☂︎𝑃𝑎𝑟𝑡 19. ☂︎

259 16 4
                                    

𝘕𝘪𝘯𝘦 𝘪𝘯𝘤𝘩𝘦𝘴...

Arya szemszöge:

Reggel amikor felébredtem, Ötös még nagyban aludt, szóval csendesen kimásztam mellőle, és kimentem a konyhába. Még félig sötét volt, de a nap arany-barna sugarai már gyöngén bevilágítottak. A hűtőhöz sétáltam, és kivettem az epreket, egy banánt és az áfonyákat.

Mind megmostam, és kitettem egy pár áfonyát illetve epret a fából készült tálcára. A banán felét is felvágtam, és azt is rátettem a tálcára. A poharamba öntöttem narancslevet, és leültem a kanapéra.

"Jó reggelt." Jelent meg egy kócos Lila, majd nagyot ásítva vett a gyümölcsökből a tálcámon. "Hogy aludtál?" Vigyorgott, mire megforgattam a szemem, értve mire gondolt.

"Nem tudod hogy esetleg szólt-e Ötös a többinek?" Kérdeztem halkan, mire megrázta a fejét.

"Fogalmam nincs, de szerintem tudnak róla." Vont vállat. A reggelim Lila segítségével fejeztem be, majd bementem Ötöshöz.

"Jó reggelt." Köszönt álmosan.

"Jó reggelt." Bújtam hozzá, s a fejem a mellkasán pihentettem. "Szóltál a többieknek?" Kérdeztem.

"Aha, délre." Ásított.

***

"Sziasztook!" Mosolygott Elliott, aki éppen a bevásárlásból tért vissza. "Mikorra várjuk a testvéreiteket?" Érdeklődött.

"Azt mondtam nekik délre jöjjenek." Válaszolt Ötös, aki éppen narancslevet pakolt ki az asztalra. (Igen ebben a sztoriban mindenki nagyon szereti a narancslevet) Én a kanapén ücsörögtem, a fejem Lila vállán pihentetve, mert megint kómás voltam.

"Hány óra?" Motyogtam.

"Tíz perce múlt fél tizen kettő." Válaszolt a mellettem ülő Lány.

"Baszki." Pattantam fel a kanapéról, majd besietve a szobánkba, kivettem egy sárga alapon kék csíkos ruhát, és magamra kaptam. Egy fehér edzőcipő társult hozzá, a hajam pedig simán összefogtam.

11:47

Még időben voltam. Kimentem a többiekhez, akik szinte toporzékolva várták a többieket.

"Azt hiszem itt vannak." Sietett az ajtóhoz Diego, majd kinyitotta.

"Sziasztook!" Mosolygott Allison, aki mögött Luther kukucskált.

"Szia Allison." Öleltük meg.

"Szia, Lila vagyok, Diego barátnője." Mosolygott az indiai lány.

"Üdv a családban." Küldtek egy biztató mosolyt felé. Lassan mindenki megérkezett, és már a nappaliban beszélgettünk.

"Arya, és ti tényleg azóta együtt vagytok?" Kérdezte Vanya.

"Persze. Volt amikor külön voltunk, viszont mondhatom hogy igen." Mosolyogtam, és válaszomon az említett fiú is elmosolyodott.

"És Arya, mi tart még Ötös mellett?" Érdeklődött Allison, miközben beleivott a poharába.

"Huszonhárom centi" vigyorogtam, mire Allison félre nyelt, Ötös pedig vörösen a kezeibe temette az arcát.

"FUJ EZT NEM AKARTAM TUDNI!" Akadt ki Klaus, miközben Ben szinte a beleit nevette ki. Diego meg Lila csak csendesen nevettek.

"Fúj" nevetett Vanya is, majd tovább szórakoztak. Megbeszéltük mi minden történt az idő alatt amíg itt voltunk.

"És mikor megyünk vissza 19-be?" Kérdezte Klaus.

"Nos, még kell pár számítást csinálnom, de úgy vélem pár nap, szóval készüljetek. Mivel nincs Intéző, mindennek simán kellene mennie." Mosolygott büszkén mellettem Ötös, miközben a kezem cirógatta.

"És Lilával mi lesz?" Kérdezte aggódóan Diego.

"Hát... mivel kicsit furán viselkedtél, megkérdezhetem mikor van a szülinapod?" Húzta fel a szemöldökét.

"Az évet nem tudom, de október egy. Anyám titkolta előlem, egészen amíg meg nem halt." Vont vállat a lány.

"Várjatok...miből maradtunk ki?" Nevette el magát Luther.

"Lila 'anyja' " mutatott idézőjeleket az ujjaival Diego,"Az Intéző volt, viszont őt kinyírták. Valószínüleg Lila sem ebből a korból van, hiszen neki is van szuperereje, még pedig hogy utánozni tudja mások erejét." Mesélte Diego, mire mindenkinek leesett az álla.

"Viszont teljesen a ti oldalatokon állok, főleg hogy anyám halott, biztonságos vagyok." Tette hozzá Lila.

"Engem meggyőzött." Dőlt hátra Klaus.

"Szimpatikus a csaj." Bólogatott Ben is. "Őt is visszük?" Kérdezte.

"Szerintem jobban járunk." Mondtam nekik, és mindenki egyet értett. "Amúgy témát váltok, de veletek mi lesz?" Néztem Lutherék felé.

"Én még mindig szeretem." Mondta halkan Luther.

"Allison meg Mrs.Luther volt a szeretőm, szóval csókoljátok már meg egymást." Mutogatott össze-vissza Klaus.

"Férjnél vagyok!" Nevetett Allison.

"Nembajaaz!" Szólt oda Elliott is.

***

"Kaptam egy levelet apától." Jutott eszembe.

"Én is." Mondták sorban minden, amit furcsálltam.

"Nektek is egy étterembe kell menni? Én nem tudom a nevét, de Ötös igen." Nevettem.

"Aha." Bólogattak. A mellettem ülő fiú csak mosolygott a magyarázásomon. Én elmosolyodtam amikor láttam hogy Allison mennyire szorongatja Luther kezét.

"Látod amit látok?" Hajolt oda suttogva Ben.

"Aha, nagyon aranyosak." Suttogtam vissza.

"Ti is édesek vagytok." Mosolyogva nézett vissza ránk Ötössel. "Hiányoztál."

"Te is, de még mennyire" kuncogtam, mire adott egy puszit a fejemre. Ez amolyan Diegos, Benes és Klausos dolog volt. Még nagyon sokáig beszélgettünk, azt is megbeszéltük hogy holnap hatkor közösen megyünk az étterembe apához...

Folytatjuk...

𝐶𝑟𝑖𝑚𝑖𝑛𝑎𝑙☂︎ ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora