☂︎𝑃𝑎𝑟𝑡 23. ☂︎

215 13 0
                                    

𝘐'𝘮 𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘪𝘥𝘥𝘭𝘦 𝘰𝘧 𝘢 𝘴𝘶𝘮𝘮𝘦𝘳 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳𝘯𝘰𝘰𝘯...

Arya szemszöge:

A tegnapi nap nagyon boldogan telt, roppantul örülök hogy Diegoéknak babájuk lesz, nagyon édesek. Ötös és én köztem azóta megszakíthatatlan a kötődés, ami egyszerűen szuper érzés. Ma Ötössel elmegyünk 'randizni' ami azért fura mert hiába vagyunk együtt már senki nem számolja ideje, sosem jutottunk el randizni vagy ilyesmi. Mondjuk egyikünk sem volt soha az olyan romantikus típus. Nemrég töltöttjük be a tizennyolcat, ugyanis jelenleg augusztus közepe van. A többiek most lesznek majd harminchárom évesek. Sok minden történt azóta, például Luther és Allison már közösen nevelik Claire-t, Ben talált magának barátnőt, Klaus pedig szokásosan él Diegoékkal, viszont készül elköltözni egy nem messzi lakásba. Mi Ötössel ugyan úgy a házában lakunk, néha-néha ott alszunk Diegoéknál is, hiszen mégiscsak a bátyám. Lila a legjobb barátnőm lett a két év alatt, és ennek nagyon örülök. Anya foglalkozik a tanításommal, így délelőtt/ délután vele töltök egy-két órát. Vanya jelenleg folytatta a zenekarban való munkáját, és egyedül él.

Este hatra vagyunk megbeszélve Ötössel, de mivel túl lusták vagyunk akárhova menni ebben a nagy melegben, csak Vanya ágyán fekszem órák óta, míg Ötös otthon valamit ügyködik.

"Hallod Vanny." Szólítottam meg, mire felém fordult, és hümmögött egyet.

"Van valakid?" Húztam pimasz mosolyra a számat, mire a fejét a paplanba nyomta.

"Van egy lány." Harapta el a mondatot, amin felkuncogtam. "A neve Aubrey, és a zenekarban játszik. Szőke, és jóval magasabb nálam. Egy ideje már 'figyelem' vagy hogy mondjam, és rohadt dögös. Viszont nem mertem még beszélni vele." Mondta halkan az utolsó mondatot.

"Akkor itt az ideje hogy a következő próbán megszólítsd. De mesélj még." Ültem fel vidáman, majd kisétáltam a konyhába két jégkrémért, amit aztán odaadtam neki.

"Nos, Sissyre emlékeztet. Ami azért is lehet rossz lenne, mert őt látnám benne." Hajtotta le a fejét, majd folytatta. "És tudod, szörnyen hiányzik Sissy, borzalmasan érzem magam hogy otthagytam." Mondta lehangoltan, mire megöleltem. "Amúgy te ilyen fáradtan mész randizni Ötössel?" Nézett engem alaposan meg, majd megállapította hogy igencsak rossz állapotban vagyok, ugyanis a tegnapi sorozat maraton miatt nem aludtam.

"Hát nincs választásom. Meg nem tudom honnan szerzek ruhát, elvileg nem enged be a házba." Nevettem.

"Te nyugodtan pihenj le, én elintézlek. Most két óra van, aludhatsz két, akár három órát is." Simogatta meg a kezem, majd hátradőltem, és szerintem egy tíz perc múlva aludtam is.

***

"Arya, ébresztő!" Szólongatott Vanya, mire azonnal felkeltem.

"Hány óra?" Pánikoltam, mire elnevette magát.

"Fél hat. De most siess mert lekésed a saját randid." Nevetett, majd kezembe nyomott egy halvány lila nyári ruhát, ami körülbelül a térdem fölé ért. "Ezt kapd fel, aztán ha megvagy a hajaddal kezdj valamit mert kócos." Kacsintott, majd kiment. Én villámgyors tempóban kezdtem el öltözni. Amikor kész voltam, ránéztem a telefonomra, ami 17:24-et mutatott. A fürdőbe siettem, és gyorsan megfésültem a hajam. Mivel már elkezdett hülni a levegő, ezért Vanya a kezembe nyomott egy farmer kabátot. Felkaptam a fehér vászoncipőm, ami mindig rajtam van, és egy gyors ölelést adva Vanyának kimentem. Ötös pontosan harminckor érkezett.

"Sziaa." Ölelt meg. Egy szürke térdig érő farmer rövidnadrág és egy fekete-fehér csíkos ing volt rajta. "Milyen napod volt?" Nyomott egy puszit a homlokomra.

"Ilyen sem volt még hogy aludtam egy nyári délutánon." Nevettem, majd folytattam. "Utána Vanya adott nekem ruhát, viszont majdnem lekéstem az érkezésed." Húztam el a szám.

"Nem kellett volna ennyire sietned." Rázta meg a fejét mosolyogva, majd elém lépett. "Mehetünk hölgyem?" Fogta meg a derekam, mire egy mosoly kíséretében bólintottam. Átkaroltam a nyakam, majd egy szempillantás alatt ott voltunk.

"Hiányzott ez." Sóhajtottam, majd megcsókolt.

"Gyere." Fogta meg a kezem, majd bevezetett a nappaliba. A kedvenc kajánk volt az asztalon lévő fatálcákon, ami természetesen sushi volt, és forró kávé. Leültünk, és elkezdtünk dumálni mindenről.

"Annyira örülök hogy tudod hogy nem szeretem a nagyon romcsi dolgokat." Nevettem, miközben belekortyoltam a kávéba.

"Azért lesz a program filmnézés." Csatlakozott a nevetéshez. "Amúgy én ezt bepusziltam." Nézte az üres tálcát.

"Nekem már csak két kis sushi darabom van, vagy minek hívják ezt." Mondtam, miközben megettem egyet.

"Milyen filmet akarsz nézni?" Dőlt hátra.

"Nézzük meg az így neveld a sárkányod hármat!" Mondtam gyerekes izgatottsággal.

"Okéé, legyen. Mindjárt jövök!" Mosolygott, majd elindult valahova. Útközben elindult a mikró, szóval gondolom tett be popcornt a mikróba. Amikor három perc múlva kikapcsolt a mikró, kimentem és kiöntöttem egy tálba. Feltételeztem hogy lent van, így lementem utána a 'szobánkba'.

"Gyere nyugodtan." Mondta, majd meglepődtem amikor láttam hogy szinte az egész helyiség át lett alakítva. A matrac ugyan ott volt, viszont az a rész ahol a matrac és a többi bútor volt, meg volt emelve. A matraccal szemben egy kicsi komód volt, rajta egy tévé, és égősor volt az ágy fölött. A barkács asztal helyén most egy íróasztal van,

𝐶𝑟𝑖𝑚𝑖𝑛𝑎𝑙☂︎ ✅Where stories live. Discover now