6. Bratranec?

3.5K 228 6
                                    

Vešla jsem do třídy a pohledem střelila k mé lavici.

Někdo tam seděl. Ten někdo byl Nia. Si troufá hošánek.

Přejdu k lavici a střelím k němu vražednej pohled.

,,Promiň?" zaptala jsem se a čekala na jeho odpověď.

,,Za to už ses mi omluvila" mrkl na mě a to mě ročílilo.

,,To je moje lavice, tak laskavě vypadni" pronesla jsem výhružně, ale s ním to nehlo.

,,Tak si sedni dopředu." ukázal na lavici před ním.

,,Trhni si." řekla jsem a sedla jsem ispřed něj. Neměla jsem potřebu se s někým hádat.

On se jen zasmál, když zrovna přišel učitel.

,,Je tu něco k smíchu pane Marco" zeptal se povíšeně a já se usmála, konečně. Patří mu to.

,,Ano, tady slečna White" zasmál se a celá třída s ním. Super je tu první den a už mě ponižoval.

,,Jdi k čertu" pověděla jsem výhružně a všichni stichli.

,,Oba dva zůstanete po škole" posadil se na židly a otevřel si svůj sešit.

Však proč ne? Jsem po škole a to jsem nic neudělala. Já ho tak nenaávidím.

Učitel začal mlet nějaké kraviny a já vypla.

Ucítila jsem jak mi zavibroval mobil v kapse a tak jsem ho vytáhla.

Jedna přijatá zpráva od Drese.

Ahoj, taky se tak nudíš?

Musela jsem se pousmát jak se začal chovat jinak.

Za šest dní je úplněk a já protentokrát nechci riskovat. Zvažovala jsem.

Ani netušíš jak a nabídku příjmám.

Odepsala jsem a čekala jsem na odpověď od Drese.

Super, po škole tě počkám na parkovišti.   Odepsal.

Promiň ale jsem poškole kvůli tomu novýmu klukovi -,- .  

Zamračila jsem se.

,,Slečno White, dnes už jste po škole a nechcete být i zítra že ne?"  zašklebil se staroch jeden. 

Sice má kolem čtyriceti ale to nevadí.

Zakývala jsem hlavou a strčila jsem si mobil do kapsy. 

Cítila jsem jak mi mobil zavibroval v kapse a lechce jsem sebou cukla. 

Další zpráva od Drese.

Nevadí počkám na tebe, zkus se odtamtut vytratit dřív :p

Ok

Napsala jsem poslední zprávu a mobil dala do kapsy a dělala že dávám pozor, i když jsem nechápala ani jednu hlásku.

Hodina ubíhala hrozně pomalu. Měla jsem pocit jako by se každou sekundu zpomalovala.

Když už jsem se dočkala zvonku vyšla jsem před třídu a lehce se usmála. Stál tam Dres a čekal na mě.

,,Ahoj" špitl potichu.

,,Ahoj" usmála jsem se do široka.

Mám pocit že není tak špatný. Já snad uvažuju o tom že by jsme byli přátelé. Bylo by fajn aby jsme byli kamarádi.

,,Co máš teď?" zeptal se tak...tak příjemně.

,,Teď mám volno a potom mám chemii" řekla jsem a obočím jsem naznačila, aby řekl co má on za předmět.

,,Taky volno a chemii máme spolu takže se uvidíme." usmál se, tentokrát to nebyl ten záměrný ušklebek nebo necený úsměv, byl to milý a upřímný usměv.

,,Co chceš podniknout?" zvedl na mě obočí což mě rozesmálo.

,,Co tahkle aby jsi mě trošku připravil na úplněk?" zvážněla jsem trošku a on jen protočil očima.

,,Co se má stát o úplňku?" ozval se hlas za námi. Byl to někdo koho nemám ráda. Byla to nenávist na první pohled. Nia.

,,Máme mít rande" mrkl na něj Dres a pak nenápadně na mě.

Hned jsem pochopila jseho plán a spolupracovala.

,,Co závidíš?" zašklebila jsem se na něj.

,,Jak bych mohl žárlit když nemám city?" mrkl a odešel.

Vůbec jsem nechápala co tím chtěl říct, ale Dres vypadal že ví co se děje a vypadal trochu zaraženě.

,,Děje se něco?" nadzvihla jsem jedno obočí.

,,Tady ne!" řekl a chytl mě za ruku a tahal mě pryč. Hrozně to bolelo, nechytil mě totiž za dlaň ale za předloktí a ten jeho stisk, myslela jsem že mi tu ruku rozdrtí.

Konečně jsme zastavili v parku kousek od školy.

Vydýchala jsem se a už jsem se připravovala že něco řeknu, ale v tom mě Dres políbil.

Nebránila jsem se tomu, ba naopak, spolupracovala jsem.

Byl to ten nejkrásnější pocit na světě.

Když jsme se od sebe oddálili aby jsme se nadechli lehce se pousmál.

Koukali jsme se do očí toho druhého, topila jsem v jeho očích. Měl je tak krásné.

Stáli jsme tam asi pět minut a jen tak se na sebe dívali.

,,Copak vy hrdličky" zasmál se Nia a já jsem se sebou leknutím trhla.

,,Nio vypadni, nemáš tady co dělat." zařval Dres tak hlasitě až jsem se skoro lekla.

Nia se nadechoval že ho odpálkuje ale já mu to nedovolila.

,,Počkat ty ho znáš?" nadzvedla jsem tázavě ale taky trochu naštvaně obočí.

,,Je to můj bratranec" zasmál se Nia.

Bratranec? Vážně? Není trochu mladý aby byl strejda.

,,Vlastně pra-pra-synovec" řekl a na jeho tváři byl teď již známy úšklebek.

Vyvali jsem na něj oči. Pra-pra-synovec? To co je zač? A kde je Dres? On mě tu nechal s ním.

,,Co-co jsi zač?" špitla jsem potichu.

,,Něco silnějšího, rychlejšího, chytřejšího než ty. A aby jsi věděla Dres ti dal pusu jen abych mě přesvětšil že spolu chodíte, ale já nejsem Idiot." pověděl.

Jen jsem tam stála a koukala jak největší pako.

,,Neměl by jsi být mrtvý?" nedala mi hlava, prostě to nemohla zahodit a žít dál. Musela to zjistit, i kdyby toho potom hrozně litovala.

x

Tak je tu nový díl :) Je trošku delší než obvykle a to z toho důvodu že za pět dní ( 25.2. ) mám svátek. To je menší dárek :* Pokud se vám to líbilo můžete dát vote popřípadě zanechte komentář :) Pokud máte nějaké připomínky ohledně příběhu napište to prosím do zpráv ;)  Jaký máte názor na Niu? A co si myslíte o první puse? Bylo to co Nia řekl pravda nebo ne? Bude někdy i další nebo ne?  Mám vás ráda užijte si víkend a ti co mají Jarní prázdniny ( jako já :D ) tak si je užijte, odpočtněte si a hlavně mějte super náladu :*

Miluju vás

-L

Black and White [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat