyanis egy elég pici ház volt. Bekopogtam, majd vártam.

" Boo. " Teleportált mögém Ötös mire megrezzentem.

" Láttalak. " Füllentettem, mire elnevette magát.

" Perszee. Na gyere. " Teleportált be minket.

" Nem lett volna könnyebb az ajtón? " Kuncogtam.

" Nem." Zárta le a beszélgetést. " Akkor kávét?" Kérdezte amikor leültem a kanapéra.

" Aha, azt megköszönném " mosolyogtam, mire elkezdett kávét csinálni. " És mi bántott téged reggel ennyire? " Érdeklődtem.

" Nos...megkérhetlek hogy csukd be az ajtót" Kérdezte halkan, mire oda legyintettem az ajtó felé, ami becsukódott. Ötös meglepődötten nézett rám. " Azt te csináltad? " Kérdezte.

" Igen, de...nem tudom hogyan " nevettem, mire vissza kinyitotta az ajtó.

" Mégegyszer! " Mondta, majd megint legyintettem az ajtó felé ami megint becsukódott. " Azta. " Ült le, majd elém tette a kávét. " Telekinézised van" Világosított fel, mire meglepődött fejet vágtam. " De hogyan? " Kezdett el azonnal gondolkodni." Figyelj ide. " Mondta, mire bólintottam. " Van egy nő. Az intéző. Amikor a jövőben voltam, munkát ajánlott nekem, hogy bérgyilkos legyek a bizottságnál. Elfogadtam, mivel azt mondta haza visz majd engem. Ők az idővel foglalkoznak, és ha valaki változtat az időkontínumon, megöletik. Nos...azt hiszik te is változtattál az időn, ezért születtél 14 évre utánunk. Én elszámoltam magam, ezért testileg 17 maradtam, de gondolkodásilag és lelkileg 30, mint a többiek. " Magyarázta, mire közbevágtam.

" A Várjunk...hogy érted hogy időkontínum?"Értetlenkedtem.

" Az időkontínum az 'időrendszer' , amit ha megváltoztatsz akár világvégét is okozhat. Mint például visszamenni az időben és megakadályozni Hitler halálát, érted? " Kérdezte, mire bólintottam.
" Szuper. Nos, el akarnak téged kapni. " Halkult el.

" Micsoda?! " Akadtam ki. " Dehát...semmi rosszat nem tettem! " Lábadt könnybe a szemem.

" Pontosan ez az. És az a dolgom hogy megvédjelek. Addig ameddig nem bizonyosodnak meg a kamu tényekről, nem fognak téged kergetni. Viszont bárki furát látsz, azonnal hívj, kérlek, és utánad megyek. De biztonságban kell maradnod. Lehet a végén nálam kell maradnod. " Magyarázott.

" Értelek...viszont nem rajongok az ötletért hogy nálad maradjak. " Tiltakoztam. Mire felállt az asztaltól.

" De az életed is múlhat ezen, nem érted? " Emelte fel picit a hangját. " Bocsi...nem akartam kiabálni." Ült vissza le. " Viszont kérlek, ígérd meg hogy ha bármi furát látsz szólj valakinek, mert senkinek nem eshet baja. " Mondta tovább.

" Rendben, megígérem. " Adtam be a derekam.
" Viszont lenne egy kérdésem. " Jelentettem ki, mire bólintott hogy mondjam. " Élvezted a munkád?" Kérdeztem halkan.

" Nem igazán... " hajtotta le a fejét. " Vagyis de, viszont sosem tett boldoggá. " Folytatta. " Csak haza akartam jönni. " Mondta, majd felkelt az asztaltól" Gyere velem. " Biccentett a fejével. " Ez lesz itt a te kis búvó helyed. " Nyitott fel egy kis ajtót, ami egy kis pince szerűséghez vezetett. Volt egy kis magasított rész az alján, ami pont derék magasságban volt, így kényelmesen ki lehetett "mászni" illetve beugrani, majd lelépni. " Hölgyeké az elsőbbség " vigyorgott, mire óvatosan beugrottam, és egy érdekes barkács sarok szerűség fogadott a bal felén. A jobb felén egy picit magasított részen pedig egy megágyazott matrac, egy kisebb babzsák, egy kicsi hűtő és természetesen egy kávé gép volt.
" Nos...megpróbáltam berendezni. " Nevette el magát.

