☂︎𝑝𝑎𝑟𝑡 12.☂︎

430 19 1
                                    

Másnap reggel...

Elkezdtem ébredezni a testvéreim hangjára csukott szemmel hallgattam miről beszélgetnek, mivel még nagyon fáradt voltam .

"Nézd milyen édesek" suttogta Allison.

"Nagyon azok!" Olvadozott Ben, valószínüleg felettünk. "Nagyon megváltoztatta Ötöst." Mondta a fiú.

"Ja. Abból a zsémbes gyerekből egy pár hét alatt szerető fiú lett." Válaszolt Allison, s hangján lehetett hallani ahogy mosolyog.

"Jó reggelt." Mocorgott Ötös, majd észrevette hogy még mindig a mellkasán fekszem. "Hallottalak ám titeket." Mondta az előbb minket figyelőknek a rekedtes reggeli hangján, amit most is nagyon nyugtatónak tartottam. "Hogy aludtál?" Simogatta meg az arcomat.

"Jól." Mosolyogtam fáradtan, majd nyomott egy puszit az arcomra miközben nyújtózkodtam.

"Ha kinyújtózkodtátok magatokat gyertek enni." Mosolygott anya a konyhából.

"Megyünk!" Ásítottam. Már mindenki kint ült, majd mi is csatlakoztunk hozzájuk.

"Jó reggelt álomszuszékok!" Nevetett Klaus, mire mosolyogva megforgattam a szemem.

"Tessék." Tette le anya kedvesen mindenki elé a tányért. Ezúttal gofrit kaptunk kakaóöntettel és tejszínhabbal. Pici korunkban ezt nagyon sokat ettük.

"Vanya, tegnap láttalak valami fiúval felmenni amikor elmentünk a házatok mellett. Ő kicsoda volt?" Mondta két falat közt Ben.

"Oh, Ő Leonard, a hegedű tanítványom, és a...barátom." Pirult el a lány, mire Klaus elkezdezt "uuuh„-zni. "Nem nagy dolog." Kuncogta el magát. Ezzel lezárta a beszélgetést és csendben ettük meg a reggelinket. Miután megvoltunk felmentünk felöltözni. Mivel hoztam magammal ruhát ez nem okozott problémát. Egy kék elegánsabb nadrág és egy szürke felső volt a választásom.
(Megint belepofázok, így képzeljétek el: ~szerk.)

Mivel már kezd tavaszodni az idő nem okoz gondot a rövid ujjú felső hordása

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Mivel már kezd tavaszodni az idő nem okoz gondot a rövid ujjú felső hordása.

"Ittvagyok." Mentem le mosolyogva, majd Ötös egyik kezét zsebében pihentetve, a másikkal a derekam megfogva magához húzott és röviden megcsókolt.

"Holnap után lesz egy előadás. Az év legnagyobb előadása. És szeretném ha eljönnétek." Mosolygott Vanya.

"Én ott leszek!" Mondtam kedvesen, mire megcsillant a szeme.

"Nem lenne baj ha ma átjönne Leonard? Ba szeretném nektek mutatni. " kérdezte félénken.

"Dehogy, nyugodtan." Válaszolt neki Allison, mire bólogattunk. Adtam még egy puszit Ötösnek, majd elbúcsúzva testvéreimtől elindultam haza. Mivel tavaszi szünetet tartanak nem kell beadandókat vagy házit írnunk. Leültem az ágyamra, majd kezembe véve az egyik könyvemet, amit már olvastam -mivel az összes többi amit nem olvastam Ötösnél van- és elkezdtem olvasgatni. Egy óra múlva megcsörrent a mellettem pihenő telefonom.

𝐶𝑟𝑖𝑚𝑖𝑛𝑎𝑙☂︎ ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora