Ez a rész részben nem a TUA évadzárója alapján megy, szóval saját történések lesznek🥰
𝘏𝘰𝘮𝘦, 𝘴𝘸𝘦𝘦𝘵 𝘩𝘰𝘮𝘦
"Jó reggelt!" Kiabált be az ajtónkon Lila.
"Cseszd meg!" Kiabáltam vissza, mire bedugva a fejét vigyorgott egyet.
"Jobban vagy?" Kérdezte a mellettem fekvő fiú.
"Aham, sokkal" nyújtózkodtam.
"Akkor szupi." Nyomott egy puszit az arcomra.
"Gyertek reggelizni!" Nyitott be mosolyogva Elliott. Kimásztunk az ágyból, majd amint felöltöztünk, kimentünk a konyhába, ahol már a többiek reggeliztek. Gyorsan mi is nekiálltunk a tükörtojásnak, majd azt bepuszilva rajtam volt a sor hogy elmosogassak. "Durva hogy ha minden sikerül hazamentek." Mondta Elliott ámulva.
"Ja, fura lesz ezt a helyet itthagyni." Sóhajtottam. Bár nagyon szerettem ezt az évet, és szívesebben maradtam volna itt, kavarodást okoztunk az időkontínumban, és hiányzik az otthonom.
"Felveszem." Pattant fel Ötös a csörgő telefonra. "Szia Vanya." Köszönt, majd hallgatta az említett lány szavait. "Rendben, sietünk." Mondta, majd letette.
"Mi az?" Kérdezte Lila.
"Oda kell mennünk a tanyára. Harlannel történt valami. Valami olyasmi mint Vanyával 2019-ben. Diego te menj Klausért és Benért , mi pedig Allisonért és Lutherért. Siessetek, itt tali." Fogta meg a kezem, majd elteleportált Allisonhoz.
"Hé, ti mit kerestek itt?" Nézett meglepetten Allison.
"Értetek jöttünk. Gyertek, a sikátoban találkozunk Klausékkal meg Diegoékkal." Ragadta meg a kezüket, majd elteleportált minket vissza a sikátorba, ahova lassan mindenki megérkezett. Allison szállt be vezetni, én meg szorosan Diegoék mellé ültem. Valahogy de elfértünk az autóban, majd gyorsan elindultunk Vanyához.
"Végre itt vagytok!" Sietett oda a lány idegesen mikor megérkeztünk. "A pajtába gyertek." Sietett az említett hely felé. Amikor megérkeztünk, Harlant láttuk amint egy kék erő burokban lebegett.
"Srácok!" Szólt Diego. Az ott kicsoda?" Mutatott a távolban lévő nő felé.
"Basszus. Az anyám." Forgatta a szemét Lila, majd elindultunk a nő felé. Klaus, Vanya, Ben és Luther ott maradt segíteni Sissynek Harlannel.
"Lám lám. Nos biztonsági ügybő jöttem. Ugy döntöttem kiiktatom azt aki megölte a bizottság tagjait." Mondta.
"Csak hogy nem mi voltunk." Szólt vissza halkan Ötös, mire ránéztünk.
"Nocsak, tán nem mondtad el nekik?" Nevetett gúnyosan.
"Mit tettél?" Kérdeztem kétségbeesetten.
"Magunkért tettem." Vágott vissza a fiú.
"Csak tudod, erről a testvéreid is tehetnek. Minde megfogtok halni." Nevetett tovább.
"Esélyed sincs." Suttogtam.
"Anya ne ted ezt." Kérlelte könnyes szemekkel őt Lila.
"Csakhogy nekem egy egész csapatom van." Babrált valamit az óráján Ignorálva a lányát, mire megjelent több száz bérgyilkos a háta mögött.
"Arya fuss!" Sólt rám Diego, mire futni kezdtem volna, több száz, akár ezer golyó is elindult felém, de megállította őket Diego. Egy traktor mögé bújtunk el Ötössel.
"Figyi Ary, ha bármi történik, tudd hogy nagyon szeretlek!" Csókolt meg szenvedélyesen Ötös, amit könnyesen viszonoztam. Elkezdtünk futni a ház felé, de egy robbanást hallva szorosan befogtam a fülemet. Az ajtó üvegablaka kitört, de ezt ignorálva futottunk vissza a pajtába. Vanya ekkorra már visszahozta Harlant, és Sissy próbálta lelőni a lehető legtöbb bérgyilkost.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐶𝑟𝑖𝑚𝑖𝑛𝑎𝑙☂︎ ✅
FanficBefejezett <3 A történet spoilert is tartalmazhat, szóval ha nem láttad az Esernyő Akadémia 2 évadját nem ajánlatos elolvasni. Viszont ha érdekel, jó szórakozást♥︎ 1.évad: part 1- part 13. 2.évad: part 14- part 24. 3.évad: part25- part 25.