" Otthonos lett. " Dicsértem meg, majd leültem a babzsákba. " És az ott micsoda? " Mutattam a barkács asztal felé.

" Nos egy kütyün dolgozok, amivel biztonságba tudlak "helyezni" vagy hogy mondjam. " Mondta, majd elkezdett dolgozni.

" Segítsek? " Kérdeztem udvariasan.

" Nem kell, viszont majd hozz pár ruhát Diegoéktól, hogy ha esetleg itt kell lenned legyen, és olyat is hozz ami nem zavar ha piszkos lesz. " Mondta rám sem nézve.

" Rendelek taxit egy pillanat. " Indultam meg felfelé.

" Hazaviszlek. " Mosolygott, majd elém állva átkarolta a derekam és hazateleportált minket.

" Naggyon romantikus. " (Direkt van így írva, úgy képzeljétek el hogy a Gy betű picit el lett húzva~írói megjegyz.) Vigyorogtam piszkálódóan amikor otthon megjelentünk, mire rám kacsintott. " Hülye" Forgattam a szemem, miközben elkezdett nevezni.

" Csak nem jóban lettetek? " Jelent meg Klaus.

" Nem. " Mondtuk egyszerre komoran Ötössel.

" Még mindig rühellem. " Vettem le a cipőm.

" Szint úgy. " Biccentett a fiú.

" Oké, nem szólok bele. " Mondta Klaus, majd meghúzta a kulacsát.

" Én mentem, szasztok. " Köszönt el Ötös majd vissza teleportált.

" Klaus nem ihatsz ennyit. " Szóltam rá a fiúra.

" De olyan jól eskiiik " hisztizett, mire az újonnan felfedezett erőmmel megpróbáltam kiszedni a kulacsot a kezéből, de nem sikerült.

" Na akkor kérek én is. " Vettem el tőle, majd én is beleittam. " Fhú ez erős. " Fintorogtam.

" De te még 18 sem vagy! " Vette vissza.

" Leszarom, kérek. " Durciztam be, majd leültem a falhoz kezemben a kulacsával, amit megint meghúztam.

" Ary, aztán jó mély szerelmi bánatban
lehetsz. " Röhögött.

" Nem igaz. " Vágtam rá gyorsan, mire ő megint beleivott az italba.

" Vagy csak nem jöttél rá. " Törölte meg a száját.

" Mi? " Kérdeztem, miközben ő az alkoholos italt a kezembe nyomva felállt hogy bekapcsolja a rádiót.

" Lehet szerelmes vagy, csak nem tudod kibe. " Vont vállat, majd megint elkezdtem inni.

" Baszki elfogyott. " Húztam el a szám. " De nem vagyok szerelmes...vagyis...ahj, nem. " Nevettem el magam.

" Nyugi, van itt! " Vette ki a hűtőből a vodkát, majd meghúzta, mintha szomjas lenne, s átadta nekem. Én kb. ugyan így tettem, majd meghallottam a kedvenc számomat a rádioban.

" Ez a kedvencem! " Kiáltottam, s mivel már elég részeg voltam elkezdtem táncikálni.

" A Suddenly I see? Komolyan? Én is imádoom!" Örült velem Klaus, majd ő is elkezdett táncolni.

" Suddenly i see! " Énekeltük a szöveget hangosan, majd a dal végén nevetve dőltünk a földre.

" Ez jó volt. " Sóhajtott.

" Bizony. " Nevettem, majd meghallottam a kulcsok csörgését, így letekertem a zenét. " Szia Diegoo" öleltem meg.

" Itt mi történt? " Zavarodott össze. " Ary te ittál?" Fogta keze közé az arcomat.

" Neeem " hazudtam nevetve.

" Gyere, beviszlek a szobádba. " Vett fel gondoskodó testvér módra menyasszony pózba, majd bevitt a hálómba, s letett. " Hozok vizet. " Mondta mire bólintottam egyet. Megittam a pohár vizet amit hozott, majd azonnal elszundiztam...

𝐶𝑟𝑖𝑚𝑖𝑛𝑎𝑙☂︎ ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin