☂︎𝑃𝑎𝑟𝑡 10.☂︎

457 21 1
                                    

Arya szemszöge:

"Jó reggelt" Mondta Ötös a reggeli hangján.

"Szia." Dörzsöltem meg a szemem.

"Hogy aludtál?" Mosolygott, majd elkezdtem nyújtózni.

"Jól, de hány óra van?" Ásítottam, mire elgondolkodott.

"Kérdezz kettőt és könnyebbet." Nevetett. "Szeretnél reggelizni?" Pillantott rám, mire bólogatni kezdtem. Felkent, majd felém nyújtva a kezét felhúzott, és hirtelen magához rántva elteleportált a konyhába.

"Na erre nem számítottam." Nevettem.

"Mit kérsz reggelizni?" Nézett bele a hűtőbe. "Nincs nagyon sok választék." Nevetett kínosan. "Meghívhatlak egy reggelire?" Kérdezte.

"De nem akarom hogy eltarts." Hajtottam le a fejem, mire leguggolt elém.

"Megint mondom, ha nem akarnálak meghívni nem tenném." Simította meg az arcomat. "Meg akkor tegnap nem hurcoltalak volna el a partyra." Nevetett mire szemforgatva csatlakoztam.

"Ezt nem lehetett volna kedvesebben?" Dőltem el a kanapén.

"Na átkötjük a lábad, rendben?" Kutatott a szekrényben. "Megint lehet fájni fog a fertőtlenítés de csak egy picit." Kezdte el leszedni a kötszert. "Már tök szép ahhoz képest hogy csak pár napja történt." Nézegette a sebet. Lefertőtlenítette, majd óvatosan megint bekötötte. "Tetszik a hajad." Vigyorgott, mire automatikusan én is ránéztem az övére.

"A tiéd is." Nevettem. "Na elmegyek felöltözni." Pattantam fel, majd a lábam miatt óvatosan, de lementem. Felvettem egy tört fehér garbót és egy fekete farmert, ami mivel picit bő volt jól illett a garbóhoz. "Kész vagyook!" Mentem fel. "Ejjha, jól nézel ki." Dicsértem meg a fiút akin egy fekete-fehér csíkos ing illetve egy fekete farmer volt.

"Összeöltöztünk." Nevetett, majd adott egy puszit. "Mehetünk?" Kérdezte, mire bólintottam. Felvettem a kabátom és a csizmámat, majd elé álltam és elteleportáltunk. Bementünk, kértünk kaját, majd nekiálltunk enni. "Miért van rajtad garbó?" Kérdezte két falat közt.

"Ezért." Mondtam, majd picit lehúztam a garbó nyakát, mire elnevette magát látván a nagy piros foltot amit az okozott hogy megvakartam azt, s a hosszú körmeimnek köszönhetően piros lett. "Nem vicces." Durcáztam. "Mit mondunk Allsionéknak?" Kértem számon mire lejött a vigyor az arcáról.

"Ó basszus erre nem is gondoltam. Ömm..." gondolkodott el. "Szúnyogcsípés!" Találta ki a borzalmas ötletét.

"Ezt nem fogják bevenni." Nevettem.

"Dehogynem." Húzta ki magát majd elment fizetni. "Mit szólnál ha elmennénk az akadémiára?" Kérdezte kifelé menet. "Úgyis csak egy saroknyira van."

"Oké, de ha lebukunk a te hibád lesz." Nevettem, majd csendben sétáltunk. Amint odaértünk, adtam neki egy rövid csókot, amibe belepirult, majd benyitottam a nagy faajtón. Az fogadott ahogy az egész család a nappaliban csücsül. "Helóka, mi történt hogy itt az egész család?" Vettem le a kabátom.

"Szia Arya, próbálunk rájönni ki ölte meg apát, de semmire nem jutottunk." Sóhajtott Diego.

"Ajaj Ötös, miért vagy vörös?" Cukkolta őt Klaus, mire én megpóbálva nem nevetni lehuppantam a földre.

"Semmi nincsen...melegem van." Csücsült le ő is mellém, mire rápillantottam és elnevettem magam.

"Hazug..." suttogtam, mire ő is elmosolyodott.

"Miért vigyorog mindenki betegen?" Pillantott fel Vanny a bambulásából.

"Ötös felszedte Ary-t!" Kürtölte el Klaus, mire nekidobtam egy párnát.

𝐶𝑟𝑖𝑚𝑖𝑛𝑎𝑙☂︎ ✅Where stories live. Discover now