2.Bad dream

3.6K 247 14
                                    

In previous work Black and White:

,,Proč maluješ vlky?!" zeptal se.


,,Protože se mi líbí." řekla jsem a natáhla jsem se pro náčrtník ale on kousek odstoupil abych ho nemohla chytit.

Znova jsem se pro něj natáhla, ale zakopla jsem a spadla na něj.

x

Chtil mě a jen se na mě ušklíbnul.

,,To mě máš tolik ráda?" zeptal se a uchechtl se.

Chtěla jsem mu vrazit ale on mojí ruku chytil. Měl tolik síly. Shodil mě na zem a kopl do mě.

Moje oči zčernali. To se stává vždy kdy se neovládá, ale vždy jsem to udržela.

Cítila jsem jak se mi do očí vtrhly slzy. Bože to je tyran.

Zvedla jsem se a utíkala domů. Nesmím to říct bráchovi, ten by zešílel.

Zamkla jsem za sebou dveře a šla do kuchyně.

,,Jaku jsem doma" zařvala jsem, ale nikdo se neozýval.

Všimla jsem si papíru na stole kde se psalo:

Tesso jsem na pohovoru, vrátím se kolem sedmé hodiny. Večeři máš v ledničce. Jacob.

Super tak co budu dělat. Mohla bych začít s tím projektem.

'Nadpřirozeno' horší téma nám dát nemohly. Zkusím třeba vlkodlaky.

Odešla jsem do pokoje, hodila tašku na postel. Zapla noťas a zadala do vyhledávače 'Vlkodlaci'

Vyhledalo mi to hrozně moc stránek. Začala jsem si je pročítat. Většiná věci není pravda, ve skutečnosti je to jinak.

Třeba že se proměníš i bez úplňku nebo proměna není bolestivá.

,,Píp,píp" začal mi zvonit mobil.

Jak jsi na tom s tím projektem -D

Jak asi získal moje číslo? 

Kde si vzal moje číslo?! 

Odpověděla jsem a čekala na odpověď.

Kurva na něco jsem se ptal né?! A mám svoje infomátory. -D

Jestli se takhle bude chovat asi na něj použiju vlčí sílu. 

Uložila jsem si jeho číslo do mobilu a odepsala.

Jsem na začátku, ale kdyby jsi mi pomohl tak by to šlo rychleji.

Nebála jsem se ho, nebojím se ničeho, kromě úplňku.

Ten úplněk je moje hrozba, úplněk je moje slabina.

Udělám cokoliv aby mě někdo naučil ovládat můj vztek, aby mi někdo pomohl zdolat úplněk.

Aby bylo jasno, já ti s tím nepomůžu. A jestli z toho dostaneš basu tak si mě nepřej. -D

Vyrušila mě z přemýšlení SMS-eska. Na to jsem mu napsala jediné.

No dobrá jak myslíš, ale napiš mi laskavě jak si zjistil moje číslo!

Už jsem na něj naštvaná dost, ale zajímalo by mě jak zjistil moje číslo. Moje číslo zná jen můj bratr a nikdo jiný.

Už jsem ti to psal, mám svoje infomátory.

Bože to je idiot. Koukla jsem se na hodiny a bylo už pět hodin.

Wau, jak ten čas tak rychle letí.

Sešla jsem dolů rovnou k ledničce. K večeři jsem měla suši. Já tak miluju suši.

Dojedla jsem a umyla po sobě nádobí.

Byla jsem hrozně unavená a šla jsem si lehnout.

Byla jsem  v lese, tma a mlha byla všude kolem.  Koukla jsem se na oblohu kde svítil měsíc. A kruci je úplněk. Začala jsem se pomalu měnit.
Najednou jsem se probudila u řeky. Na sobě jsem neměla nic. Bylo brzy ráno, teprve svítalo , tak jsem se rozhodla jít domů.
Náhradní klíč jsme měli vždy pod rohožkou a já doufala že mě nikdo neuvidí. Vtrhla jsme do domu a namířila jsem si to do pokoje. Oblékla jsem si černé legíny a bílé tílko. Zašla jsem se podívat za Jakem, ale on nikde. Koukla jsem se do jeho pokoje, na stěně byly skrvny od krve. Zděsila jsem se. Vedle postele ležela jeho mrtvola, byla kousky, byly na ni stopy škrábanců a kousanců. Udělala jsem mu to já?

,,Aáááááááá" zaječela jsem.

x

Tak je tu druhý díl, já vím je o ničem , ale brzy se to změní slibuju :))

Mám toho teď hrozně moc :/ 

Jaké bylo vysvědčení?

x Kdo neviděl na boku je trailer.

-L

Black and White [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat