Ahóój :) Berte tohle za to že jste překročili 18K přečtení :3 Děkuju moc! O tomhle čísle se mi snad mohlo jen snít :) Je to celkově 99 otázek :D Fůů...dalo mi to hodně práce tak snad to oceníte :) Pokud se chcete ještě na něco zeptat tak mi napište do komentů nebo do zpráv ;) Dále Taguju @BarboraRerichova Užij si to zlato :*
btw. Stojí za přečténí, jsou tamdost trapné fakty :p :D
Hrozně vás miluju lidi <33Spíš se zavřenýma nebo s otevřenýma dveřma?
Se zavřenýma :D Kdyby byly otevřené tak neusnu :pBereš si domů šampóny/kondicionéry/mýdylka z hotelu?
Ne, ale už jsem to chtěla zkusit :DSpíš se zateženými závěsy nebo žaluziemi?
Ano :)Ukradla jsi někdy dopravní značku?
Ne!! :DPoužíváš lepíky?
Co jsou to lepíky? :D Asi ne no ;)Vystřihuješ a schovaváš si kupóny, aniž by si je použila?
Ne.....no možná jednou :D (Tak dvakrát, ale pšt :p )Bylo by ti milejší kdyby tě napadl medvěd nebo roj včel?
Jednoznačně medvěd :DMáš pihy?
Ne :) Ani bych je nechtěla :D ( Né že bych to neměla ráda, ale ke mně by to neseďelo)Usmíváš se vždycky na fotkách?
Vždy ne, ale většinou jo :)Co tě rozčiluje?
Když někdo pořád do kolola říká tu samou věc :D (Jako prosím,promiň, v pohodě a tak..)Počítáš si někdy svoje kroky při chůzi?
Ne :D Počítání si šetřím do matiky :)Stanovala jsi někdy?
Ne!!. A docela mně to děsí a nahání husinu.....no ti brouci a hmyz....prostě FUJ!! :DDJo? A kdy naposledy?
Nikdy :p :)Tancuješ někdy bez hudby?
Bez hudby ne a shudbou....neví jestli se to dá považovat za tanec :DPřiznej se-koušeš tužky?
Ne....ani tužku nenosím :DS kolika lidmi jsi strávila tenhle týden?
Vzhledem k tomu že chodím do školy, tak s hodně lidma :)Jak velkou máš postel?
Manželskou :3Písnička týdne?
Black Veil Brides - Heart of Fire ( V mediích ) <33Vadí ti když kluci nosí růžovou?
Tak jako nevadí mi to, je to jejich věc. Ale přijde mi to divné :DDíváš se na kreslené filmy?
Občas na Tučňáky s Madagascaru :DNejoblíbenější film?
Pokaždé jiný, ale momentálně Zůstaň se mnou (s titulkama na ulož to, kdyby se chtěl někdo podívat )Kde by jsi zahrabala poklad, kdyby jsi nějaký měla?
Koupila za něj Lamburghiny :D Ne dělám si srandu....asi na zahradě, kde jinde :DDo čeho si namáčíš kuřecí nugetky?
Do ničeho a moc je nemusím :/Tvé oblíbené jídlo?
I like pizza, pizza You like pizza, pizza We like....PIZZA!!!! ( Myslím že to mluví za vše :D Holky co byly se mnou na horách to pochopí ;) )Které filmy můžeš sledovat stále dokola a nikdy tě neomrzí?
DIVERGENCE!!!! <33Kdo tě naposledy políbil?
Mamka.....smutné :(