Položila jsem pero a oddychla jsem si. Slzy jsem nechala volně téct, nemělo to cenu zadržovat.
Přešla jsem k posteli a celou svou váhou jsem na ni spadla. Trochu se prohnula, ale já to tak neřešila.
Teď už mi to bylo jedno. Jsem rozhodnutá udělat správnou věc a nikdo mi názor nezmnění.
Slzy se už nedali zastavit. Nešlo to. Vzpomínala jsem, co jsem všechno za pár týdnů zažila.
Krásné studenné ranní probuzení, plno provokatyvních hádek. Jak jsem na Dresica spadla. Nabídka ke smečce kterou jsem přijala. První polibek, moje poprvé....které jsem neměla. O můj božebjá umřu jako panna!
Uslyšela jsem uchechtnutí a tak jsem zvedla hlavu. Alex. Seděl v křesle a zíral na mně. Asi mi četl myšlenky. Znova.
,,Co tu děláš?! To už mi nedáš pokoj, když máš to co chceš?!" zavzlykala jsem, ale snažila jsem se to skrýt, ale marně.
,,Ty jsi vážně panna?" zeptal se mně se smíchem.
,,Nesměj se!" křikla jsem a hodila po něm polštář.
,,Neříkej mi co mám dělat!" řekl vyšším tónem, který se mi vůbec nelíbil.
Protočila jsem očima a dál to už neřešila. Vydala jsem se z pokoje na chodbu.
,,Kam to déš" zakňučel.
,,Hledat koupelnu" křikla jsem zpátky a začala prohledávat pokoje.
,,Třetí dveře vlevo"
,,Dík"
Zalezla jsem do třetích dveří vlevo a opravdu to byla koupelna. Zamkla jsem za seboua podívala se do zrcadla. Hrozně jsem se lekla. To nemůžu být já! Kruhy pod očima, vlasy na všechny strany a zanedbané oblečení. Co sebto se mnou stalo? Bývala jsem tak šťastná a teď jsem nicka. Vlkodlačí nicka.
Svlékla jsem ze sebe oblečení a vlezla do sprchy. Nastavila jsem vodu aby byla teplá. Nechala jsem horké kapky dopadat na moje tělo, které se postupně uvolňovalo.
Budu mu chybět? Zapomene na mně? Co když Alex svoje slovo nedodrží? To já ale už neuvidím nebo snad ano? Uvidím ho ještě někdy? Asi ne...alespoň ho uchráním.
Vypla jsem sprchu a vykročila ze sprchového koutu. Obmotala jsem si kolem svého těla ručník a znova se podívala do zrcadla. Odraz už nevypadal jako monstrum, ale jako ta holka co byla ještě před tím šílenstvím. Sama pro sebe jsem se usmála a osušila se. Oblékla jsem si si staré věcy a drobet upravila vlasy.
K čertu nemám nic na spaní!
Vyšla jsem z koupelny a z plných plic zakřičela:
,,Alexi!!"
,,Nemusíš křičet" zasmál se a já ho vraždila pohledem. Kdyby to fungovalo tak by byl hned na místě desetkrát mrtvý!! Ale pak už jsemto nevydržela a taky se musela zasmát.
,,Nemám nic na spaní" řekla jsem posmutnile.
,,Donesu ti tryčko a boxerky" poveděděl a usmál se, ale ne takovým tím arogantním ale upřímným.
Odešel nejspíš do svého pokoje, který je hned naproti mému dočasnému pokoji.
Podal mi šedé tričko s bílým potiskem lebky a černé boxerky.
,,Díky" řekla jsem jednoduše a na patě jsem se otočila. Vešla jsemdo svého dočasného pokoje a zavřela za sebou.
Dobrou. Myslela jsem si v duchu, protože jsem věděla že to uslyší.
Převlékla jsem se do toho co mi Alex dal. Boxerky mi byly velké a tričko do půlky stehen. Super kombinace.
Zalehla jsem do postele a přemýšlela jsem.
Proč se takhle ke mně chová? Je to snad klid před bouří?
Xxx
Předposlední část je tady!! :) Off corse. Wow hrozně moc děkuju všem že to čtete a dáváte vote. Dělá mi to radost když příjdu domů, zapnu wifi a já má na upozornění zvuk jako zvonek u dveří a teď mám 80 upozornění!! Lidi jste blázni :D
Jsem hrozně ráda že to čtou i lidi ze Slovenska, protože to je moje rodná země a velice mně potěšil komentář od jedné slovenky:) bohužel si už nepamatuji jméno, ale ona ví o kom mluvím ;)
Přeju krásný víkend amiluju vás <3
-L