1. New school. New hate.

5K 287 12
                                    

,,Vstávat!" slyšela jsem Jakův hlas a potom studenou vodu na mém obličeji.

Ano můj bratříček mi vylil na ksicht studenou vodu, ale já si to nedám líbit.

Byla jsem celá mokrá. (žádné dvojsmysly :p ) Vyběhla jsem z postele a objala jsem Jacoba tak že byl taky mokrý.

,,To máš za to." vyplázla jsem na něj jazyk a nasměrovala ruku ke dveřím aby odešel, abych se mohle převléknout.

Vzala jsem si na sebe bílé tílko s černým vlkem a pomyslela jsem si že už nikdy nebudu normální holka. Co když mě nějaká blbá nána nasere a já vybuchnu a přeměním se předevšema.

Co si o tom pomyslí Jake? Mám velký strach, protože nevím jak vzládnu úplněk. 

Úplněk je za dvanáct dní a já nemám páru jak se naučit sebekontrolu.

K tílku jsem si vzala roztrhané džíny a černou mikinu aby mi nebyla zima.

Dala jsem bráchovi pusu na tvář a šla jsem do nové školy.

Cesta mi trvala deset minut, než jsem spatřila velkou šedivou budovu nazývanou školou.

Ctěla jsem vejít dovnitř, utéct všem pohledům co na mě hleděli, ale zrazu mě někdo zastavil.

Byl asi o hlavu vyšší než já, měl oříškové vlasy a modré oči.

Okolo stála jeho parta a skenovali mě od hlavy až k patě.

,,Kam si myslíš že jdeš?" zaptal se mě arogantně.

Bože jak já nenávidím arogantní blbce.

,,Do školy" odsekla jsem ho a pokoušela jsem se mu vyhnout, ale marně.

Chytil mě za zápěstí a prudce zatáhl tak že moje ruce spadly na jeho hruď.

Vlepila jsem mu facku a on mi ji oplatil, ale s větší silou a ranou takže to štíplo a já cítila jak mi tvář červená.

Začala jsem cítit vztek a pokud od tud nevypadnu tak se tu před stovkami lidí přeměním a možná bych i někoho mohla zranit.

,,Doufám že shniješ v pekle." odvrátila jsem se a běžela do školy.

Asi pět minut po zvonění jsem konečně našla ředitelnu.Zaťukala jsem.

,,Dále" ozvalo se a já vešla do vnitř.

,,Dobrý den. Já jsem..." nenechala mě domluvit ředitelka.

,, Tessa White. Já vím. Tady máš rozvrh a pojď se mnou ukážu ti třídu." řekla milým hlasem a tak jsem šla za ní a očima se koukala kolem a do rozvrhu.

Mám mít Anglinu. Super.

Když jsme dorazili před učebnu angličtiny ředitelka zaťuka a vešla.

,,Dobrý den třído. Tohle je vaše nová spolužačka Tessa. " dopověděla a ukázala na mě.

Hned jsem si všimla toho kluka jak mě zastavil na parkovišti. Tohle bude noční můra.

,,Dobrý den Tesso" pozdravil mě učitel ,,tady máš učbnici a sedni si vedle... Dresica" podal mi učebnici a ukázal na kluka z parkoviště.

No super.Ne jenom že mi dal facku, chodím sním do školy a do třídy, já s ním musím i sedět.

,,Třído budete dělat projekty na téma 'Nadpřirozeno' , po dvojcích jak sedíte v lavici.

Jako vážně? To mi snad život dělá naschvál.

Potom ještě učitel něco mlel ale já jsem přemýšlela nad tím jak vzládnu úplněk.

Když konečně zazvonilo, čekala jsem až všichni výjdou.

Našla jsem si svou skříňku a dala si do ní všechny učebnice, které jsem měla. Některé mi dala ještě ředitelka a tahat to vážně nehodlám.

Koukla jsem se do rozvrhu a měla jsem hodinu volno a pak výtvarku. Super výtvarku miluju.

Malování mi vážně jde.

Rozhodla jsem si vzít náčrtník a tužku, sedla jsem si na lavičku před školou a drobnýmy tahy jsem začala.

Chtěla jsem namalovat vlka, ale někdo mě vyrušil.

,,Měli by jsme si rozdělit práci" ozval se Dresic.

,,Ok" opověděla jsem a dál jsem si malovala. Začala se mi rýsovat hlava.

,,Já vytisknu obrázky a ty to napíšeš." řekl a já měla sto chutí mu jednu vlepit.

,,Na to zapomeň! Já to za tebe nebu dělat." řekla jsem a stoupla jsem v tom mi upadl náčrtník.

Chtěla jsem ho sebrat, ale Dresic byl rychlejší.

,,Dej mi to!" vykřikla jsem na něj, ale on jako by to neslyšel.

,,Proč maluješ vlky?!" zeptal se.

,,Protože se mi líbí." řekla jsem a natáhla jsem se pro náčrtník ale on kousek odstoupil abych ho nemohla chytit.

Znova jsem se pro něj natáhla, ale zakopla jsem a spadla na něj.

x

x První díl :33

xVěnuju ho fans stránky 'Pes je prostě láska'

x Každý vote a comments potěší ;)

-L

Black and White [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat