☂︎𝑃𝑎𝑟𝑡 25. ☂︎

229 11 0
                                    

I see forever in your eyes...

Arya szemszöge:

"Lila, mikor is lesz a babaváró buli?" Érdeklődött a lány, miközben babaruhákat vasalt, ezzel segítve a legjobb barátnőjének.

"Két hét múlva. Jó hogy említed, mert szét kell küldeni a meghívókat, és szólni kell a cukrásznak, fodrásznak, aztán lufikat is kell intézni..." Írta fel a füzetébe.

"Ne felejtsétek a programot." Jutott eszébe Aryának.

"Az már megvan. Már nemsokára az esküvőt is tervezhetjük." Sóhajtott. A nő hét hónapos terhes, és még csak most tudták megszervezni a bulit amin kiderül a babájuk neme.

Két hét múlva...
A mai napon, a sok sürgés-forgás után megtörtént a nagy leleplezés, és kiderült, hogy Lila kislányt vár. Minden vendég nagyon örült, viszont amint a bulinak vége volt, a Hargreeves család összedugta a fejét annak érdekében, hogy hogyan tervezzék meg az elkövetkezendő két évben az esküvőt.

Lila döntése az volt, hogy a kislányuk legyen legalább fél éves, viszont Diego azt vallja, hogy előbb is lehet. Végül a döntés az lett, hogy a jövő év februárjában lesz megtartva, mivel mind a kettőjük téli esküvőt szeretne. Nem szeretnének sok embert meghívni, így csak a közeli rokonság, és barátok lesznek meghívva.

Szeptember...
Arya és Ötös úgy dönöttek, hogy elmennek vacsorázni, ezzel megünnepelve szeptember utolsó hetét. Ary egy csodálatos, vörös ruhát viselt, míg Ötös inget, egy elegánsabb nadrággal. A vacsorájuk megérkezte után kaptak egy telefonhívást Diegotól, amiben kijelentette hogy jövendőbeli felesége az elkövetkezendő öt-hat órában világra hozza a kislányukat.

Miután stresszesen megették az ételt és fizettek, azonnal a kórházba siettek, ahol persze sok ítélkező pillantást kapott a pár, ugyanis fiatalabbnak néztek ki, mint amennyik lelkileg voltak. Csak egy dolgot nem tudott megtenni Ötös romantikus körülmények között, ez pedig a barátnője kezének a megkérése volt. Sokáig tervezgette Nikivel ezt a napot, és mégsem tudta megvalósítani. Így hát hajnali kettőkor, a kórház egyik osztályának a várótermében, letérdelt Arya elé. A lány persze igent mondott, és nagyon boldog volt. Amikor azt hitte ennél nem lesz boldogabb, bátyja Diego jött ki nagy boldogan a szülőszobából, bejelentve hogy megszületett Carla Hargreeves. Szorosan megölelgették egymást, majd persze értesítették a családot. Diego azonban nem vette észre Arya kezén a gyűrűt, csak négy napra rá, amikor végre hazatért a menyasszonya a kórházból.

Február...
A várva várt esküvő elérkezett, egy bolondos leány, és legénybúcsút maga mögött hagyva. Ugyan kevés vendég volt, de annál meghatóbban zajlott le a kis templomi esküvő, amit természetesen egy ebéd követett. Ötös ragaszkodott ahhoz, hogy a leánykérés évfordulóján legyen az esküvő, ígyhát mindenki beleegyezett. Arya semmit nem sejtett az esküvővel kapcsolatban, a testvéreire hagyta a tervezést.

Július...
Arya ekkor tudta meg, hogy bizony babát vár. Azonnal elmondta a legjobb barátnőjének, viszont az esküvőre tartogatja meglepetésnek, ugyanis a vőlegénye nem sejt semmit sem. Claire ebben a hónapban töltötte be a tizenegyedik életévét, amit egy lányos bulival ünnepeltek meg.

Szeptember...
A leánybúcsú egy örök emlék maradt a Hargreeves testvéreknek. Allison egy egynapos wellness nyaralással lepte meg a menyasszonyt és barátnőit, így a napuk nyugodtan, gyerekek nélkül telt.

A legénybúcsú viszont totális káosz volt. Minden fiú részegen, kidőlve feküdt a ház valamelyik pontján.

Az esküvő napja nagy izgalmakkal telt. Korán kellett felkelniük, de mivel már nem volt szörnyű meleg, így nem okozott semmi gondot. A menyasszonynál már reggel ott volt a sminkes és a fodrász, akik röpke két óra alatt készen lettek mindennel. Grace is segített Aryának, méghozzá a ruha felvevésében. Ezután Ary és Ötös egyenesen a fotóssal mentek megörökíteni pár pillanatot amin csak ketten vannak, eddig otthon teljes káosz volt. Allison a tortákért ment, amik a kissé hideg levegő ellenére is olvadtak, míg Lila a gyerekekkel szenvedett. A sminkes és a fodrász ezerrel dolgozott hogy háromra meglegyenek, és valamilyen csoda folytán ez sikerült, így három előtt elindultak a templomhoz.

A templom csodálatosan volt kidíszítve, minden fehérben pompázott. Fehér virágok a padok szélén, fehér párnák a padokban, és még a szőnyeg is ki volt cserélve fehérre. A vendégek kíváncsian forogtak ide-oda, mire egy halk zene szólalt meg. Mindenki felállt, majd Diego lassan bevezette Ötöst, aki odaállt az oltár elé. Claire is besétált, halvány rózsaszín virágszirmokat szórva a szőnyegre. Amikor mindenki azt hitte hogy a menyasszony lesz a következő, Klaus betáncolt a párnával a kezében, amin két csodaszép gyűrű volt. Mindenki felnevetett, majd lekapcsolódott néhány lámpa, és elkezdett Vanya játszani.

Megjelent Grace, maga mellett Aryát vezetve, és Allisonéknak szinte leesett az álla. Ötös vigyorogva figyelte őket, majd megkezdődött az esküvő. Miután kimondták az igent, megcsókolták egymást, majd az új házaspár és a vendégek elindultak hogy elkezdődjön a lagzi. A nagy mulatozás közben, pontosan a torta felvágása előtt, Diego az általuk összeszervezett bolondos játékokkal szórakoztatták a házaspárt. Ekkor történt meg a nagy bejelentés, amikor is mind a kettőjüknek bekötött szemmel kellett kitalálniuk a tárgyakat amiket Diego adott a kezükbe. Ötös majdnem könnyekben tört ki amikor végre lehúzta a szemkötőt és megpillantotta a pozitív terhességi tesztet.

15 év múlva...
Boldogan, három gyerkőccel élték tovább az életüket, kisebb-nagyobb összeveszésekkel, de mindig megoldottak mindent. Elvégre szerelembe esni egy "bűnözővel", nem is volt olyan rossz dolog.

The end





























<3
2020 október- 2021 október

𝐶𝑟𝑖𝑚𝑖𝑛𝑎𝑙☂︎ ✅Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt