12. Alexander

2.4K 175 6
                                    

Podvědomě jsem slyšela nějaké hlasy. Byla to dívka a nějaký kluk. Pomalu jsem si vzpomínala co se stalo. Nějací chápci mě unesli, ale já se odsud dostanu. 

,,Kde to jsem?" zamrmlám skoro neslyšně. Slyšela jsem jak se někdo zasmál.

,,U mě doma" řekl a já se snažila na něj podívat. Bylo to težký otevřít oči, připadalo mi jako by na nich bylo sto-kilový záváží.

Ale nakonec se mi je podařilo otevřít.

,,Kdo jste a co chcete?" 

,,Jsem Alexander Roden" usměje se ,,To jsou mí bráchová a sestra. Tris, David a Jeo." 

,,Co odde mě potřebujete?" zaptám se rozklepaným hlasem a snažím se to zamaskovat. Selhala jsem. Jsem průhledná jako okno po umytí.

,,Neměj strach maličká, nic se ti nestane." začne Alexander.

,,Pokud budeš dělat co řekne." dodá Joe. Jak jsem mohla být takhle slepá.

,,Co jste zač?" trochu zvážním.

,,Jsme původní upíři, teda až na mě a Davida. Jsme hybridi."

,,Super" povzdechnu si.

,,Kdy jí to chceš říct?" zeptá se myslím že Tris.

,,Co říct?" nechápavě koukám z jednoho na druhého.

,,Neboj maličká" zašklebí se Alexander a jeho hnědýma očima si mě prohlíží od hlavy až k patě.\


Nia's POV


Šel jsem do hotelu, kde měl být Tessin brácha, ale jméno si nepamatuju. Konečně jsem dorazil před ten hotel, kde byl velký nápis Frotto. Šel jsem k recepci, stála tam nějaká bloncka, měla hezkou postavu. Vadilo by hodně kdybych si s ní užil? Asi ne.

,,Dobrý den" pozdravil jsem a udělal co nejvíc sexy usměv. Povedlo se. Už nad demnou slintá.

,,Dobrý, potřebujete něco?"

,,Jen mám se stavit za panem Whitem" usmál jsem se dokořán a ta hloupá bloncka mi to žrala.

,,Pokoj číslo D13, páte patro"

,,Dík" kývnul jsem a šel kvýtahu. Zmáčknu jsem 5-ku a čekal než výtah cinkne na znamení že jsme na místě.

Šel jsem prvně do prava a hledal pokoj D13, no jak se ukázalo, byl na druhé straně.

Zaklepal jsem na jeho pokoj a čekal než příjde otevřít. Slyšel jsem jak klíče chrastí v zámku a už jsem se nadechoval abych se představil.

x

Tak co líbí? Omlouvám se že ja tak krátký, ale co se dá dělat. Omlouvám se za překlepy, něco jsem psala ve škole a ta jejich klávesnice :D Jak si myslíte že si sednou Nia a Jacob? A kdo nám zachrání Tessu? Nia, Dres a nebo někdo jiný? A co po ní Alexander chce? 


Mám vás ráda miláčci a už se blížíme k 5K jste neuvěřitelní :3 Už jdu pracovat na tom překvápku, ale opovažte se to splnit zítra, to nemám čas stihnout :D Jinak napravo máte Alexe :*


-L

Black and White [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat