𝘍𝘢𝘪𝘳𝘺𝘵𝘢𝘭𝘦...
"Jó reggelt!" Húzta ki a redőnyt Ötös, mire morcosan néztem rá. "Na nyugi, nem halsz bele ha felkelsz." Nevetett. "Délután fél kettő van." Mosolygott idegesítően, mire én kinyújtózkodtam.
"Nem akarok kelnii" hisztiztem, mire odajött. "Meg ne próbáld!" Bújtam az ágy sarkába, de utánam jött és elkezdett csikizni. "Nemh...kapok...levegőt!" Nevetve kapkodtam a levegőt, mire abbahagyta.
"Sziasztook" állt Lila az ajtóban, majd halkan kuncogva odaadott egy zacskót. "Ezt Allison küldi." Kacsitott, mire elvettem a zacsit, és beslisszantam a fürdőbe. Jól sejtettem, és egy terhességi teszt volt benne. Gyors elolvastam a leírást, megcsináltam a tesztet, majd egy dallamot dudolászva vártam. "Bejöhetek?" Szólj az ajtó mögül Lila, mire kinyitottam neki azt.
"Heló." Mosolyogtam.
"Na?" Kiváncsiskodott.
"Még várni kell." Sóhajtottam.
"Mit csinálsz ha pozitív?" Dőlt neki a falnak.
"Nem lesz az." Mosolyogtam idegesítően. "Fogadjunk."
"Rendben. Fogadjunk húsz dolcsiban." Ment bele, majd odanyújtotta a kezét, amit megráztam.
"Na..." vettem fel a tesztet felfordítva hogy ne lássam.
"3...2..." kezdett számolni "1!" Mondta, mire megfordítottam, s lassan ránéztem.
Negatív...
"IGAZAM VOLT!!" Ugrottam fel, mire nevetve megforgatta a szemét.
"Mi történt?" Dugta be a fejét az ajtón Ötös.
"Nem vagyok terhees!" Nyomtam a kezébe a tesztet, majd ő is csatlakozott a nevetésünkhöz.
"Amúgy Lila..." szólt csendesebben.
"Igen?" Komolyodott le a lány is.
"Tegnap nem akartam mondani mert aludtál, de részvétem." Nézett bánatosan.
"Meghalt anyám?" Sokkolódott le, mire Ötös bólintott. "Végre!" Sóhajtott fel felszabadultan, mire érdekesen néztünk rá. "Sosem szerettem annyira." Vont vállat, majd kisétált.
"Látod, most már 100% hogy csak gondterhes vagy." Nevetett, majd egy rövid csókot lehelt az ajkaimra.
***
"Kicsim nekünk el kell mennünk Diegoval, egy órán belül ittleszünk." Adott mosolyogva puszit az arcomra Ötös.
"Vigyázzatok magatokra." Integetett Diego, majd kiléptek.
"Na, mit csinálunk most?" Néztem unatkozva Lila-ra, aki csak sóhajtott egyet és hátradőlt a kanapén.
"Táncoljunk!" Jött elő az ötlettel, majd Elliott tévéje alatt kezdett el kutatni. "Megvan!" Mutatta fel a lemezt, amit aztán beletett a lemezlejátszóba. "Erre kell majd táncolnotok Ötössel az esküvőtökön." Nevetett miközben a lejátszóval babrált.
(Tudom hogy a fairytale egy eurovíziós dal és egyáltalán nem 60as évek belo, viszont ezt most elnézzük)
(Érdemes bekapcsolni)
"Mi ez a dal?" Érdeklődtem, amikor felcsendültek az ismerős dallamok.
"Fairytale." Válaszolta, majd felpattant. "Na gyere." Nyújtotta a kezét, amit elfogadtam. Felrántott, majd énekelve elkezdett keringőzni. De nem lassan...dehoogy. Az egész dalt drámaian végigtáncoltuk, majd a végén nevetve huppantunk vissza a földre.
"Na ez jó volt." Nevettem, mire bólintott.
"Uh, van egy ötletem." Sietett a hűtőhöz, majd kivett egy bolti csokitortát.
"Az mindig ott volt?" Húztam fel a szemöldököm, miközben ő szórakozottan a fiókhoz táncolt, és kivett két villát.
"Ma reggel hoztam." Mosolygott, majd elkezdtünk enni.
"Szerintem én ételmérgezést kaptam." Nevettem a hirtelen rosszullétem miatt.
"Miért?"
"Megint hányingerem van, de most szédülök is." Dőltem neki a kanapénak. "Meg fázok." Húztam fel a térdeim.
"Lehet elkaptál valami nyavaját." Sietett a szekrényhez, ahonnan kivett egy lázmérőt. "Mérd meg a lázad." Utasította, mire úgy tettem.
"Harmincnyolc nyolc." Mutattam oda neki a csipogás után.
"Az nagyon nem jó. Elmehetsz pihenni ha akarsz." Nézett megértően, mire még egy falat csokitorta után bevonultam a szobánkba és lefeküdtem.
____
"Arya, mi is a vezetékneved?" Kérdezte Ötös.
"A születési még mindig Gonzáles, a 'másikat' tudod..." Néztem rá értetlenül.
"Nos ezen változtathatunk." Moslolyodott el halványan, majd lassan térdre ereszkedett...
____
"Ary, ébredj, be kell venned a gyógyszered." Simogatta az arcom Ötös. Morcosan néztem rá miután realizáltam, hogy az előzőt csak álmodtam. "Tessék." Adta oda, mire bevettem a gyógyszert, és ittam pár korty vizet. "Pihenj tovább." Adott egy puszit a fejemre, majd elindult kifelé.
"Nem maradhatsz itt?" Motyogtam.
"De, persze." Bújt be óvatosan mellém, és átölelt.
"De nem akarom ezt az izét átragasztani rád." Suttogtam, miközben a hajam simizte.
"Nyugi, meg sem kottyan."
Írói szemszög:
A két szerelmes nyugodtan, s csendesen pihent, míg a nappaliban Elliott, Diego és Lila közt gyerekes háború zajlott.
"Enyém az utolsó szelet!" Kiabálta suttogva Elliott, a csoki tortára utalva.
"Én vagyok a barátja, én eszem meg." Fenyegetőzött a másik férfi is.
"Én vettem!" Dobálta őket az indiai párnákkal. "Várjatok!" Mutatta fel az ujját, mire a két vénember ránézett. "Osszuk három felé!" Húzott elő egy kést, majd a tortához hajolt. A két férfi figyelte, hogy biztos ugyan akkora szeleteket vágjon. "Tessék." Adta oda nekik büszkén az egy-egy szeletet, majd ő is jóízűen falatozta a sajátját.
"Ez mennyei!" Hümmögött Diego, amit a többi kettő egy bólogatással reagált le. "Lila, elmegyünk boltba még egyért?" Vetette fel az ötletet.
"Igeen!" Sietett az ajtó felé a lány, majd gyerekes módon lefutottak a lépcsőházban. Elliott nevetve figyelte őket, és csendben nekiállt kávét főzni...
Folytatjuk...
YOU ARE READING
𝐶𝑟𝑖𝑚𝑖𝑛𝑎𝑙☂︎ ✅
FanfictionBefejezett <3 A történet spoilert is tartalmazhat, szóval ha nem láttad az Esernyő Akadémia 2 évadját nem ajánlatos elolvasni. Viszont ha érdekel, jó szórakozást♥︎ 1.évad: part 1- part 13. 2.évad: part 14- part 24. 3.évad: part25- part 25.