9. Letadlo

2.4K 201 7
                                    

,,Paní vzbuďte se, budeme přistávat." slyšela jsem pronikavá slova.

Probrala jsem se a připoutala jsem se k sedadlu.

Nemám ráda přistávání, vždy mám takoví špatný pocit.

Letadlo začalo klesat, po chvíli začalo brnět. Když už jsme jeli po zemi a brzdili najednou nás něco vyhodilo do předu.

Viděla jsem jen mlžky, jak lidi panikaří a oheň. Letadlose ocitlo v plamenech.

Snažila jsem se odpoutat, ale nešlo to.

Cítila jsem že každou chvíli....


Nia


Musel jsem Tessu sledovat. Skoro celej let prospala. Když jsme přistávali narazili jsme do dalšího letadla, které startovalo.

,,Do háje" vykřikl jsem.

Lidi panikaří a letadlo je v plamenech.  Musím najít Tessu. Musím!

Od jejího sedadla mě dělil jen oheň. K čertu s ohněm. Byla v bezvědomí.

Teď mám šanci. Oheň trošku snížil, tak jsem využil situace a přskočil jsem ho.

Byla tak sladká když nebyla při vědomí. Pás jsem rozthrl a vzal jí do náručí.

Měla malý puls. Sakra, to ne nesmí umřít. 

Je jediná možnost. Musím jí dát napít své krve.

Vhrnul jsem si rukáv a kousl jsem se do zápěstí, následně jsem jí přiložil zpěstík puse.

,,Notak pij. Nesmíš umřít.Nesmíš!"

Konečně se trochu napila.

Prorazil jsem část letadla a vylezl ven.

Když jsem byl bezpečně daleko od letadla, otočil jsem se.

Zničeho nic obě letadla vybuchla.

Rychle jsem se přemístil na parkoviště, kde jsem odchitil taxík.



Tessa

Co to? Kde... kde to jsem? 

Au, příšerně mě bolí hlava. Co se to stalo, nic si nepamatuju.

Letěla jsem v letdle a když jsme přistávali tak... tak... nevím.

,,Dobré ráno růženko" slyšela jsem Niův hlas.

Sedla jsem si na postel a porozhlédla jsem se.

Krásný pokoj a Nia sedící v křesle.

,,Kde to k sakru jsem?!" vyjela jsem na něj. Dobře uznávám, trošku jsem to přehnala.

,,V Paříži" 

,,Proč si nic nepamatuju, jak jsem se sem dostala. A jak ses sem dostal ty?"

,,Při přistávání se letadlo srazilo s druhým letadlem, byla to nehoda. "

Nehoda? Moje věci! Fajn Tesso uklidni se, klídek. Musím si dat sprchu.

,,Koupelna je támhle." řekl a ukázal na dveře.

,,Vypadni z mojí hlavy" sykla jsem

Nia se zasmál, ale já ho ignorovala. Jediné na co jsem myslela byla sprcha.

Zamčela jsem se v koupelně. Jen pro jistotu. Vlezla jsem do sprchy a nechala na sebe padat horké kapky vody.

Musel mě sledovat! Za to bych nejradši zabila, ale kdyby mě nesledoval tak bych asi nežila.



x


Tak je tu další díl! Omlouvám se že je tak krátký ale dnes mi opravdu není dobře :( Pokud chce dřív další tak dejte vote :) A nezapomeňte na komentář ;) Mám vás mocinky ráda <3 

-L

Black and White [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat