☂︎𝑃𝑎𝑟𝑡 11.☂︎

392 22 2
                                    

Arya szemszöge:

Miután megittuk Vanya kakaóját és ettünk a sütikből, Allison betett egy filmet. Ő és Luther benyomták magukat közénk Ötössel. Luther és Allison ölelkeztek, Vanyát eléggé érdekelte a film, Ben olvasott, Diego a késeivel játszott, Ötös durcizott, én pedig Klaussal dumáltam.

"Na és együtt vagytok?" Kérdezte, viszont suttogva beszéltünk.

"Lehet." Vigyorogtam, mire elmosolyodott.

"Tudtam." Nevetett halkan. "És örülök hogy boldog vagy, szeretlek hugi." Adott egy puszit a fejem búbjára.

"Én is." Mosolyogtam, majd folytattuk a trécselést. Kb.éjfélkor lett vége a filmnek, ami azt jelentette jöhet egy kis felelsz vagy mersz.

"Na Ötös, felelsz vagy mersz?" Néztem gonoszul.

"Hé ebbe nem mentem bele." Nevette el magát. "De felelek." Mondta, mire folytattam.

"Hogy hívták az exeidet?" Mosolyogtam huncutul, mire kínosan elnevette magát.

"Nos...egy volt, Dolores. És egy próbababa volt." Nevetett, mire mind felkuncogtunk. Olyanok voltunk mint a gyerekek, és nagyon élveztük.

"Na gyerekek, ideje zuhanyozni, aztán jön a táncparti! Sok a fürdőszoba, szóval mindenki külön megy zuhanyozni. Ti is." Adta ki az utasításokat Allison, majd ránk mutatott Ötössel. Kivéve a pizsimet felballagtam az egyik fürdőbe. Levedlettem a ruháimat, majd persze egy törülközőt elővéve beléptem a zuhanyba. Pár perc múlva megérkezett Ötös.

"Hé!" Szóltam rá, mire végigmért.

"Azért nyugi, elmegyek csak nálad a pizsim." Nevette el magát, majd megfogva az említett ruhadarabokat, leteleportált.

Megmosakodtam, majd miután megtörölköztem felöltöztem. Én voltam az első aki lejött, így beleettem a pizzába. "Szia Vanya." Mosolyogtam a lányra.

"Tetszik a pizsid." Kuncogta el magát. "Kapok én is?" Kérdezte, mire odaadtam a kezébe egy szeletet. "Ma alig ettem." Sóhajtott. Mire mindenki leért, megettük azt az egy-egy szeletet.

"Most mindenki ki a konyhába, mi Klaussal előkészítünk mindent." Hesegetett ki Allison minket. Mindenki rátapadt a pizzára, Ötös amikor észrevette a nyakam csak büszkén kihúzta magát. "Gyertek!" Mondta Allison. A takarók a nagy folyosó közepére voltak leterítve, így puha felületet hagyva az amúgy hideg padlón. A rádió a lépcsőre volt téve, ugyan úgy mellé pár pia és poharak. Mivel senkin nem volt cipő kényelmes volt. Allison felnyomta a hangot, majd elkezdtünk a szó szoros értelmében pizsi partizni.
"Just like his wife when she was beautiful..." Énekelte Allison a zenével.

"He shouted out..." vágtam közbe hangosan. "I'm all yours, babooshka, babooshka, babooshka, ja, ja!" Ordítottam, mire Klausnak tátva maradt a szája. "Ennyire rossz volt?" Néztem mikor vége lett a dalnak.

"Nem dehogy, ez csodálatos volt!" Nevette el magát Vanya, mire meghajoltam. Jött a következő zene, amire tovább tánciztunk. Körülbelül egy óra múlva, hiába csak egy pici pia volt bennünk, megcsúsztam ezzel beütve a sebem. "Megvagy?" Kérdezte aggódva Vanya.

"Gyere segítek." Mondta Diego, mire elutasítottam.

"Nemnem, nálad kések vannak." Toltam el, mire Ötös akart engem felvenni. "Te sem mert nem." Toltam el őt is, majd rámutattam Allisonra. "Te. Fel, fel." Néztem boci szemekkel a lányra, mire felvett és bevitt a nappaliba ahol aludni fogunk.

"Hozunk pizzát, Ötös te nézd meg a sebet." Adta ki az utasítást Ben, mire ők kimentek a konyhába. A fiú feltolta a pizsama nadrágom és elkezdte nézegetni a sebem. Végigsimítottam a kezén majd megszólaltam.

"Házasodjunk össze." Mondtam halkan, mire furán nézett.

"Ary te már fáradt vagy..." nevetett.

"Nem igaz, házasodjunk össze. Itt és most." Suttogtam, mire visszahajtotta a nadrágomat.

"Nem." Mosolygott gúnyosan mire bedurcáztam. "Jajj ne durcizz már." Nevette el magát.

"Na pizzát?" Jöttek vissza.

"Kérek!" Tapadt rá Diego. Minden elkezdtünk enni, majd amikor megvacsoráztunk, már körülbelül hajnali 3 lehetett, így körbeültünk, és beszélgetni kezdtünk.

"Jön az igazság órája..." mondta Luther drámaian, meggyújtva egy gyertyát az egyik pizzásdobozon. "Kezdek." Mondta. "Elmondhatom?" Pillantott rá Allisonra, aki bólintott. "Együtt vagyunk Allisonnal." Hadarta, mire mindenki örvendezni kezdett.

"Én jövök..." sóhajtott Diego. "Mi szakítottunk a nyomozólánnyal." Hajtotta le a fejét. Megöleltem a fiút, majd Allisont kihagyva kezdett bele Klaus.

"Nos...véletlen egy rossz táskát vettem el egy vonaton, ami egy pár hónapra a vietnámi háborúba vitt, ahol...megismertem egy fiút, de...meghalt." Könnyezett be, mire megszólaltam.

"Ezt miért nem mondtad?" Mentem oda hozzá, majd szorosan megöleltem.

"Én jövök..." mondta Ötös míg én vigasztaltattam a bátyám. "Összejöttünk Aryaval." Hadarta ő is, mire mindenki meglepődött fejet vágott.

"Tudtam!" Kiáltotta Ben nevetve. "Ez csodálatos." Mosolygott.

"Ja, ezért volatok ilyen édesek." Mosolygott Al. "Tisztára megváltoztattad." Suttogta hangosan, mire elnevettem magam. "De akkor sem alszotok egymás mellett." Vágott szigorú fejet.

"Nos nekem nincs sok titkom, szeretem a csokit." Kuncogott Ben, ami mindenki arcára mosolyt csalt.

"Én...megkaptam a főszerepet a zenekarban." Örvendezett Vanya, mi pedig vele.

"Megettem egy-egy szeletet a pizzából Vanyával." Vallottam be, majd nevetésben törtem ki.

"Te szörny!" Drámázott Ben letéve a könyvét.

Az elkövetkezendő fél órában nagyon jól éreztük magunkat, mintha csak csak gyerekek lettünk volna. Nevettünk, táncikáltunk és még rengeteg másoknak unalmasnak tűnő, ám számunkra felemelő és élvezetes dolgokat csinálunk.

"Ah..." ásítottam (najó ez extra furán néz ki😆~ szerk.)

"Fáradt vagy?" Pillantott rám Diego, mire bólintottam egyet. "Szerintem akkor menjünk aludni" ajánlotta, mire elkezdtünk bólogatni. Helyet foglaltam az egyik "ágynál„, majd a többiek is

"Jó aludjatok együtt na." Adta be a derekát Allison, mire Ötös bemászott mellém. Hozzábújva hajtottam álomra a fejem...

Hola! Bocsi ha ez a rész picit rövidebb lett, a következőkben megpróbálok a 900-1500 szavas "keretbe„ beleragadni, és az eseményeket is jobban beindítani🥰

𝐶𝑟𝑖𝑚𝑖𝑛𝑎𝑙☂︎ ✅Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang