2

147 20 16
                                    

Bölüm Müziği: Eric Satie - Gnossienne No.1

❖

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Gidelim artık."

Changmin elindeki kitaba ardından başında dikilen siyah saçlı bedene baktı. İçinde bulundukları döküntü yapıya nazaran ne kadar da güçlü görünüyordu.

Dizlerinin üzerinden kalktı ve üzeri toza bulanmış kitabın ismini okudu.

"Gezgin Dostlar"

İsmini okuduğu kitap, kapağında birçok renk barındırıyordu. Daha önce hiç bu kadar farklı tonda rengi birarada görmemişti.

"Yasaklanmış bir kitap olmalı."

Siyah saçlı arkadaşı Chanhee haklıydı, Changmin'in elinde tuttuğu kitap devrimin ardından yasaklanmış kitaplardan sadece biriydi.

"Nereden biliyorsun?"

Chanhee güldü. Bu sırada Changmin kapaktaki tozları temizlemiş ve daha dikkatli incelemeye başlamıştı kitabı.

"Çünkü çok renkli."

Changmin de güldü, arkadaşı haklıydı. Ülkelerinde renkleri görebildikleri tek yer, evlerinde ve kıyafetlerinde bulunuyordu. Kitap tarzı şeyler daima renksiz olurdu. Kitabın kapağını araladı.

"Dostuma..."

"Changmin, öğretmen fark etmeden buradan çıkmalıyız. Bırak onu, gidelim."

Chanhee, elindeki deftere içinde bulundukları yeri çizme işini tamamlamış arkadaşına seslenmişti ancak Changmin onu duymuyordu, çoktan kitabın ilk sayfasını okumaya başlamıştı.

Ancak henüz ilk cümleyi bile tamamlayamamışken kitap elinden çekilmişti. Aniden kitabın elinde alınması ile öfkeyle başını kaldırdı. Arkadaşı kitabı alıp kapatmıştı.

"Ne yapıyorsun Chanhee?"

Chanhee, arkadaşının öfkeli cümlesini umursamamış ve kitabı yere koyup doğrulmuştu.

"Asıl sen ne yapıyorsun Changmin? Yasaklı bir kitabı mı okuyacaksın?"

"Yasaklı bir yapıya girmişken mi söylüyorsun bunu?"

"İkisi aynı şey değil."

Changmin cevap vermek için ağzını aralamışken vazgeçip susmaya karar verdi,Chanhee ile inatlaşmak istemiyordu.

Devrim Ateşi [Tbz]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin