,,Ahoj Jaku." pozdravila jsem, ale nikdo se neozval.
Vešla jsem do kuchyně a na stole byl papír.
Ahoj Tesso,
Jedu si něco zařídit do Paříže, však víš, pracovně. Nezboř nád střechu nad hlavou a žádne večírky. Poznám to. Vrátím se za pět dní. Měj se. Jacob
Aha no super, zase jeho pracovní výlet. Takhle to dělá od té doby co mi bylo třináct. Takže jezdí takhle pracovně do různých měst už čtyry roky.Posledně to bylo Tokio a teď Paříž.
Mrknu rychle do kalendáře. Kruci úplněk je za sedm dní. Tesso dýchej. Dres tě to naučí neboj, ale jak mu mám říct o vztahu který mám Niou?
O tom polibku nechci mluvit. Nechala jsem se unést, ano nechala jsem se unést. Upíři city nemají, stejnak by mě měl jen na zábavu a já nejsem žádná děvka.
Z mých myšlenek mě vytrhne zvonek. Jdu otevřít a ve dveřích někdo koho bych nečekala.
,,Dresicu."
,,Tesso chci se ti za to moc omluvit" je tak sladký když se omlouvá.
Dres je kluk pro mně a né Nia.
,,To je v pořádku, pojď dál." ukážu mu aby vešel.
,,Myslím že ti dlužím menší přípravu."
,,Taky dlužíš"
,,Tvůj brácha není doma?"
,,Ne je na pracovní cestě, ale teď už mluv.
,,Dobře. Když se proměníš o úplňku tak to nebudeš moct ovládnout. Aby si se ovládla potřebuješ něco co tě uklidní. Dám příklad. Když o úplňku budeš myslet na mě a budeš to ovládat, tak stenu tvojí kotvou, která tě vždy vrátí. Tak to dělám já."
,,A co je tvoje kotva?"
Místo toho aby mi to řekl začal se nebezpečně přibližovat.
Když byl kousek odde mně tak zašeptal.
,,Ty."
Na nic nečekal a políbil mě. Bylo to něco jiného než s Niou. Cítila jsem bezpečí, ale i tak jsem se co nejrychleji oddtáhla.
Nemiluju ani jednoho.
Ale co si to nalhávám, miluju je oba.
,,Děje se něco?"
,,Nic jen nejsem připravená"
,,To Nia viď? Drž se od něj dál něco má zalubem."
,,Co?"
,,Nevím něco krvavýho."
,,Asi bys měl jít."
,,Jo to měl."
,,Ahoj"
Zabouchla jsem za ním dveře.
Bože co to dělám.
Bude nejlepší když zítra zůstanu doma., přece je zítra pátek a já si musím poskládat myšlenky. Už v nich mám tutovej zmatek.
Radši si půjdu lehnout.
Zajímalo by mě co tam Jake dělá.
No jistě mám to pojedu za ním!
x
Super mám všechno. Taxík už na mě jistě čeká.
Dala jsem si věci do kufru a sedla si na zadní sedadlo.
Po půl hodině jsme dorazili na letiště.
Šla jsem si koupit letenku do Paříže.
Super letí mi to tři-čtvrtě hodiny.
Dala jsem věci na takovej ten pás kde je potom přemístí do letadla.
Sedla jsem si do čekárny a začetla jsem se do knížky.
,,Letadlo 205 do Paříže odlétá za deset minut, prosíme všechny cestujíci aby nastoupili."Kruci. Rychle jsem se rozběhla prošla tavím tím tunelem (Nevím jak se tomu říká ale víte co mýslím)
Našla jsem svoje sedadlo 45B sedla jsem si vedle těhotné ženy. Teda myslím že byla těhotná.Vedle ní byl ještě její manžel nebo přítel.
Letadlo začalo startovat a a já jsem viděla jen míhající se krajinu.
xTaková pohodová část. Pro kooho se rozhodne Tessa? Pro Niu nebo pro Drese? Naboku máte Jacoba :)) Hrozně moc děkuju za 2K přečtení :3 Jste báječní <3 Jinak když najedete na můj profil tak tam připravuju novou story ;) Jmenuje se QUEEN of DANCE nebo zkráceně GoD. První část přidám až budu mí trailer :p Doufám že se vám i tato story bude líbit.
Mám vás hrozně moc ráda :3
-L