☂︎𝑃𝑎𝑟𝑡 18.☂︎

308 18 4
                                    

"𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘭𝘰𝘷𝘪𝘯' 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘢𝘣𝘺"

Arya szemszöge:

"Milyen volt a mai nap Lilaval?" Érdeklődött, miközben a mexikói még mindig félpucéran szenvedett a kanapén.

"Nagyon jó, baromi kedves." Mosolyogtam.

"Holnap elmegyünk Diegoékkal a mexikói konzulátusra, ha szeretnél jöhetsz, apát keressük." Magyarázott.

"Mennék, de nincs ruhám sem." Gondolkodtam el.

"Lila szerez nekünk ruhát, ugye?" Nézett az indiaira, aki bólintott egyet.

***Másnap***

"Jó reggelt." Puszilgatta az arcom Ötös, amin jót kuncogtam.

"Jó reggelt." Köszöntem vissza, mire meglepetten nézett rám. Az én arcom is hasonló lehetett.

"Mi...hogyan?" Bámult el, mire megvontam a vállam. Kissé lehúzta a ragasztót ami a nyakamon volt, majd sokkosan hátradőlt. "Teljesen begyógyult!" Örvendezett. "De hogyan?"

"Fogalmam nincs." Válaszoltam, mire mosolyogva megcsókolt.

"Fiúk, lányok ébresztő! Arya hangja visszajött!" Kiabált, mire Diego azonnal előttünk termett. Lehúztam a sebtapaszt, mire ő is elég meglepett arcot vágott.

"De...várjunk. Nem lehet hogy azért van mert erősödtek az erőid, és ez egy úgymond ez egy mellékhatás?" Kérdezte Lila.

"Lehetségesnek tartom, most hogy belegondoltam." Gondolkodott el Ötös. Megvontam a vállam, majd levágódtam a kanapéra.

"Szépséges napunk van a mai napon." Hadovált Diego, amin mindenki elnevette magát.

"Na ma hozok nekünk ruhát, és elmegyünk a konzulátusra megkeresni apucit." Mutogatott Lila.

***

Az unalmas reggelünk lefolyta után Lila eltűnt, viszont pár óra múlva visszatért, kezében egy öltönnyel, és két ruhával.

"Ötös...sajnálom, de a piciny testedre nem találtam öltönyt. " Nevetett, mire az említett fiú szemforgatva folytatta a kávéja elfogyasztását. "Arya, Diego, gyertek velem." Parancsolta, mire utána mentem. A fürdőben ledobta a ruhadarabokat, majd elkezdett minket ötlöztetni.

Körülbelül fél óra múlva készen voltunk, ő pedig büszkén nézett végig magán, illetve rajtunk. Visszaöltöztünk a rendes ruháinkba, majd visszamentünk. Szó nélkül mentem oda a telefonhoz, majd tárcsáztam Sonját.

"Szia Sonja, Arya vagyok. Majd elmesélem mi és hogyan, viszont el szeretném mondani hogy ma este nem leszek otthon, családi dolgokat intézünk." Hadartam el.

"Rendben, várlak majd haza!" Mondta, majd letette a telefont.

"Elintézve." Mosolyogtam. "Amúgy hánykor megyünk?" Érdeklődtem, miközben leültem a barátom mellé.

"Úgy kb, 2 óra múlva." Vont vállat Ötös.

**még egy kis előre ugrás mert lusta vagyok😱**

Megérkeztünk a felettébb ismerős épülethez, ahol a konzulátust tartották.

"Ti hárman maradtok, én körülnézek." Parancsolta Diego.

"Megyek veled!" Szólt Lila, majd a férfi után ment.

"Ne csak álldogáljunk, gyere táncizni." Szóltam rá a fiúra, aki csak mosolygott. A többi ember közé húzva megragadta a derekamat, és táncolni kezdtünk.

"Nem is tudtam hogy ilyen jól tud táncolni, hölgyem." Kuncogott, mire büszkén kihúztam magam.

"Tudod, még mindig mexikói vagyok." Nevettem. Táncoltunk egy darabig, majd Ötös elgondokodott valamin. "Min jár az eszed?" Öleltem meg.

"Azon hogy hol vannak eddig Diegoék." Válaszolt.

"Inkább nézzük meg őket, biztosabb lesz." Ragadtam meg a kezét, majd elindultam arra amerre ők is mentek.

"De jó hogy itt vagytok, segítenetek kéne!" Szólt Lila miközben egy fehér rövid hajú pasit rúgott hasba. Az egyik mögém jött, de gyorsan kapcsolva elugrottam előle. Megpróbálta elkapni a karom, de bevertem neki, így kicsit megtántorodott. A másik is jött felém, így ő a hasába kapott egy rúgást, ami miatt felordított és lecsúszott a fal mentén. A folyosón lévő egyik ceruzát felkapva hajítottam az indiai lánynak, aki ezt gyorsan elkapva szúrta meg a harmadik svéd férfi combját. Felordított, majd megpróbált beverni egyet a lánynak, de Diego a késével odaszögezte a falhoz a felsőjét, így nehezebben tud majd kijönni.

"Gyertek!" Mondta gyorsan Ötös, majd megragadta az én és Lila kezét, aki már eleve a bátyám tenyerét szorongatta. Egy pislogáson belül a kocsi mellett ültünk, ahova villám gyorsan bepattunk, s Diego elhajtott.

"Na ez vicces volt." Nevetett Lila. "Találkoztunk az anyukátokkal, de apátokat nem láttuk." Mondta.

"Értem." Bólintott Ötös. Nekidőlve a vállának csuktam le a szemeim. "Fáradt vagy?" Suttogta, miközben a karom cirógatta.

"Kicsit." Ásítottam. Ez után szinte rögtön elaludtam.

***

Felkeltem, de mostmár az ágyunkban, és Ötös felsőjében ébrettem. Kikánszálódtam, majd kimentem a nappaliba ahol már sötét volt, s csak a hold világított meg egy kis részt. A kanapén betakarózva ült Ötös, egy könyvet olvasva a lámpa fénye alatt. Amint észrevett, elmosolyodott és letette a könyvet.

"Jól aludtál?" Kérdezte halkan.

"Aha, hány óra?" Bújtam mellé.

"Hajnali kettő." Nyomott egy puszit a homlokomra, miközben átölelte a vállam, amíg én nekidőltem a mellkasának.

"Tudod, ez furán fog hangzani, de ha esetleg itt is ragadunk 1963-ban, akkor is remélem egyszer majd alapíthatunk családot vagy ilyesmi." Suttogtam, mire elkuncogta magát.

"Ha rajtam múlik, akár 2019-ben, akár itt, de megvalósítom a kívánságod." A szavak amik elhagyták ajkait, megmelengették a szívemet. Szerettem ezt a fiút, talán túlságosan is. "Jó újra hallani a hangod." Adott egy puszit a hajamba. Elkuncogtam magam, majd elkényelmesedve ásítottam.

"Mehetünk aludni?" Kérdeztem álmosan, mire bólintott. Felállt, majd a kezét felém nyújtva megfogtam az ujjbegyeit, s felhúzott. Miután levágódtunk az ágyba kb. tizenöt perc múlva aludtunk.

***

"Jó reggeelt!" Ordított be a bátyám, mire a takarót a fejemre húzva mordultam egyet.

"Hasatokra süt a naaaap!" Kiabált Lila is, mire felmutattam neki a középső ujjam, ő pedig válaszul kinyújtotta a nyelvét.

"Hogy aludtál?" Kérdezte mellettem Ötös, mire hozzábújtam.

"Mélyen." Ásítottam. "Tényleg a hasunkra süt a nap." Néztem arra az egyetlen napsugárra ami a pocakunkat világította meg, miközben mindenhol szinte sötét volt.

"Ma nem kéne visszamenni Sonjához? Biztos érdekli hogyan jött vissza a hangod." Vetette fel az ötletet, mire még jobban hozzábújva, bólintottam. Miközben ő a hajamat cirógatta, én a mellkasán pihentetve a fejem próbáltam észhez térni.

"Na gyertek reggelizni." Szólt be a szobába Elliott, mire álmosan kipattantam.

"Mi a reggeli?" Ásított Ötös.

"Rántotta baconnel." Tette elénk a tányért a legidősebb férfi, majd a reggeli után a napunk punnyadással, és szórakozással tellett.

𝐶𝑟𝑖𝑚𝑖𝑛𝑎𝑙☂︎ ✅Место, где живут истории. Откройте их для себя