20

43 8 0
                                    

Bölüm Müziği: Joep Beving - Sleeping Lotus

Bölüm Müziği: Joep Beving - Sleeping Lotus

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bunu bahçenden çalmıştım."

Chanhee okuduğu kitabın arasına bırakılan kuru frezya tanesiyle kaşlarını çattı ve kafasını kaldırdı. Tanıdık sesin sahibi geniş ve samimi bir tebessümle kendisini izliyordu. Çatık kaşları kendiliğinden düzelirken tebessüm etti ve yanındaki boşluğa diz çöken arkadaşını seyretti sessizce. Uzatmaya karar verdiği saçları gözlerinin önünü kapamaya başlamıştı.

"Bugün bir tane daha çalacaktım ama frezyaları göremedim."

Sırtını Chanhee gibi büyük ceviz ağacının gövdesine yaslayan Kevin konuşmaya devam etmişti. Sesindeki neşe yerini yavaşça endişeye bırakırken ceviz ağacının dalları esen rüzgarla hareketlenip birkaç yaprağını üzerlerine düşürmüştü.

"Bir sorun mu var Chanhee?"

Kitabının kapağını yavaşça kapatıp kuru frezya tanesinin sayfalarla buluşmasına izin veren beden oturduğu yerde doğruldu. Bu soruya verecek cevap bulamıyordu, bir sorun var mıydı? Acı bir tebessüm belirdi yüzünde ve göremesede sesini duymaya devam ettiği dostunu düşüncelerinden uzaklaştırmaya çalıştı. 

"Dün Bayan Moon'un yanındaydım."

Bayan Moon'un neşeli yüzü belirmişti zihninde. Kevin'ın annesi mahallelerinde oldukça tatlı bir çiçek dükkanı işletiyordu. Öğrencilerin yetiştirdikleri çiçekleri satmakla görevliydi. 

"Bana neden artık frezya getirmediğimi sordu."

Chanhee özenle yetiştirdiği frezyalarını sadece Bayan Moon'un çiçekcisine götürürdü. Onunla çiçekler üzerine sohbetler eder, frezya kokusuyla dolan mekandan frezyalarını eksik etmezdi. Ancak son zamanlarda ne Bayan Moon'u görüyordu ne de mahallelerindeki çiçekçi frezya satıyordu.

Öylesine yorgun hissediyordu ki derin bir iç çekti.

"Ben de ona,"

Hafif bir tebessümle yanındaki bedene çevirdi bakışlarını, kendisini ilgiyle dinlemesi gözlerinin yanmasına neden olmuştu. 

"Artık frezyalara küstüğümü anlattım."

Kevin da hafifçe gülümsemişti onun gibi. Önüne dönerken birkaç ağaç ötesinde duran dostuna çevrildi bakışları. Saatlerdir aynı ortamda bulunmasına rağmen tek yaptığı onu izlemekti. 

Devrim Ateşi [Tbz]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin