18. Úplně sám...

2K 165 4
                                    


Dresic's POV

Měnila se přímo před demnou. Vůbec jí to nebolelo, a kaho by to bolelo? Proměnu vůbec necitíte, prostě se změníte.

Co to? Slyšel jsem jak zezhora něco třísklo.

Tessa se na mně podívala vystrašeným výrazem.

,,Vydrž hned jsem zpátky"

Nechtěl jsem jí tam nechat samotnou, ale musel jsem.

Vyběhl jsem nahoru a prohledal celý barák. Nikde nikdo. Jen já a Tessa.

Seběhl jsem schody jak nejrychleji jsem mohl. To co jsem viděl, nebo spíš neviděl mi vyrazilo dech. Tessa tam nebyla.

,,Alexander!" procedil jsem mezi zuby i když jsem věděl že mně neuslyší.

Vytočil jsem číslo na Niu. On mi snad pomůže.

Párkrát to píplo a pak to zvedl.

,, Co potřebuješ? Mám toho teď moc."

,,Alexander unesl Tessu" vyhrkl jsem ze sebe.

,,Tak se uklidni, půjdem jí hledat."

,,O to nejde že ji půjdem hledat, to je samozřejmost, ale je úplněk!"

,,Já vím, já vím. Za minutu jsem u tebe" řekl a típl to.

Trochu jsem si oddechl, ale ten strach co bi jí mohl províst ve mě zůstal. Hrozně se o ní bojím.

,, Jsem tu" objevil se vedle mně Nia.

,,Někdo tu byl, Tessa se měnila. Odběhl jsem nahoru se podívat, ale bikde nikdo, seběhl jsem spátky sem a už tu nebyla"

,,Uklidni se brácho." zasmál se.

,,Nejsem tvůj brácha" zasyčel jsem a málem jsem mu jednu vlepil. Vztek se ve mně hromadil jako špendlíky k magnetu. Na rovinu, Nia byl, je a vždy bude arogantní idiot.

,,Klídek, najdeme ji"

,,Jdeme!"zavelel jsem.

,,Kam?" vypadal dost vyjeveně.

,,Hledat Tessu!" opáčil jsem.

,,Jako hned?"

,,Ano hned."

,,Ale to nemůžeme"

,,Ale ano , můżeme. A jestli nezavřeš svojí klapačku hned tak se Tesse něco může stát"

,,Přemýšlej trochu! Když tam vpadneme jen tak, tak nepomůžeme ani jí a dopadneme hůř."

Proč má vždycky pravdu?

,,Protože jsem starší!" mrkl na mně.

,,Vypadni z mojí hlavy!" vyletěl jsem na něj znova. Teď už jsem se ale neudržel a jednu mu vlepil.

,,Au" řekl s výsměchem

Měl pravdu musíme se připravit. Musíme být chytří...

,,Ano chytří" znova se zasmál.

Nad tím jsem mávnul rukou a vyběhl schody do chodby, poté jsem zabočil do kuchyně. Z tohohle všeho mi celkem vyhládlo. K mojí smůle v ledničce nic nebylo.

,,Mám obědnat pizzu?" promluvil Nia.

,,Dík" daroval jsem mu jeden z mála usměvů. Nehodlám se hádat, né teď kdy je Tessa v nebezpečí.

***

Po dvou  hodinách jsme měli pizzu snězenou a věci nachystané k boji. Dnes už je docela pozdě tak jsem si šel lehnout. Zítra nás bude čekat stopování, protože pochybuju že se vrátili do Paříže, takže musí mít sídlo někde tady.

Potom všem přemýšlení na mně dolehl spánek. Ani nevím kdy jsem usnul, ale jsem za to moc rád.

Jacob's POV

Jako každý den jsem sledoval Tessu. Kéž bych jí tak mohl pomoct. Díky ní jsem poznal co vše na světě existuje něco jin3ho, ale co jsem nepochopil proč jsem do háje v tomhle světě úplně sám.

Netuším kam ji Joe nebo to byl David? Prostě jeden z nich ji někam rychle přemístil a teď po ní pátrám. Nejspíš ji vzal za tím hajzlem Alexandrem.

Xxx

Myslím že by to pro tento díl stačilo:) Konečně je tu opět Jacob :33 Už jsem to nemohla tajit :D

A teď ta horší zpráva...to překvapení jak jsem vám říkala, tak se mi dnes ozval jeden tajný človíček, že to nestíhá. Hrozně mně to i jeho/jí mrzí :( Snad to pochopíte a nebude vám to zas tak vadit.

A ta nejlepší zpráva....už jsme přesáhli 11K readers :33 Děkuju hrozně moc za skvělé ohlasy, miluju vás lidi <33

A ohledně přidávání částí, víc než jednu...max dvě kapitoly nestíhám :( Je to hrozně zkrz školu a sporty, ale na vás si vždy čas najdu !!

Hope liked it:)
-L

Black and White [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat